Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

11:44 - 27/06/2014

ΒΙΝΤΕΟ-Τι απαντάει ο Αρχιμανδρίτης που διέκοψε τη βάπτιση του κοριτσιού

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Τους λόγους για τους οποίους διέκοψε το μυστήριο της βάπτισης του τρίχρονου κοριτσιού, το οποίο αρνήθηκε να βαπτιστεί, εξήγησε ο αρχιμανδρίτης του Ιερού Ναού Μεταμόρφωσης του Σωτήρος στο Μόναχο, Πέτρος Κλιτς, μιλώντας στην ενημερωτική εκπομπή του Star.

Όπως είπε, όταν το παιδί είναι άνω των 12 μηνών, πρέπει οι γονείς για ένα διάστημα να εκκλησιάζονται πιο τακτικά, προκειμένου να εξοικειωθεί το παιδί με τον ιερέα και με το χώρο της εκκλησίας, γενικότερα, έτσι ώστε να τελεστεί ομαλά το μυστήριο.

Τελικά, όπως αποκάλυψε ο Αρχιμανδρίτης, το κοριτσάκι βαπτίστηκε από άλλον ιερέα.

Δείτε το βίντεο από το Star:

enikos



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (111)

  1. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 12:03 ΜΜ

    . Ότε ήμην νήπιος, ως νήπιος έλάλουν, ως νήπιος εφρόνουν, ως νήπιος ελογιζόμην ότε δε γέγονα ανήρ, κατήργηκα τα του νηπίου.
    Μάλλον ο Ιερεύς παρέμεινε νήπιο…

    • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 4:25 ΜΜ

      Μάλλον μεγάλος άνδρας πρέπει να είναι ο Ιερέας για να πάρει μια τέτοια απόφαση.Και επειδή βλέπω πως γράφεις αυτό το εδάφιο μέσα απο την Αγία Γραφή θα πρέπει να σου πω '' εσύ καταλαβαίνεις τί διαβάζεις ή θα πρέπει να βρείς το Ευαγγέλιο στην δημοτική μήπως και κάτι καταλάβεις. Εξάλλου το εδάφιο αυτό είναι απόλυτα ταυτόσημο με το μικρό κοριτσάκι γιατί σκέφτεται σαν παιδί και απαντάει σαν παιδί,οπότε αυτό το παιδί θα πρέπει να μεγαλώσει για να πάρει σαν γυναίκα πλέον την απόφαση να δεχτεί τον Χριστό και την βάπτισή του η ίδια και όχι αυτό που με το ζόρι πάνε να του επιβάλουν. Συγχαρητήρια στον Ιερέα για την απόφαση του τώρα όμως θα πρέπει να κάνει το έργο για το οποίο είναι Ιερέας, και αυτό είναι να κάνει πλέον μαθητή του Χριστού αυτή την μικρή κυρία, (να κάνετε μαθητές όλα τα έθνη και να τους πείτε αυτά που λέω ΕΓΩ'' είπε ο Ιησούς Χριστός )και θα έλθει η ώρα που θα ''πιστέψει και θα βαπτιστεί από δική της απόφαση και μόνο. Ξέρω σου κάθονται βαριά αλλά δεν λέω κάτι δικό μου αλλά κάτι που θέλει ό ίδιος ο Κύριος. Υ.Γ. Αν και πιστεύω πως κάποιος άλλος ''Ιερέας'' θα έκανε αυτό που δεν έκανε αυτός ο Ιερέας οπότε κι εσύ θα είσαι χαρούμενος που ακόμα ένας υποτιθέμενος χριστιανός προστέθηκε στην λίστα με τους υπόλοιπους……

      • Ανώνυμος 06/28/2014 @ 8:41 ΜΜ

        Συμφωνω απολυτα μαζι σου φιλε/η ετσι ακριβως ειναι. Μπραβο στον Ιερεα που κανει Θεια Λειτουργεια και δεν θεωρει την ιεροσυνη την δουλεια του.
        Σιγουρα θα ηταν αβολο για τους συγγενεις που ειχαν κατα νου το εστιατοριο που ειχαν κρατησει τις μπομπονιερες και τα λοιπα κοσμικα,αν ομως δινοταν η βαρυτητα που επρεπε στην βαπτιση,θα επρεπε να πουν ενα συγνωμη. Πρωτα στο παιδι τους και μετα στον ιερεα.

    • Ανώνυμος 10/17/2014 @ 12:10 ΜΜ

      ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ….

  2. Δεν την γλυτωσε τελικα η μικρη!

  3. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 12:18 ΜΜ

    ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΣΤΟΥΣ ΑΠΙΣΤΟΥΣ …ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΓΙΑΤΡΟ [ ΙΕΡΕΑ ] ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΕΝΕΣΗ [ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΟΥΣ [ ΔΑΙΜΟΝΙΑ ]…ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ [ ΑΠΙΣΤΟΙ ] ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΕΣΗ [ ΒΑΠΤΙΣΗ ] ΜΟΥΦΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ…ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΡΜΑΝΕ ΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ [ ΙΕΡΕΑ ] ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΣΥΚΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΝΕΣΗ [ ΒΑΣΠΤΙΣΜΑ ]… STRANTZER Η ΕΓΩ ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΩ …Η Ο ΓΙΑΛΟΣ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΤΗΚΕ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

    • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 1:24 ΜΜ

      μυαλο δεν εχουν να σκεφτουν

    • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 2:11 ΜΜ

      ή τα χεις κάπως μπερδεμένα μέσα στο κεφάλι σου.

    • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 2:12 ΜΜ

      OYTE THN ΛΕΞΗ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ Ο ΜΥΡΜΗΚΟΛΕΟΝΤΑΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΣΩΣΤΑ.

      ΠΡΟΣΕΞΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΣΤΡΑΒΑ ΑΡΜΕΝΙΖΕΙΣ ΟΥΤΕ ΙΣΙΑ. ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΒΑΡΚΑ ΚΙ ΑΡΜΕΝΙΖΕΙΣ.

      ΕΙΣΑΙ ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ ΜΕ ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΞΕ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΦΑΝΕ!

      ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ: ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΡΕΙΝΟ ΧΩΡΙΟ ΝΑ ΒΟΣΚΑΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΕΣ.

      • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 3:27 ΜΜ

        5.12…ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΙ…ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ…ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΧΙΟΥΜΟΥΡ ΤΩΡΑ…ΕΓΩ ΚΑΤΑΚΡΙΝΩ ΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑΒΟΥΝ ΑΥΤΟΧΕΙΡΕΣ ΚΑΙ ΒΑΠΤΙΖΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΑ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ …ΝΩΡΙΣ ΠΡΙΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΠΤΙΖΕΤΕ…ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΟΤΑΝ ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΕΙ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΤΑΣ ΘΕΜΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥ… …ΦΑΡΙΣΣΑΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΙ ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ …..ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΜΕ ΝΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΕ ΜΙΝΙ ΜΕΧΡΙ ΑΦΑΛΟΥΣ …ΜΕ ΒΑΨΙΜΑΤΑ ΣΑΝ ΠΟΡΝΕΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟΥ…ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΚΑΤΑΠΙΝΟΝΤΕΣ ΤΗΝ ΚΑΜΗΛΟ ΤΟΝ ΔΕ ΚΩΝΩΠΑ ΔΙΥΛΙΖΟΝΤΕΣ…ΟΠΟΙΟΣ ΕΡΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΘΑ ΔΕΧΕΤΕ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ…ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΣΑΣ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΖΑΜΙΑ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΔΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΓΩΓΕΣ…ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΨΥΑΣΘΕΝΙΚΕΣ ΘΕΟΣΟΦΙΣΤΙΚΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ…ΒΛΕΠΕΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟΥ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΕΣ …ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΑΣ ΖΑΛΙΖΕΤΕ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΣΑΣ …ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΙΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ…ΑΠΑ ΜΙΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑΤΟ ΔΕΧΤΕΣ ΚΑΙ ΟΣΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ [ ΚΑΟΜΟΙΡΗ ] ΝΑ ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙΣ ΛΥΣΣΑΖΕΙΣ…ΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΟΖΑΝΗ

        • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 6:28 ΜΜ

          το βαπτισμα ΕΙΝΑΙ μια ενεση κακου
          αλλα γιαννακη
          ξερεις εσυ

        • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 6:44 ΜΜ

          Από το δογματισμό σου φαίνεται πως δεν διαφέρεις και πολύ από έναν ταλιμπάν…

          Για ψάξε λίγο στη δική σου καρδιά, είναι κενή μίσους και κακίας;;; Από τον τρόπο που εκφράζεσαι δείχνεις να έχεις μπόλικο στοκ…

  4. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 12:47 ΜΜ

    Ευπιστε, ποιο χαζό παραδειγμα δεν μπορεσες να βρεις. Ειδες ποτέ γιατρό ή γονέα να ρωτάει το παιδι του αν θ'ελει να του κανουν ένεση;

  5. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 1:01 ΜΜ

    εχει δικιο ο ιερεας το παιδι το αφησαν να μεγαλωσει πολυ γιατι το καθυστερησαν τοσο;; ο χριστος οταν εκανε θαυματα δεν τα εκανε με το ζορι ρωταγε θες πραγματικα να γινεις καλα; αν δεν το θελεις πραγματικα δεν μπορει να γινει το θαυμα ο ανθρωπος με την ελευθερη βουληση θα κερδισει αληθινα τον παραδεισο!!! με το ζορι δεν μπορει..

  6. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 1:04 ΜΜ

    Κακομοιρο κοριτσακι.. Δεχτηκε και αυτο οπως ολοι οι υπολοιποι τον ψυχικο βιασμο της βαφτησης… Αντε να καταργηθει τελειως αυτο το σκοταδιστικο εθιμο, αρκετα λ7 εχουν βγαλει απο τα μαγαζια αυτα, βαφτηση γαμος κηδεια στο ονομα του θεου, δλδ του χρηματοςςςςς

  7. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 1:18 ΜΜ

    ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΨΕΥΤΟΕΛΛΗΝΕΣ ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ; ΘΑ ΓΑΜΗΘΗΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΑΣ. ΑΛΛΟ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΒΛΑΜΕΝΟΙ. ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΒΑΠΤΙΖΟΝΤΑΝ; Ε; Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ Ο ΑΧΙΛΕΑΣ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΒΛΑΜΕΝΟΙ; ΠΩΣ ΤΟΤΕ ΕΠΕΡΝΑΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΒΑΠΤΙΖΟΝΤΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ; ΓΕΛΑΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΟΤΙ ΧΑΝΕΤΑΙ ΠΙΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΒΡΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΕΥΤΗΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΑΣ. ΣΚΑΤΑ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΤΕ ΣΤΟ ΦΩΣ ΓΑΜΑΤΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.

    • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 2:55 ΜΜ

      ακοινώνητο σε βρίσκω…γιατί σκούζεις ;;

      δεν πάς σε κανά παπά να σε διαβάσει…

    • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 3:31 ΜΜ

      Μα τι μαλακας που εισαι!!!! Τραβα να χωθεις σε καμια τρυπα γιατι οι ΕΛΛΗΝΕΣ δεν μιλανε ετσι!

    • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 4:35 ΜΜ

      εχω βασιμεσ υποψιεσ οτι εχεισ αποθυμενα σεξουαλικα μικρε…

    • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 6:31 ΜΜ

      Αυτό το νούμερο πρέπει να είναι ίδιος που τον έπιασαν απανωτές κρίσεις με την πρόσφατη ανάρτηση για την ηλιακή καταιγίδα…

      Εσύ είσαι μπαγασάκο;;;

    • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 8:11 ΜΜ

      Πωπω ένα στόμα!!!! Σκέτος βόθρος. Ανωνυμε 5.55 δεν τον κόβω ετουτον για απλό διάβασμα. Μάλλον για εξορκισμό πάει σουμπιτος

    • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 9:43 ΜΜ

      Παιδες εχετε δικιο, ο μαλακας της οεα πρεπει να ειναι που σαλταρησε με την ηλιακη καταιγιδα. Που μας αποκαλουσε ψευδοελληνες και βοθρολυματα του γαλαξια…
      Μπου χα χα χα χα

    • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 9:47 ΜΜ

      Παντως στο συγκεκριμενο θεμα, εχει δικιο.

    • Ανώνυμος 06/28/2014 @ 3:03 ΜΜ

      Και στους φιλους σου ετσι μιλας;η μονο στο ιντερνετ σας βγαινει η κακια;;;

  8. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 1:43 ΜΜ

    που χαθηκε ο ενας απ τα ιδια??

  9. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 1:48 ΜΜ

    Βρέθηκε και ένας Ιερέας, πραγματικά ορθόδοξος.

    Για θρησκευτικά, η για πολιτικά θέματα… καλό θα ήταν να ερωτάτε το όποιο ποίμνιο.

    Κάποιος, κάποτε είπε… "Όποιος θέλει οπίσω μου έλθειν"…

    Δεν είπε… είτε θέλεις, είτε δεν θέλεις.. θα με ακολουθήσεις!!! Και αν δεν με ακολουθήσεις, θα είσαι… άπιστος!… Προφανώς το ιουδαιοχριστιανικό τμήμα της ορθοδόξου εκκλησίας… έχει τάσεις ISIL… είναι λίγο ταλιμπάν.

    Και οι ιερείς της ορθοδόξου εκκλησίας, ΔΕΝ είναι ιατροί! Ούτε σώματος, και δυστηχώς ούτε και ψυχής!!! Διότι αν είναι ιατροί.. .τότε έχουν αποτύχη προ πολλού στο ρόλο τους.

    Οπωσδήποτε και οι ιερείς της ορθοδόξου εκκλησίας ΔΕΝ έχουν το μονωπώλειο της "πίστεως"… διότι αν δει κάποιος τα έργα των Αρχιερέων της ορθοδόξου εκκλησίας… τότε θα το διαπιστώσει μετά πίστεως!

    這些

    • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 3:59 ΜΜ

      ''Και οι ιερείς της ορθοδόξου εκκλησίας, ΔΕΝ είναι ιατροί! Ούτε σώματος, και δυστηχώς ούτε και ψυχής!!! Διότι αν είναι ιατροί.. .τότε έχουν αποτύχη προ πολλού στο ρόλο τους''

      έχουν αποτύχει και αυτοί,όπως ακριβώς έχουμε αποτύχει όλοι μας..

      καλοί παπάδες-κακοί παπάδες
      καλοί δάσκαλοι-κακοί δάσκαλοι
      καλοί γιατροί-κακοί γιατροί
      καλός μπλόκερ -κακός μπλόκερ

      και η λίστα είναι ατελείωττη…

      συνεννόηση μπουζούκι…..
      και έτσι βρισκόμαστε εδώ που είμαστε κακήν κακώς..

      για τα νοσοκομεία και το έργο τους έχουν ευθύνη οι γιατροί,οι νοσηλευτές..
      και η δοιήκηση.
      για τα σχολεία έχουν ευθύνη οι καθηγητές,οι δασκάλοι…
      και η δοιήκηση.
      για τις εκκλησίες έχουν ευθύνη οι ιερείς,οι μοναχοί/χες…
      και φυσικά η δοιήκηση.

      και στα τρία παραδείγματα,το κουμάντο γίνετε απο συνανθρώπους μας.
      η διαφορά μεταξύ τους είναι στα αξιώματα.
      τα αξιώματα πάλι, εμείς τα φοράμε ο ένας στον άλλο.

      αυτό που θέλω να πώ, και να ρωτήσω είναι…ο Χριστός τι φταίει ;;

      έχουμε θρησκεία,έχουμε εκκλησίες,
      έχουμε εικόνες του Χριστού στις σχολικές αίθουσες,στα δικαστήρια,
      στα νοσοκομεία.
      οι πολιτικοί όταν αναλαμβάνουν καθήκοντα ορκίζονται στο ευαγγέλιο,
      στα δικαστήρια ορκίζονται στο ευαγγέλιο και πολλοί ακόμα ορκίζονται στο ευαγγέλιο.

      κατάφερε δηλαδή ο Χριστός να νιώθουμε την παρουσία του παντού..

      κατάφερε επίσης να μην υπάρξει ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΟΦΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠ'ΑΥΤΟΝ
      που να μην σχολιάσει-συζητήσει τα λόγια και τα έργα Του.
      κανένας απ'αυτούς δεν χρέωσε τον Χριστό για κάτι στραβό στην
      διδασκαλία του.
      αυτό που τόνισαν πολλοί απο αυτούς τους σοφούς ήταν οι
      παρερμηνείες των ανθρώπων, πιστών και μή,
      σ'αυτήν την διδασκαλία.

      και καταλήγω ρωτώντας..

      πότε θ'ασχοληθούμε με τον Χριστό;;

      θ'ασχοληθούμε ποτέ με τον Χριστό;;

      εσύ Νίκο που κάνεις κουμάντο εδώ,
      μας είπες την γνώμη σου για τον ιερέα στο Μόναχο.

      για τον Χριστό τι λές;; έχεις να πείς κάτι ή μπούχτησες
      με τους παπάδες και έβαλες και τον Χριστό στο ίδιο τσουβάλι..

      sketo ole

  10. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 2:08 ΜΜ

    ειχε ραντεβου με τον στρεζερη,να κουνησουνε τον τετζερη
    τα αισθηματα δεν κρυβονται

  11. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 2:13 ΜΜ

    Μάλλον καλόπιστο θα τον χαρακτήριζα.

  12. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 2:18 ΜΜ

    τι λέτε ρε χαζοί, δεν είναι αρχιμανδρίτης αυτός, ένας γκέι είναι και είναι στημένο, δεν βλέπετε που βγαίνει στο σταρ?

  13. ΕΝΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΦΟΡΜΗ ΔΙΑΣΥΡΜΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΡΟΒΑΛΟΥΝ ΧΩΡΙΣ "ΒΑΣΑΝΟΝ" ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ….ΒΑΠΤΙΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΟΛΥΜΒΉΘΡΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΚΑΛΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΗΞΕΡΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΒΑΠΤΙΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΒΑΛΑΝ ..ΑΚΟΜΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΟΤΙ Ο "ΠΑΠΑΣ"ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΜΑΙΜΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΦΟΡΑΝΕ ΤΑ "ΜΑΡΤΥΡΙΚΑ" ΠΡΙΝ ΑΡΧΊΣΕΙ Η..ΚΑΤΗΧΗΣΗ..ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟ "ΠΑΙΖΟΥΝ" ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΚ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΟΥΣ ΑΥΡΙΟ…ΤΥΧΑΙΟ;

  14. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 3:42 ΜΜ

    Α. Δε εχει ισως νοημα περαιτερω συζητηση επι του θεματος. Απλα με ενδιαφερον βλεπω πως εγιναν περιπου 300 σχολια στην προηγουμενη αναρτηση, και το θεμα επαιξε στα μεσημεριανα , ή και βραδινα…
    α) Να θεωρησω πως τετοιου ειδους αναρτησεις εξυπηρετουν να ενωσουν,τον ηδη ξεχαρβαλωμενο μας λαο? Ή μηπως εξυπηρετουν τα κλικαρισματα και τη θεαση, και την αυξηση διαφημισεων, αρα και εσοδων, με σκοπο τη διατηρηση της ιστοσελιδας αυτης με τον ιερο σκοπο να μας αφυπνισει και να μας ενωσει? Εγω περα απο διαθεση τρολαρισματος, ή μαλλον προσπαθειας να δημιουργήσει εναν νεο τεχνητο πολο, δεν ειδα. Κανενα επιχειρημα, ωμα προπαγανδιστικη η ουσια του αρθρου, επιπεδου μαλλον παρομοιου της νεωτερης σχετικης αναρτησης με την παρουσιαστρια να τον ρωταει. Αν δε μοιαζατε τοσο, δε θα εμπαινα στον κοπο να σχολιασω..
    β) Το γεγονος: γι αυτους που πιστευουν, ο Λιας εδωσε την πληρεστερη απαντηση εδω μεσα. Δυστυχως, ειναι λυπηρο πως μονο αυτος (και αλλοι 2-3 παρεμειναν αξιοπρεπεις). Οποιος χρειαζεται να δει το Πνευμα του χριστιανισμου, ας δει την απαντηση του Λια στην προηγουμενη σχετικη αναρτηση (26 Ιουνίου 2014 – 1:16 μ.μ.). Οι υπολοιποι που δεν ενδιαφερονται, καλως ανταγωνιζονται ποιος θα πεσει χαμηλοτερα απο τους υπολοιπους σχολιαστες. Το πειραμα (;): ενδιαφερον θεμα που πουλαει ανα τακτα διαστηματα – επισης, ενδεικτικο πως ο ηλιος δεν εχει αφυπνισει αρκετων το DNA ακομη ωστε να λαμψει το μεγαλειο της φυλης μας – ή, αν θέλετε, καταλυτικη απαντηση στο ερωτημα αν ΙΧΩΡ διχως παιδεια μπορει να αλλαξει τον ανθρωπο-ζωον.

  15. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 3:42 ΜΜ

    Β. γ) Η επιπεδωση ολων των πολιτιστικων χαρακτηριστικων μας απο την συντριπτικη πλειοψηφια των σχολιαστων, βρισκει τον καλυτερο εκφραστη της νεας ταξης πραγματων. Νεοαριστεριζοντες ψευτοεπαναστατες που απο οταν ημουν φοιτητης προ 25ετιας, κοσμουσαν τα τραπεζακια, σπανια τα αμφιθεατρα, ποτε τις εξετασεις και παντα επαιρναν πτυχιο μετα απο 10 χρονια οταν αλλαζαν «ποστο».. γιατι βεβαια, ουδεις εργαζονταν, (περιεργως δεν ηταν ολοι εχοντες και κατεχοντες, αλλα μου εκανε εντυπωση οτι εγω επρεπε να εργαζομαι σπουδαζοντας, οχι μονο για τα προσωπικα μου εξοδα, αλλα και για να στηριζω την οικογενεια μου).. Εσεις λοιπον που «σχιζεστε» για την ελευθερια του ατομου, ολοι «αναθεωρητες» θα ειστε του υπαρκτου-ανυπρκτου Σοσιαλισμου, οπου απο παιδακια επρεπε να λενε το ποιημα σωστα, για να μη βρεθει οπατερας στα χερια του «πατερουλη».. Ειστε οι ιδιοι που τοσο σωστα εχετε μεγαλωσει τα παιδια σας, γι αυτο ξεχωριζει σημερα ποσο «απαγκιστρωμενα» εχουν μεγαλωσει απο τα προτυπα του καταναλωτισμου.. Απο την αλλη μερια, οι Συνέλληνες, απογονοι ηρωων και ημιθεων, που αγνοουν πως η παιδεια στην αρχαια Ελλαδα δεν σταματουσε στις σαλες γυμναστηριων. Ακομη και σ αυτη τη Σπαρτη. Ανθρωποι που και να ηθελαν δε θα μπορουσαν να διαβασουν, επειδη με το ζορι βαζουν υπογραφη. Και αγνοουν ηθελημενα και αυτοι, πως ουδεποτε διανοηθησαν οι Αρχαιοι Ελληνες, απο οσα μαθαινουμε, να ρωτησουν τα παιδια τους αν τα κανουν πολιτες, πολυ δε περισσοτερο, εψαχναν τους καλυτερους δασκαλους να τα εκπαιδευσουν και να τα κανουν σωστους πολιτες, στα προτυπα που Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ πολιτεια πιστευε και καθολικα αποδεχοταν. Και οταν καποιος ξεχωριζε για την παιδεια και το πνευμα του, δημιουργουσε νεους νομους, νεες πεποιθησεις, νεες κοινωνιες. Που ειδατε εσεις δεξιοι και αριστεροι τσαμπουκα και επιβολη αποψης; Ο τραμπουκισμος και η φτηνια, ειναι το σανο που ταϊζουν μεταπολεμικα τους κατοικους της χωρας των Ελληνων, πρωτης ποιοτητας, για πρωτης ποιοτητας γαιδαρους. Η καταλυτικη διαφορα σας; Πως πιστευετε ακραδαντα πως ειστε ο περιουσιος λαος της Σοφιας, της Γενναιοτητας, της Αρετης, της Δημοκρατιας, της Ελευθεριας..παρομοια με αλλον ταλαιπωρο «περιουσιο» και κληρονομο του Θεου λαου. Μην επεκταθω δε σε μουσουλμανικη παιδεια και εκπαιδευση, ιντερνετ εχετε, ψαξτε και ξεστραβωθειτε.

  16. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 3:42 ΜΜ

    Γ. δ) Η εκαστοτε κοινωνια, κανει καποιες «παραδοχες», αποφασιζει ειτε συνειδητα ειτε ασυνειδητα, τι κραταει και τι αφηνει πισω – η οπως νομιζει πως κανει, τελοσπαντων. Η δικη μας, αποφασισε πως αν ειναι ολα καλα μεσα στο σπιτι, βγαζω εστω και μαυρα 5-6 φραγκα ή παιρνω μια συνταξη, ολα καλα. Αποφασισαμε, με βαση την παιδεια και εκπαιδευση που πηραμε. Αυτη δεν αλλαζει, και δεν ειναι βιολογικο το φαινομενο πλεον, ωστε να βριζετε τους γεροΠΑΣΟΚους και γεροΝΔιτες. Πεντε γενιες να αλλαξουν, μαλλον χειροτεροι θα ειμαστε, εφοσον και με 8 θα αλλαζουμε πλεον ταξεις. Ολα καλα, και τα δικαιωματα προασπιζονται πρωτα εδω, στη χωρα που ανακαλυφθηκε η Δημοκρατια. Οι αλλοι λαοι που εφαρμοζουν σκληροτερα παιδαγωγικα συστηματα, το κανουν ωστε να προετοιμασουν κοσμο για την παραγωγη..Δε διαφωνω..αλλα σ αυτην την παραγωγη θα στελνουν αφεντικα και τεχνιτες, κι εμεις εργατες να μαζευουν λαχανικα στα χωραφια για ενα πιατο φαι, ή βοηθους σερβιτορων, επειδη χρειαζονται κ αλλα προσοντα για να σαι επισημα εστω και σερβιτορος. Επισης, η αμιλλα σημαινε να εισαι καλυτερος, να κοπιαζεις για να ξεπερασεις τους αλλους, να αγωνιστεις. Βεβαια, φανταζομαι, πολλοι εδω θα προτιμουσατε μια κοινωνια ελευθερη υποχρεωσεων και αναγκων, με ελευθερο γαμ..σι και χασ..σι, αραχτοι κατω απο μια φοινικια.. Μην ντρεπεστε, πειτε το στον εαυτο σας χαμογελωντας πονηρα, πριν προλαβει να αμυνθει και βρισει.. Πειτε το..γνησια γεννηματα της δεκαετιας του ογδοντα ολοι..παιδια του παρτα ολα και χτυπα ενα τηλεφωνο στο μπαρμπα, κι ολα ΟΚ. Γενιες ολοκληρες, που ενω πριν αγωνιζονταν για να ζησουν, μαθανε οσα ξερουν στο ΚΛΙΚ και ΝΙΤΡΟ, και στα σαββατοκυριακα στη Μυκονο.

  17. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 3:43 ΜΜ

    Δ. Σκεφτηκα πολλες φορες αν αξιζει να προσπαθω, αν πρεπει να συνεχισω να προσευχομαι να αλλαξει κατι, να δει ο καθενας σας το διπλανο αλλιως, να απλωσει ενα χερι σε εναν ωμο, να δωσει μια αγκαλια. Ξερω, υπαρχουν ολα αυτα κρυμενα, μεσα σε πολλους. Υπαρχει και φιλοτιμο, αν και σπανιζει πια. Οταν ενα καραβι βουλιαζει, κι υπαρχει μια ελπιδα να σωθει, δεν λεμε τραβατε κουπι μονο οι δεξιοχειρες ή οι αριστεροχειρες. Ετυχε να ζουμε σε μια εποχη πολεμου, ολοι χρειαζονται τωρα. Αν ο καθενας, λιγο γινει ανθρωπος, εχουμε ελπιδα ακομα. Και να σαι ανθρωπος, δε σημαινει απαραιτητα να χεις μεγαλη μορφωση και αρχαιελληνικη παιδεια. Αρκει να θυμηθει κανεις τους παππουδες του και την απλοτητα τους. Και να σαι ανθρωπος, δε σημαινει πως πρεπει να νοιαζεσαι μονο για τους Ελληνες ή τα παιδια σου. Ξεκινα, με οσους μπορεις να πιασεις απλωνοντας το χερι σου..μετα καντο με κλειστα τα ματια, μετα οπου πιανει το ματι σου, μετα εκει που συλλαμβανει η ακοη σου, και τελος εκει που φτανει η σκεψη σου και χωραει η καρδια σου.
    Να ειστε ολοι καλα.

    • Με λιγα λογια ,οποιος εχει διαφορετικη αποψη απο την δικη σου ειναι γκει,απατρις και αριστερος; Αυτα καταλαβες μεχρι τωρα απο την ζωη σου;
      Η αλλαξε ζωη ή μυαλα,γιατι καπου το εχασες…

      • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 7:48 ΜΜ

        Αυτα συμπερανες απο οσα διαβασες? Που ειδες να αναφερω γκει απατριδες και αριστερους? Η διαφορετικη αποψη δεν ειναι προβλημα και προαγει τις κοινωνιες. Το προβλημα ειναι πως στα σχολια και σε καποιες αναρτησεις, βλεπω πως τα επιχειρηματα δεν εκφραζουν αποψη, δεν γονιμοποιουν, αλλα πασχουν να εκφρασουν τις αντιθεσεις τους και να περιχαρακωθουν. Αυτα που καταλαβες απο οσα ειπα, σε 4 σχολια, μαλλον τους μυχιους σου φοβους εκφραζουν, και εμ συγχωρεις για την αδιακρισια. Να ξερεις πως αυτα που σχολιαζουμε, εφοσον δεν τρολαρουμε,εειδη παιζει κια υτο, απλα δειχνουν τι εισαι εσωτερικα, τι ερχεται, ας πουμε,πρωτο στο μυαλο σου. Γι αυτο και εξεφρασα λυπη για τα σχολια, και δεν ασχοληθηκα με το θεμα, παρα μονο σε 2-3 σειρες. Με τον ιερεα, μαλιστα καθολου, ποσο μαλλον με τις προτιμησεις του, οι οποιες δεν τον καθιστουν χειροτερο απο τα ακεφαλα πληκτρολογια που σχολιαζουν εδω μεσα.

        • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 8:32 ΜΜ

          +++++++++++++

        • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 9:15 ΜΜ

          Και ενα γενικοτερο σχολιο:
          Ο νηπιοβαπτισμος εφαρμοστηκε καποιους καιρους που η παιδικη θνησιμοτητα ηταν τεραστια, απο ανθρωπους που πιστευαν πως η βαπτιση ειναι ενα ιερο μυστηριο που σωζει. Εμεις το βρηκαμε απο τους προγονους μας και το εφαρμοσαμε, αλλα δεν ειδα να μας εμποδιζει να διαφωνησουμε, οπως διαφωνουμε σε τοσα με τους γονεις μας. Αλλα θα επαναλαβω, πως αυτο ειναιε σωτερικο θεμα της Εκκλησιας και οχι νομος του κρατους. Σε οσους απο εσας που σχολιαζετε αρνητικ, αρεσει τοσο πολυ ο Χριστιανισμος,αλλα διαφωνοειτε στο νηπιοβαπτισμο, κανετε μια εκκλησια δικια σας και φωναξτε μας να σας κρινουμε με τη σειρα μας. Αναφερεται στην Καινη Διαθηκη πως οταν πιστεψε ο Κορνηλιος ο εκατονταρχος, βαπτιστηκε και ηρθε στο σωτηριο ακλεσμα ολος ο οικος αυτου, δηλαδη οχι μονο τα παιδια του αλλα και οι υπηρετες του. Απο την αλλη, ειχαμε και φαινομενα οπως το φαινομενο του να βαπτιζουν νεκρους ωστε να συμπληρωθει το συντομοτερο δυνατον ο αναφερομενος αριθμος των 144.000, και να επιστρεψει ο Χριστος,πραγμα που καταδικαστηκε ως αιρεση. Εφοσον ανηκατε στην Εκκλησια θα ειχε νοημα να τα ψαξετε περισσοτερο, αλλα εφοσον ο Χριστιανισμος εχει καταδικαστει στη συνειδηση σας, ο σχολιασμος σας απλα δηλωνει την κακοβουλια σας.
          Απο την αλλη, ειλικρινα, μου κανει ιδιαιτερη εντυπωση, και ο Νοων Νοειτω.. πως σας εχουν παρει τα σωβρακα, εχουν ξεπουλησει τη χωρα, ειμαστε ηδη πτωχευμενοι και ..300 σχολια δεν πηρε ενα αλλο θεμα ουτε εδω ουτε αλλου. Η διασωση της χωρας ειναι σε καλα χερια και μυαλα..

        • Σχολιασες τους σχολιαστες. Κι απο την στιγμη που κρινεις εσυ θα σε κρινουμε κι εμεις. Οσο για τους μυχιους φοβους να κοιταξεις καπου αλλου (μπορει και στον καθρεφτη) μιας και απο φοβιες η πιστη σας βριθει!

          • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 10:36 ΜΜ

            Με βαζεις σε πειρασμο, να σε ρωτησω ποσο καλα γνωριζεις την πιστη μου εσυ, και που τα εμαθες οσα ξερεις. Ειμαι Χριστιανος Ορθοδοξος. Εσυ σε τι πιστευεις? Θα διευκολυνε την συζητηση, εφοσον ποσταρεις για να συζητησεις. Μοιρασου μαζι μας τι πρεσβευεις καλυτερο, και γιατι οχι αν σε ακολουθησουμε.
            Οσο για τον καθρεφτη,ειναι κακος συμβουλος..Μενει κι κριτης και αναλυτης της επιφανειας….κι αυτος..

          • Ανώνυμος 06/28/2014 @ 8:18 ΠΜ

            ρε ανθρωπε
            ΟΛΑ αυτα που λες βασιζονται στο ΠΑΡΑΜΥΘΙ του προπατορικου μαρτηματος
            ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ??
            και ΠΙΣΤΗ σου ζηταει αυτος που ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΠΑΔΟΥΣ
            Σου λεει κατι αυτο ??

            Και τελος τα "ιερα" κειμενα του ιουδαιοχριστανισνμου ειναι γεμτα δοξασιες αγνωστου προελευσεως και ξαιοπιστιας

          • Ανώνυμος 06/28/2014 @ 1:45 ΜΜ

            Στο παραμυθι λοιπον αυτο, θα συμφωνησω μαζι σου, πως στηριζεται ο Χριστιανισμος, εφοσον δε μπορω να σου αποδειξω τιποτε. Εχει ομως να πει κατι και σε καποιους "μιλαει". Διδαξε μας ενα δικο σου παραμυθι, διασφαλισε την αξιοπιστια των πηγων σου (εφοσον μπορεσεις) και μιλα στα αυτια, στην καρδια και την ψυχη μας. Να εισαι βεβαιος, πως πολλοι εδω μεσα θα σε ακουσουν καλοπιστα. Αν ο λογος σου εξαντλειται στο να πεταξεις δυο κορωνες περι παραμυθιων και οπαδων, καλυτερα να σιωπησεις.
            Τρια πραγματα ειναι σημαντικα να εχει ο Χριστιανος: Ελπιδα, Πιστη και Αγαπη, ανωτερο δε ολων ειναι η Αγαπη. Η Ελπιδα ενος ασθενη ή ενος σκλαβου ειναι αραγε Μεγα Κακο και αδυναμια, ή δυνητικα η σπιθα που μπορει να βαλει φωτια στην εσωτερικη δυναμη και δυνατοτητες? Το τελευταιο που απομεινε στον Ανθρωπο, συμφωνα με το Μυθο, οταν ανοιξε το Κουτι της Πανδωρας, ειναι αυτο. Και ειναι ενα δωρο, ενα μεσον, ενα οπλο απεναντι στην πραγματικοτητα που επιβαλλει ο φυσικος κοσμος και η Αναγκη. Συμφωνα με εσωτεριστες πρεπει να δεχομαστε μονο οτι επαληθευεται με την Εμπειρια. Η Πιστη για τον Χριστιανο ειναι το αισθητηριο της Ψυχης. Το μεν σώμα έχει τις αισθήσεις, για να έχει γνώση των αισθητών, των υλικών, που υπάρχουν γύρω του. Η ψυχή έχει την πίστη με την οποία αντιλαμβάνεται. Ομως δεν καλουμαστε σε Τυφλη Πιστη, αλλα λεει « Γνωρισετε την Αληθεια και αυτη θα σας ελευθερωσει». Και η Αγαπη ειναι η μονη αφθαρτη Αληθεια, μεσα στο Ψεμα της Ανθρωπινης Υπαρξης των αναγκων, των ιδεολογηματων και των φιλοσοφηματων. Ειναι μια τρελλα πανω απο οσα ο Νους καταλαβαινει και δεχεται, ειναι περα απο τη Δικαιοσυνη του Ανθρωπου. Ειναι αυτη που συγ-χωρει ολους, βασικο γνωρισμα και ουσια του Θεου.
            Ισως ολα αυτα να ειναι απλα ομορφα λογια ή ενα ωραιο παραμυθι. Ισως να ειναι το ποιημα που μαθαμε (μας μαθανε) απο παιδια να λεμε. Υπαρχουν πολλοι ποιητες και αναλογα ποιηματα, και ο ανθρωπινος Νους αρεσκεται σε προκλησεις και φιλοσοφικες αναζητησεις. Ομως, υπαρχει και το βιωμα. Όχι αυτο της καθημερινοτητας που αντιλαμβανονται τα αιθητηρια του σωματος, αλλα εκεινο που μονο η Καρδια μπορει να δει και να γευτει. Και αυτο το βιωμα που εχει χαραξει – εστω ελαχιστες – βεβαιοτητες μας ειναι πως το πιο γλυκο και αληθινο ολων ειναι η Αγαπη.

          • Ανώνυμος 06/28/2014 @ 11:23 ΜΜ

            ΓΝΩΘΙΣ ΕΑΥΤΟΝ
            ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ
            ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ

            ελπιδα ΓΙΑΤΙ ??
            γιατι να μην εχεις ??
            αμα θες να εισαι ασθενης ή σκλαβος
            ΜΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ

            αγαπη
            ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ

            πιστη
            ειναι για τα σκλια

            ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ
            ειμαστε σε αυτη τη ζωη για να
            ανελιχθουμε
            ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ

          • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 5:35 ΜΜ

            Πως το εννοεις δηλαδη το να ανελιχθουμε,ποιος ειναι ο σκοπος της ζωης κατ εσενα;

          • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 7:26 ΜΜ

            φαντασου να "ζουσες" και να "εβλεπες" την οικο-γενεα σου να αριθμει χιλιαδες ή και εκατομυρια "ατομα"

            ΔΕΝ το λεω πιο αναλυτικα
            και υπολογισε τα " "
            Δεν τα βαζω για πλακα

    • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 8:23 ΜΜ

      Λυπάμαι είναι ήδη αργά. Η εκπαίδευση χρόνων δεν αλλάζει δια νυκτός.

      • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 10:31 ΜΜ

        Iσως και να εχεις δικιο, αλλα τι ειναι ο χρονος για να αποφασισουμε το τι ειναι και το αργα; Οσο ζουμε και αναπνεουμε, ας μη σταματησουμε την προσπαθεια. Η προσπαθεια δεν αφορα στο να αλλαξουν τα μυαλα των αλλων (σχολιαστων στην προκειμενη), αλλα στο να βελτιωνομαστε εμεις καθημερινα και να αγωνιζομαστε με το οραμα ενος κοσμου καλυτερου. Οσο μπορει ο καθενας, και λιγο παραπανω για να καλυψει εναν που μπορει λιγοτερο. Συμφωνω πως δεν υπαρχει τετοιο συστημα εκπαιδευσης προχειρο 🙂 αλλα ας δουλεψουμε ρε αδερφε για τον εαυτο μας και εστω τους γυρω μας. Με απλοτητα. Οπως νιωθει και οσο καταλαβαινει ο καθενας. Ας αγαπαμε οσο μπορουμε, γιατι δεν υπαρχει κατι αλλο αληθινο.

    • Ανώνυμος 06/28/2014 @ 7:49 ΜΜ

      Ακομα ενα θρησκευτικο παραληρημα ενος "καλοψυχου χριστιανου" που προσπαθει να καλμαρει οσα προβατα διανοηθουν να βγουν απο το μαντρι. Κλασικη προσπαθεια που δινει εμφαση στο γλυκαναλατο συναισθημα και στοχο εχει βεβαιως την παρατεταμενη ναρκωση του πιστου.
      "Διδαξε μας το δικο σου παραμυθι".και για ποιο λογο να βρει κατι για να παρει την θεση του παραμυθιου σου;να το βρεις μονος σου!
      "Διασφαλισε την αξιοπιστια των πηγων σου" δηλαδη οι πηγες του χριστιανισμου ειναι αξιοπιστες; η διπλη ονομασία από τον ανθελληνα κωνσταντινο; ας καγχασω. Ενωσατε ολους τους αρχαιους θεους με τις εβραικες δοξασιες και φτιαξατε ενα εκτρωμα.
      Τα υπολοιπα που γραφεις ειναι απλα αναξιου λογου και κανουν μονο για ξενερωτα βιπερ

      • Ανώνυμος 06/28/2014 @ 9:49 ΜΜ

        Περα απο αυθεντια κατεχεις και ιατρικη παιδεια, ωστε βγαζεις και διαγνωση απο την πρωτη γραμμη, ωστε με τους χαρακτηρισμους που μου απεδωσες, καταννοουμε ολοι πως α) προσπαθω απεγνωσμενα να μαζεψω καποια προβατα, αλλα β) εσυ θα μας κανεις τη χαρη να μας δωσει τα φωτα σου.
        Παρα τις επανηλειμενες αναγνωσεις του κειμενου σου, δε μπορεσα να βρω περα απο:
        – Αρνηση να καταθεσεις κατι ωραιο ωστε να ωφεληθουμε διαβαζοντας σε. Η εστω ασχημο, κατι τελοσπαντων. Το να δηλωνω Χριστιανος, δε με βαζει σε κοπαδι, απλα το θεωρω τιμιιο απεναντι στους συνομιλητες μου. Εσυ?
        – Την Αναγκη σου να ψαχτεις περισσοτερο για τις πατερναλιστικες σου διαθεσεις, καθως ΕΣΥ βγηκες ως «προστατης» προηγουμενου σχολιαστη, αναλαμβανοντας χρεη τσοπανη… Ιεροφαντης της «μυστικης γνωσης» κι εγω πρεπει να καταδικαστω σεαγνοια επειδη ετυχε να ειμαι χριστιανος. Ελα, πες μας!
        – Καγχασμους σε «εξυπναδες» και «ολιγον απο ιστορια» που μονος σου λες και μονος σου χαιρεσαι. Μαλιστα, αυτο ηταν και το μονο «αξιο λογου» που καταδεχτηκες να πεις, οπως δηλωνεις, για τον Κωνσταντινο.. παρολο που εγω δεν στηριξα τα λεγομενα μου σε πηγες και δεν εβαλα αναφορες. Αρα κι εδω δεν απαντας, ουσιαστικα σε μενα, αλλα μας λες πως πισω απο δυο σειρες που εγραψες κρυβεται η προσωπικη σου αποψη – ουτε να τα εζησες δηλαδη… Ή μηπως τα εζησες?
        – Απο τα «βιπερ» απλα να πιθανολογησω πως εισαι γυρω στα 45-50 και εχεις ξοδεψει πολλες ωρες με ενα απο αυτα στο χερι, γιατι κατι αλλο δε καταδεχεσαι να μας πεις πως εχεις διαβασει.

    • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 12:38 ΠΜ

      Προς τον ιερεα ο οποιος κατελαβε την μιση εκταση των σχολιων λεγοντας το απολυτο τιποτα.
      1.συνηθως απαιτουνται πολλαπλες αναγνωσεις απο θρησκευομενους σε κειμενα τα οποία δεν ειναι του βεληνεκους τους.
      2. Η ηλικια μου και το φυλο μου ειναι δικο μου θεμα. Μηπως μπερδευτηκες και νομιζες οτι μπηκες σε σαιτ γνωριμιων?!
      3.σαφως και δεν θα σου πω τι βιβλια εχω διαβασει. Να ψαξεις μονος σου.
      4. Επειδη αδημονεις να καταθεσω κατι καλο απο προσωπικο βιωμα,να σου κανω λοιπόν δωρακι λεγοντας σου οτι η ζωη δεν ειναι μια….σοκαριστηκες ε;
      Και οσο για την αγαπη(αγω+παν) σκεψου….
      Σου απανταει πολυ ωραια και λακωκικα και ο 2.23.
      ΥΓ:χαιρομαι που υπαρχουν τυποι σαν εσενα:τι θα γινομασταν χωρις βαρβαρους??

      • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 7:11 ΠΜ

        – Η απαντηση δεν αφορα στο να σε αποστομωσω, δεν ανηκω εγω στο βεληνεκες σου ουτε εχω την παιδεια τη δικη σου. Οποιος ενδιαφερεται ας διαβασει το κειμενο σου ωστε να συμπερανει το τι ..καταδεχτηκες να μας γραψεις σε 10 συγλονιστικες γραμμες.
        – Δεν ειμαι ιερεας, εχω καταθεσει γραψει αρκετα ωστε να γινει αντιληπτο αυτο. Δεν ξερω αν στο χαλασα, μα δε στα λεει καλα τ αφεντικο σου. Εγω εχω το σθενος να δηλωσω πως εχω χριστιανικη παιδεια, και πρεπει να φορτωθω ολα τα λαθη και τα εγκληματα ιερατειου? Αναρτηστε ενα αντιστιχο θεμα να σας απαντησουν οι ενδιαφερομενοι.
        – Αφορμη να γραψω ηταν η ωμη, αβασανιστη προβολη του πρωτου video απο τον Stranger, ο οποιος πεταξε σαν κοκκαλο στα σκυλια ενα θεμα και δεν ειχε τα @@ να σχολιασει και να παρει ξεκαθαρη θεση εν μεσω 300 απαραδεκτων σχολιων απο ανθρωπους και των δυο πλευρων. Διαβαζω κι εγω το blog και μαλιστα συχνα, και δικαιουμαι να σχολιασω. Την επομενη φορα, θα σου ζητησω την αδεια.
        – Γραφουν την ελληνικην καλυτερα οι διαφοροι αμφιβολων δοξασιων εδω μεσα, χωρις αρχη-μεση –τελος και τελειες? Ελπιζω να προβληματιζονται τουλαχιστον, οσοι βλεπουν παραφρονες να μιλανε για χελωνονιτζακια, μαυρους σαμουραι και πρασινα αλογα, ή εχουν τοσο ευκαιρη την υποτιμηση και τον χλευασμο των αλλων. Το πως γραφει και εκτιθεται ο καθενας δειχνει πολλα, ορεξη να χει κανεις και να μη μασαει οτι του πετανε.
        – Για την ηλικια και το φυλο σου, μην ανησυχεις, εισαι ελευθερος να τα προσδιορισεις μονος σου και να τα κρατησεις και κρυφα. Δημοκρατια εχουμε.
        – Ευτυχως που η Ζωη δεν ειναι μια, γιατι ειναι ωραια γκομενα.
        – Αγω + Παν: κι αυτη κλεμμενη απ τους χριστιανους να υποθεσω. Για πες μας λοιπον πως αυτη η ετυμολογια γινοταν βιωμα, ποσο συχνα αναφερεται σε φιλοσοφικα κειμενα. Γιατι εχουμε σελιδες… με τις ερωτοτροπιες των θεων και δεν αποτελει κυριαρχη ιδεα και μονιμη αναφορα των αρχαιων? Κι εκει εσυ κι ο παραπανω τα ξερατε μονο, στις προηγουμενες ζωες σας?
        – Χαιρομαι που στολιζεσαι σαν βγαινεις στο πληκτρολογιο να μου γραψεις, και μ αναμενεις να σχολιασω καθε μερα..Αν δεν ερθω τι θα κανεις? Θα ξαναστολιστεις αυριο?

        • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 11:12 ΠΜ

          ''- Αφορμη να γραψω ηταν η ωμη, αβασανιστη προβολη του πρωτου video απο τον Stranger, ο οποιος πεταξε σαν κοκκαλο στα σκυλια ενα θεμα και δεν ειχε τα @@ να σχολιασει και να παρει ξεκαθαρη θεση εν μεσω 300 απαραδεκτων σχολιων απο ανθρωπους και των δυο πλευρων.''

          ΝΑΙ ΝΑΙ, ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΛΑ…

          και γώ έγραψα στον Νίκο..
          οτι μας είπε με δυο κουβέντες την γνώμη του για τον ιερέα απο το Μόναχο.
          την γνώμη του για τον Χριστό δεν μας είπε…!!

          σε προηγούμενα σχόλια έχω αναφερθεί στον Νίκο και του
          έχω βγάλει το καπέλο σε διάφορα θέματα.

          στο προκείμενο συμφωνώ με τον φίλο και το σχόλιο που δίνω
          παραπάνω…..κόκκαλο στα σκυλιά.

          Ολοι οι σοφοί μετά Χριστόν αναφέρθηκαν στα έργα και τα λόγια Του.
          Κανένας δεν του πρόσαψε ψέυδος η οτιδήποτε άλλο αρνητικό.
          Αντίθετα πρόσαψαν ασύστολα ψεύδη και παρεμηνείες σε πολλούς που εκμεταλέυτηκαν τα λόγια Του,προς ιδίων όφελος και επιδιώξεις.
          τώρα, αν όλοι αυτοί οι σοφοί είναι κατώτεροι,νοητικά, απο τους σχολιαστές των κατοχικών..

          τότε πάω πάσο και τα ρέστα μου να φύγω…
          (δεν έχω παίξει ποτέ πόκερ…ΓΙΑΝΝΗ εσύ θα
          ξέρεις, καλά το είπα ;;)

          sketo για τους φίλους
          skotos γ'αυτούς που γνωρίζουν
          skata για την μαυρίλα
          kaka για τους μικρούς μας φίλους.

  18. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 4:02 ΜΜ

    Τα λεφτά για τη βάπτιση τα έδωσαν εις διπλούν;Εγινε ,τζακ ποτ;Πάντως,το όλο θέμα πρέπει να είναι σικέ.Η συγκεκριμένη εκκλησία πιο πολύ μοιάζει με στούντιο,λίγοι κομπάρσοι ,χωρίς αγιογραφίες..

  19. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 4:55 ΜΜ

    ΕΚΚΛΗΣΗ¨:
    ΑΓΑΠΗΤΕ STRANGER ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΒΑΦΤΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ.
    ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΤΟ ΒΑΦΤΙΣΜΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΠΟΣΟ ΤΡΟΜΕΡΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΣΤΟ ΑΘΩΟ ΜΩΡΟ Η ΒΑΦΤΙΣΗ ΚΑΙ Ο ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟΣ Η ΕΥΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑ ΑΛΛΟΥΣ ΕΝΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.
    Ο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙ ΚΑΝ ΑΠΟ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΕΝΑ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ Η ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΕΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΘΗΚΗ ΣΕ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ Ο ΜΕΣΟΣ ΝΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΑΠΛΑ ΜΕΡΙΚΑ ΒΑΣΙΚΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ

    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ

    • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 6:31 ΜΜ

      ναι
      ολοι οι αλλοι λαοι που δεν βαφτιζονατο εχουν προβλημα !!!
      καλα , οτι θελετε λετε !!
      αξιοπιστια 0

    • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 6:57 ΜΜ

      Πριν απο καποια χρονια , ενα πολυ δικο μου προσωπο , σε ηλικια 8 μηνων , ξαφνικα εδειξε πως κατι εχει , ηρθε ο γιατρος και ειπε οτι το μωρο πεθαινει σε λιγο . Ηταν αβαφτιστο και η γιαγια τρελαθηκε…ο παπας εμενε πιο κατω , ο νονος διπλα η εκκλησια κατω απο το σπιτι -δυο βηματα-ενας ετρεξε στον παπα , αλλος στο νεοκορο κλπ οχι λεει ο γιατρος δεν προλαβαινετε , οχι λεει η γιαγια , το παιδι θα βαφτιστει . Τελικα ο παπας και ολα τα συναφη ηρθαν στο σπιτι αμεσα , το μωρο βαφτιστηκε μεσα σε ενα παλιο τετζερη και μεσα σε λιγα λεπτα ηταν περδικι .Ο γιατρος εκανε το σταυρο του , εφαγε γλυκο κυδωνι -αυτο ειχαμε προχειρο-για τα συχαρικια και εφυγε . Ποτε δε μαθαμε τι ειχε , ποτε ξανα δεν αρωστησε και ειναι μια πραγματικη κουκλα τωρα πια ψυχη και σωμα , με πιστη και σεβασμο στο Θεο . ΥΓ: ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ , ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΡΤΑΤΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ-ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΣΜΑ-ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΒΑΦΤΙΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ " ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ" ΚΑΙ ΚΑΛΑ…ΛΕΣ ΚΙ ΑΝ ΠΑΣ 20-30 ΧΡΟΝΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ Ν ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΑΝ ΑΥΤΟ ΘΕΣ . ΣΤΟΧΟΣ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΑ ΤΑ ΜΩΡΑ…ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ…ΒΑΦΤΗΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΟΣΟ ΠΙΟ ΜΙΚΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΙ ΑΥΤΑ ΟΤΑΝ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ , ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΦΥΛΟ-ΔΥΣΤΥΧΩΣ-ΤΩΡΑ ΠΙΑ . ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΑΤΕ .

      • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 8:13 ΜΜ

        ή μλες αερολογιες
        ή καποιος κοντινος πιστος πηγε να το ξεκανει το παιδι
        και το λες για καλο αυτο ??
        δεν ειστε καθολου καλα !
        τα εππεδα δισιεδαιμνοας σας ειναι ανειπωτα

        • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 10:53 ΜΜ

          Μπορεις να σχολιαζεις οπως θες-ετσι κι αλλιως οι ανθρωποι κρινουν εξ ιδιων γιατι μεχρι εκει μπορουν να πανε…ομως το περιστατικο αυτο ειναι περα για περα αληθεινο και συνεβει οπως ακριβως το λεω . ΜΑΡΤΥΣ ΜΟΥ Ο ΘΕΟΣ ΜΟΥ ΚΙ ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΕΒΕΣΑΙ . Υ.Γ1: Εγω ενοιωσα οτι αφου μου συνεβει πρεπει να το πω κι ο καθενας ας πει οτι νομιζει .Υ.Γ2: Δεν ειμαι ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΖΑΝΗ . Ειμαι γυνα ικα απο την αλλη ακρη της Ελλαδας .

          • Ανώνυμος 06/28/2014 @ 8:15 ΠΜ

            ή καποιος κοντινος πιστος πηγε να το ξεκανει το παιδι

            καταλαβες ?
            ή να το ξαναγραψω ?

      • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 8:33 ΜΜ

        +++++++++++++

    • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 9:50 ΜΜ

      Γιαννη κοζανη γιατι δεν εβαλες την υπογραφη σου; δεν θα καταλαβαιναμε οτι εσυ σχολιαζεις;
      Ευτερπη

    • Ανώνυμος 06/27/2014 @ 10:10 ΜΜ

      Ορκισου
      Ευτερπη

    • Ανώνυμος 06/28/2014 @ 9:29 ΠΜ

      Και πολυ καλα εκανες και το κατεθεσες,αυτό ειναι αυτονοητο. Απο εκει και περα, το "οφειλεις να το σεβεσαι" που λες ειναι ακυρο. Αποδεχομαι την μαρτυρία που δινεις ως γεγονος, αλλα οχι την εξηγηση. Αυτό ειναι δικο μου αναφαιρετο δικαιωμα.
      Ευτερπη

  20. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 5:11 ΜΜ

    θα παω στην ζουγκλα
    με τον Γιαννη- Κοζανη

  21. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 5:18 ΜΜ

    η κολυμπήθρα πού είναι?

  22. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 7:41 ΜΜ

    ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΑΣΤΗΜΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΝΤΟΡΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ,ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ,ΤΩΝ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΟΣΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΒΑΘΜΟ.ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΟΛΟ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕ ΚΑΙ Η ΤΣΟΠΑΝΙΔΟΥ.

  23. Ανώνυμος 06/27/2014 @ 9:24 ΜΜ

    koyrastika na akoyo nteke kala oti vaftizoyne me to zori an skeftite posa epilegoyme sti zoh mas mipos epileksame to filo an thamaste antres h ginekes toys gonis mas an tha einai kali h kakoi mipos ti onoma tha mas dosoyne pos tha zisoyme ipotithete dialegis mia doylia na kaneis na vgazis to psomi soy kai kataligis na kaneis entelos ali doylia an skeftite ti epilegoyme safti ti zoh tha foyntaroyme sti thalasa sto telos ala afto einai to ergo ton antixriston san ta zoa na pidiomaste na mi pantrevomaste to eteron imisi na mi vaftizomaste afta einai ton sirizeon kai pame kata diaoloy kai moy lete meta krisi am krisi ithikon aksion exoyme kai oxi tsepis ksipnate

  24. Αυτη τη φορα δεν διαβαζω τα σχολια για να μη στεναχωρεθω! στεναχωριεμαι να βλεπω την καταντια του Ελληνα που δεν ξερει τι του γινεται πια σε τργικο σημειο! Ολοι εχουν αποψη και ελαχιστοι εχουν πραγματικα ασχοληθει με την υπαρξη τους, ποσο μαλιστα με την Ορθοδοξη Πιστη! Παρ' ολα αυτα δεν δισταζουν να εκφερουν την οποια αποψη τους με τον πιο ελεεινο τροπο, βριζοντας και παριστανοντας τον εξυπνο μαγκα ειδημωνα! Ο Ιερεας προσπαθησε να τους πει να δειξουν στο ελαχιστο οτι ζουν Χριστιανικα και κατα συνεπεια το παιδι θα ειναι ετοιμο καλυτερα για το Μυστηριο. Προκειται για Μυστηριο, αν δεν καταλαβατε, για να τελεσθει χρειαζεται συμμετοχη! Δεν ειναι εθιμο ουτε βολτα στο παρκο!

  25. Ανώνυμος 06/28/2014 @ 6:11 ΜΜ

    για τον 28-06…4:45 (και όλα τα προηγούμενα σχόλια)

    ΜΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ.

    ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ

    ΜΟΝΟ ΣΑΝ ''ΦΑΡΜΑΚΟ'' ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΩ !!!

    ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ…

    απίθανα πράγματα γράφονται εδώ μέσα…

    sketo ole

    • Ανώνυμος 06/28/2014 @ 11:25 ΜΜ

      ναι
      απιθανες αερομπουρδολογιες εθελντη δουλου
      σε ειχα για πιο σκεπτομενο σκετε

      • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 7:53 ΠΜ

        (*.*)

      • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 10:27 ΠΜ

        ρε γνωστέ,δικέ μου..

        μπορεί να συμφωνούμε σε 1000 πράγματα.

        το ότι εγώ ''γουστάρω'' Χριστό πάντα θα είναι το κόκκινο πανί
        για σένα.
        δε πα να συμφωνούμε σε 1000 άλλα,λίγο σημασία έχει για σένα.
        γιατί;;

        μου βρωμάει η δουλειά…

        sketo με ολίγη

        • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 12:06 ΜΜ

          δεν γουσταρεις τον χριστο
          γουσταρεις μια ιδανικη μορφη που ΕΦΤΙΑΞΕΣ στο μυαλο σου βαση αυτων που ακους
          ΑΛΛΑ
          ακομα και δικιο να εχεις ειναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΑΡΑΛΟΓΟ
          αυτος ο "ιδανικος" χριστος να ειναι υιος του ΜΙΑΣΝΘΡΩΠΟΥ ΓΙΑΧΒΕ
          τωρα ενα επιμενεις να πιστευεις ΒΛΑΚΕΙΕΣ
          με γεια σου και με χαρα σου αλλα οχι εκφρασεις του τυπου
          "μονο με την αγαπη που ειπε ο χριστς "
          και αλλες τετοιες μπουρδες

    • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 12:07 ΠΜ

      Εσενα πιο πολυ σου ταιριαζε το skata original. Τι το αλλαξες καημενε;

      • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 10:39 ΠΜ

        δεν το άλαξα πάντα skata είναι..

        του έκανα κάλυψη-απόκρυψη (sketo,skotos) για να μην χαλάω την αισθητική κάποιων φίλων.

        εσύ πάντα την αρχική έκδοση να έχεις στο μυαλό σου..
        όταν και αν…φωτιστείς…

        το skata θα σου θυμίζει που ήσουν..

        skata καημενα

    • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 1:24 ΜΜ

      Σ ευχαριστω για τα καλα σου λογια, να εισαι καλα. Γιωργος

  26. Ανώνυμος 06/29/2014 @ 7:51 ΠΜ

    Προς Ανώνυμος • 29 Ιουνίου 2014 – 2:23 π.μ. (λογω ελλειψης χωρου)
    Σ ευχαριστω για την απαντηση και τα ωραια παραγγελματα.
    Θα συμφωνησω για τη Ελπιδα, πως αν τη χρησιμοποιησουμε μονο ως παρηγορια, γρηγορα γινεται μια δικαιολογια απραγιας. Ελπιζουμε ολοι πως με την υπομονη μας όλα θα διορθωθούν και θα γίνει το θαύμα και όλα θα αλλαξουν, και μενουμε απραγοι. Παρολα αυτα, χρησιμη ειναι και για στον αρρωστο και στο σκλαβο.Ισως θα ελεγε κανεις, πως η Απογνωση θα ηταν προτιμοτερη, γιατι κανει τον άνθρωπο απρόβλεπτο και ανεξέλεγκτο. Παλι ομως, και απογνωση ελεγχομενη ξερουν να δημιουργουν οι ενδιαφερομενοι εξουσιαστες, και προβλεπομενες αντιδρασεις,επισης (βλεπε τις περιβοητες επαναστασεις των τελευταιων αιωνων).
    Για την Αληθεια, εχω την εντυπωση πως την ψαχνουμε επειδη ακριβως ειναι μια, οπως οφειλει, ειναι το Επαθλο η κατακτηση της. Απλα, ο καθενας μας, οντας πεπερασμενος, θα καταληξει σε μια περιορισμενη κατανοηση της.
    Απο τα Ερμητικα (λογος ΙΧ-10): «Η νοηση ειναι πιστη και η απιστια μη νοηση. Και οδηγουμενος ως ενα σημειο απο τον λογο, φτανει στην αληθεια. Και αφου κατανοησει τα παντα και αφου τα βρει με την ερμηνεια του λογου,πιστευει και την καλη πιστη και επαναπαυεται. Για εκεινους που εχουν κατανοησει με τη βοηθεια του θεου τουτα τα λογια ειναι πιστοι.»

    • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 9:09 ΠΜ

      πιστη που ομως ?
      σε καποιον σκοπο ισως ?
      καθως
      π-ιστη = πυλη-ισταμαι = "περνω μια πυλη και μνω ΣΤΑΘΕΡΟΣ εκει
      Εαν η πιστη ειναι προς καποιον αλλον γινεσαι απλα υποχειριο του

      ειναι οπως με την παραβολη με τον σπορο σιναπιου
      πιστη λεει , αλλα τη πιστη
      μηπως οτι ΜΠΟΡΕΙΣ να το καταφερεις ??

      • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 12:11 ΜΜ

        Φυσικα και η πιστη μπορει να εννοηθει και προς ενα σκοπο, και προς το θειο, αλλα και προς τον εαυτο μας ακομη. Λεμε συχνα «πιστευω σε σενα, στις δυνατοτητες σου» για να δωσουμε ορμη στα παιδια μας κλπ. Εδω μιλαμε, πώς μπορει να ειναι η πιστη Κακο οσον αφορα στην εκφραση της προς το θειο, και οπως ευστοχα ειπε προηγουμενος σχολιαστης, πιστη εχουν τα σκυλια. Η πιστη, επεκτεινεται περα απο τα αισθητηρια και την αντιληπτικη ικανοτητα του καθενος. Ειναι η διαισθηση ή και ενοραση καταστασεων, που δεν υποκεινται στην νομοτελεια των φυσικων φαινομενων και δεν επιβεβαιωνονται με την παρατηρηση. Αυτο ειναι ανεξαρτητο απο την παιδεια του καθενος κι εχουμε μεγαλη ποικιλοτητα. Το μονο κριτηριο, ισως ειναι η Συνειδηση που εχει ο ανθρωπος μεσα του, που τον οδηγει σε ευχαριστα ή δυσαρεστα συναισθηματα, σε σχεση με την αντιληψη που δεχεται ως πιστη του. Οσο το παραδειγμα για την πιστη «ως σπορο σιναπιου» το αναφερει ο Χριστος, σε ενα λογο του, πως θα μπορουσαμε να μετακινησουμε και τα βουναμε ενα λογο μας. Λογικα, αυτο ειναι αδυνατον, και αντικειται στους φυσικους νομους. Ο Παυλςο παλι, λεει στον υμνο της Αγαπης , στη Β’Κορινθ.επιστολη, πως και αν ακομη εχω πιστη ωστε να μετακιναω βουνα, και δεν εχω Αγαπη ειμαι ενα Τιποτα!
        Αβεβαια και αοριστη επομενως μια προσπαθεια αναλυσης εδω στο τι πιστευει ο καθενας μας, ποσο μελετησε και ποσο προκαλεσε ο Νους του και η Συνειδηση του, την αποδοχη αυτης της πιστης του. Απο την αλλη, και η Λογική, εχει πολυ ωραια γραφει πως, ειναι μια συστηματικη μεθοδος για να βγαζει κανεις λανθασμενα συμπερασματα με απολυτη σιγουρια. Ή παλι, πως η τελευταια βαθμιδα της λογικης, οπως λεει ο Pascal, ειναι η συναισθηση του, οτι υπαρχει ενας απειρος αριθμος πραγματων, τα οποια υπερβαινουν την λογικη.

      • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 3:32 ΜΜ

        για τον δικό μου… ξέρει αυτός.

        μόλις τώρα(12:09) έδωσες όλες τις απαντήσεις..

        πιστη που ομως ? στην Αγάπη δικέ μου.

        σε καποιον σκοπο ισως ? φυσικά,ο σκοπός είναι να γίνεις Αγάπη.

        π-ιστη = πυλη-ισταμαι = "περνω μια πυλη και μνω ΣΤΑΘΕΡΟΣ εκει.

        ακριβώς δικέ μου.αφού γίνεις αγάπη,το οποίο αποτελεί και τον σκοπό
        της ύπαρξής σου…
        αφού γίνεις Αγάπη,στο βαθμό που αυτό θ'αποτελεί να είναι πάγιο-αμετακίνητο-αδιαίρετο ''κομμάτι'' της ύπαρξης σου..να είσαι εσύ έτσι δλδ.
        Τότε περνάς την Πύλη και ακριβώς όπως το είπες,Μένεις σταθερός
        εκεί.! δεν χρειάζεσαι πλέον πισωγύρισμα.έχεις κρυσταλώσει μέσα σου
        την Αγάπη.είσαι Αγάπη.
        η Αγάπη είναι η ουσία του Θεού.η Αγάπη είναι ο Θεός και το συστατικό της Δημιουργίας.
        Αν είσαι Αγάπη είσαι θεός,(πώς αλλιώς να το πώ) είσαι η εκπλήρωση
        του σκοπού.μπορείς να γίνεις και Δημιουργός στην συνέχεια.(;;κανείς δεν ξέρει τι και πως ακριβώς γίνετε μετά.είναι άλλο επεισόδιο) είναι
        ασφαλές να γίνεις Δημιουργός πλέον.δεν πρόκειται να καταστρέψεις τίποτα διότι είσαι ήδη κρυσταλωμένος στην Αγάπη,έχεις περάσει την Πύλη.

        ''Εαν η πιστη ειναι προς καποιον αλλον γινεσαι απλα υποχειριο του ''

        η πίστη είναι αποκλειστικά και μόνο στον εαυτό σου και στον σκοπό σου.
        τώρα λές ο γιαχβέ και ο Θεός σου…στο χω ξαναπεί,για μένα ένας είναι
        ο Θεός για όλους.δεν μπορεί να υπάρχει δέυτερος.
        μιλάω πάντα για τον Θεό που ευθύνεται για όλη την δημιουργία.
        εσύ βάπτισέ τον όπως θές.
        Αυτόν τον ρώτησες;;

        Δεν είναι απλό πράγμα να γίνεις Αγάπη και καθόλου αυτονόητο.

        sketo

        • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 6:52 ΜΜ

          +++++++++++x10000

        • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 7:24 ΜΜ

          τα λετε κι εσεις μονοι αλλα δεν τα καταλαβαινετε
          μιλατε για πιστη στο θεο
          σε ποιον θεο ???
          στον εβραιο γιαχβε ???
          εχετε κατ καλο να πειτε για αυτον ???
          εσυ φιλε σκετε λες πιστη στην αγαπη
          η αγαπη ειναι το ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ
          ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΟΛΟΥΣ
          με τις ηλιθιες ιδεες και τους φανατισμους δημιουργουνται οι κακιες
          επισης ο θεος ΔΕΝ ΕΙΝΑ ΕΝΑΣ αν μιλαμε για δημιουργο
          αν θεωρησουμε καποιον δημιουργο (της υλης) αυτος ειναι ο "κακος" , ακομα και στον μυθο με το μηλο , μιλαμε για καρπο της ΓΝΩΣΗΣ =εγω νοω
          σκεφτομαι (σαν εγω) αρα υπαρχω (σαν εγω)
          ΥΓ. ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ
          ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ
          Και ΟΛΑ απο αποκρυφιστηκομυστικηστηκα μεχρι την κβαντικη μας δειχνουν οτι ΟΛΑ ειναι ΔΟΝΗΣΕΙΣ

    • Ανώνυμος 06/30/2014 @ 8:17 ΠΜ

      Προς 12.09 και 10.24: αν εισαι ο "μπεεεε" , τα συγχαρητήριά μου, με εντυπωσίασες. Σε είχα για τρολάκι, αλλά με διέψευσες!

      • Ανώνυμος 06/30/2014 @ 10:23 ΠΜ

        ναι εγω ειμαι τρολακι !
        αφου δεν απανταν ποτε για να κανεις σοβαρη κουβεντα
        ΑΥΤΟ ειναι ολο το προβλημα
        με δογματισμους δεν γινεται συζητηση ουτε ψαχνει -διερυνεται το πνευμα
        πχ κι εγω εχω καταλαβει οτι πολλοι εχουν θέσει καποια ιδεωδη σωστα και σοβαρα σαν διδαχες της θρησκειας
        ενω ΔΕΝ ειναι ετσι
        συγκεκριμενα οι 10 εντολες δεν ειναι καν δεκα και ειναι ΠΟΛΥ παραποημενες απο το προτωτυπο και θεωρουνται σοφες ενω ουσιαστικα ειναι βλακειες. τα δε δελφικα παραγγελματα ουτε καν τα εχουν ακουσει οι περισοτεροι.
        εχουν αγνοια και δεν θελουν να καταλαβουν οτι εφοσον το παμε δογματικα , χασαμε το παιχνιδι της πνευματκης υπαρξης
        προσωπικα δεν δεχομαι σαν αυθεντια κανεναν
        ουτε καν ας πουμε τον ερμη τον τρισμεγιστο
        ή το Σωκρατη ας πουμε
        ΠΟΣΟΙ ΞΕΡΟΥΝ την Διοτιμα ας πουμε ??
        και εγω φυσικα ΔΕΝ ξερω αρκετα
        υπαρχουν φιλοσοφοι παντελως αγνωστοι στους πολλους που εχουν πει καταπλητικα πραμματα
        και εμεις ασχολουμαστε με της αηδιες τον αβρααμ και του μωυση
        οσο για τον χριστο σαν προσωπο ειναι ανυπαρκτος και οτι σοφιες περιεχονται στην καινη διαθηκη ειναι κλεμενεα απο αλλου απο τον ευσεβιο τον παμφιλου
        αλλωστε το ειπα και αλλου
        ακομα και να ειχε υπαρξει ο χριστος ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να ελεγε οτι ειχε πατερα τον μισανθρωπο γιαχβε
        και μονο η συνηπαρξη παλαιας και κανης διαθηκης ειναι αποδειξη ΠΛΗΡΟΥΣ αναξιοπιστιας

      • Ανώνυμος 06/30/2014 @ 11:46 ΠΜ

        με τη συμπεριφορα του καποιες φορες γινεται τρολακι χωρις να το θελει.
        πιστευει καποια πραγματα αλλα ο τροπος που προσπαθει να τα εκφρασει ειναι λαθος.
        α ρε μπεε,αν γινεται να εισαι παντα λιγοτερο αποτομος..

    • Ανώνυμος 06/30/2014 @ 6:55 ΜΜ

      Προς μπεε: αν ειναι δικο σου και το σχολιο στην 29 ιουνιου 10.26 μ.μ., σου βγαζω το καπελο!
      Ξερω οτι θες να τους ταρακουνησεις λιγο, ομως ο καθενας θα δεχτει την όποια αληθεια, ΜΟΝΟ οταν ειναι ετοιμος ο ιδιος! Εμένα,που στο προηγούμενο αρθρο για την βαφτιση του κοριτσιου, εγραψα μια γραμμή για την ελευθερη βουληση, πεσανε να με φανε!
      Παντως, εγω σε παω, συνεχισε να σχολιαζεις!

      • Ανώνυμος 07/01/2014 @ 7:01 ΠΜ

        na υιοθετησω το μπεεε για υπογραφη λες δλδ
        χαχαχαχαχα
        συνηθως δεν υπογραφω
        παλιοτερα υπεγραφα
        ευχρστω τελος για τα καλα σου λογια
        παντως καλο θα ηταν ολοι μας να ψαχνομαστε και να μην αναλωνομαστε να ασχολουμαστε με δογματικες δοξαξιες και ειδικα καποιων που μας εχουν ιστορικα αποδηξει οτι θελουν το κακο μας

  27. Ανώνυμος 06/29/2014 @ 7:19 ΜΜ

    ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΣΟ ΚΑΛΟΘΕΛΗΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ….
    ΕΙΣΤΕ ΑΚΡΑ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ …ΑΦΕΛΕΙΣ….
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟ ΕΔΩ ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΟΥΤΕ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΝΟΗΘΕΙΤΕ….
    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΣΑΣ

    • Ανώνυμος 06/29/2014 @ 9:02 ΜΜ

      aderfe, i "akra toy tafoy siwpi" tha peis, i "makran afeleis"…gia na katannoiseis ti grafeis sto lew.. :^D^:

    • Ανώνυμος 06/30/2014 @ 10:25 ΠΜ

      αφιερωμένο στους..
      Γιώργο,στον δικό μου,στον καλοθελητή και φυσικά στον κινέζο που μόνο κινέζικα δεν μιλάει.

      τώρα θέλω να δώ τι θα πείτε,για να δούμε που βρισκόμαστε και αν θα μπορέσουμε να συνεννοήθουμε…ακούς καλοθελητή;;

      το παρακάτω κείμενο είναι κλεμμένο απο νεότερη ανάρτηση (ας αντισταθούμε στην εποχή του φόβου) και αποτελεί
      σχόλιο του γνωστού-άγνωστου ''αυτά'' ή ''κινέζος''.

      ''Από εκεί και πέρα… με βάση πάντα το πρώτο γεωμετρικό σχήμα του υλικού μας κόσμου, την Αρχή των Τριών… η κριτική σκέψει απαιτεί κρίση – σύγκριση – διάκριση… αυτό με την σειρά του προϋποθέτει γνώση του τι είσαι και του τι θέλεις σε συγκεκριμένο χρόνο και χώρο. Αυτό δεν το καλλιεργεί η "πολιτεία" μέσα από την παιδεία της… αυτό δεν το επιζητούν οι "πολιτές" στην ζωή τους.

      Από την άλλη, αν ο φόβος είναι άγνοια… τότε η άγνοια είναι το ΜΗ ΟΝ… δηλαδή το σκότος… και από εκεί πάμε για άλλη μια φορά στο "σπήλαιο" του Πλάτωνα κ.λ.π.

      Είναι στην φύση του ανθρώπου του "σιδηρούν γένους", η άγνοια και ο φόβος… το φως είναι για τους λίγους… για αυτούς που θέλουν και μπορούν. Η φύση μας, καθορίζει τις επιλογές μας… λόγω βαρυτικής, και όσο οι επιλογές μας εξασθαινούν την βαρυτική μας… τότε τόσο μετουσιωνόμαστε σε ενέργεια, δηλαδή σε φως ΟΝ.

      Αυτός είναι ένας από τους λόγους που γράφω κάποια πράγματα… και όχι για να πιάσω κουβέντα, ούτε βεβαίως για να τα καταλάβεται.''

      http://www.youtube.com/watch?v=qmt0BvBiK9w

      skotos full

      • Ανώνυμος 06/30/2014 @ 5:11 ΜΜ

        για να συνενοηθουμε καταρχην θα πρεπει να συμφωνησουμε τι ενοουμε ων και τι μη ων
        εαν θεωρησουμε την υλη σαν πραγματικοτητα τοτε ων ειναι ο "κακος" , ο διαβολος ή ο διας
        εαν θεωρησουμε σαν κατωτερη πραγματικοτητα την υλη και "πραγματκη πραγματικοτητα" το πενυμα , τοτε ων ειναι ο "καλος" ο θεος ή ο ζευς

        Πολλες φορες δεν μπορουμε να συνενοηθουμε γιατι αμεσα σε λενε σατανιστη ή οτι μαλακια τον κατεβαινει το καθεναν στο κεφαλι

        αν το δουμε και απλοικα
        ΦΩΤΟ-ΣΥΝΘΕΣΗ κανουν τα φυτα = υλη (ξυλο εκ υλης)
        και απο-συνθεση κανει η γη (χθωνα)
        δλδ ο ηλος ειναι ο καλος και η γη κακια ???
        εαν ειναι δυνατον
        γι'αυτο πολλες φορες λεω οτι βαλαν το συνειδητο κακο στο μυαλο των ανθρωπων με τις μακακιες περι σατανα κλπ
        ενω το ονομα του πατερα θεου και ανθρωπων υπονοει και τα δτο
        διας – διασπαση
        ζευς -ζευξη -συνθεση

        γι'αυτο λατρευαν χθωνιους θεος
        ο πωσειδωνας ας πουμε ηταν χθωνιος θεος (προστατης της ατλαντιδας)
        γι'αυτο ο ιουδαιοχιστιανιμος εβγαλε κακια τη θυληκη -"αρνητικη" δυναμη, τη γη – χθωνα

    • Ανώνυμος 06/30/2014 @ 11:41 ΠΜ

      η αληθεια ειναι οτι ειναι δυσκολο (εως ακατορθωτο) εδω να αναλυθουν τετοια σοβαρα θεματα.

      • Ανώνυμος 06/30/2014 @ 3:20 ΜΜ

        έχεις απόλυτο δίκιο.
        δεν γίνετε ν'απολαύσεις ένα υπέροχο καλομαγειρεμένο φαγητό….
        τσιμπώντας.
        μια ''ίδέα''όμως παίρνεις..

        και όσοι ψάχνονται ας έχουν την πληροφορία,νωπή στο πισώ μέρος
        του μυαλού τους,για να τα συνδυάσουν αργότερα..

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*