Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

20:54 - 23/01/2017

Τατιάνα, επίτρεψε μου να σου εξηγήσω το.. “όνειρο”.

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Που λες μεγάλη επαναστάτρια και συναγωνίστρια Τατιάνα, θα ήθελα να σου επισημάνω δυο τρία πράγματα έτσι για να έχεις να πορεύεσαι. Αλλά η αλήθεια είναι πως δεν θεωρώ πιθανό να το διαβάσεις αλλά ας πούμε ότι το “δεύτερο πρόσωπο” είναι λίγο καλλιτεχνικό και απευθύνομαι περισσότερο σε όποιους αναγνώστες σου έδωσαν εύσημα για την “αγωνιστική” σου πράξη να πεις τον Λαγό τραμπούκο.

Που λες Τατιάνα, ότι κι αν κάνει ένα παιδί, μια “μάνα” δεν πρέπει ποτέ να λέει τον γιο της “τραμπούκο”. Και ο Λαγός (αν και περίπου ίδιας ηλικίας με εσένα), είναι πνευματικό παιδί δικό σου και της “δημοσιογραφίας” που ασκούσες τόσα χρόνια.

Αγαπητή Τατιάνα σε είδα χωρίς μακιγιάζ και τρόμαξα. Σε είδα κάπως χλωμή. Σίγουρα τρέφεσαι σωστά;

Αλλά όσο χλωμή κι αν είσαι εμένα μου βγάζεις πάντα μια κιτρινωπή εκρού απόχρωση. Αυτή που χρειάζονται τα πτώματα που περπατάνε για να πειστούν ότι είσαι ο αρχηγός τους.

Που λες Τατιάνα στο θέμα μας τώρα.

Επίτρεψε μου να σου εξηγήσω γιατί δεν πείθεις κανέναν λογικό ότι στα γεράματα έγινες επαναστάτρια.

Πρώτα από όλα για να αλλάξει κάποιος θα πρέπει πρώτα να παραδεχτεί ότι στο παρελθόν υπήρχε κάτι να αλλάξει.

Και εσείς και οι συνάδελφοι σας καλλιεργήσατε τον πρωτοφασισμό στην Ελλάδα που είναι η πρώτη ύλη που χρησιμοποίησε η χρυσή αυγή για τον φασισμό της.

Αγαπητή Τατιάνα. θυμάσαι μήπως τις εποχές εκεί κοντά στο 2004; Τότε που το πόπολο πανηγύριζε για τους ολυμπιακούς; Εσείς κάνατε τότε αυτό που ξέρετε καλά. Κίτρινες εκπομπές που διδάσκανε στους μελλοντικούς ψηφοφόρους ότι οκ, δεν είναι κακό να κουτσομπολεύεις ή να κοιτάζεις από την κλειδαρότρυπα και να κατακρίνεις και ως εκ τούτου δεν είναι κακό να ελέγχει κανείς την ζωή των άλλων και να επιβάλει τον δικό του τρόπο ζωής πάνω του ως σωστό.

Θυμάσαι δήθεν υποστηρίκτρια των τρανς ανθρώπων , όταν η Τζένερ αποφάσισε να αλλάξει φύλο που βγήκες και την κατέκρινες, ότι έκανε τα παιδιά της, τα μεγάλωσε να γίνουν ενήλικα σαν κύριος και μετά πήγε στα γεράματα και άλλαξε φύλο;

Για ένα άτομο κλασσικά φιλελεύθερο όπως εγώ, η απάντηση θα ήταν απλή “το έκανε γιατί έτσι γούσταρε, γιατί δεν έκανε κακό σε κανέναν και γιατί δεν οφείλει να ακούσει καμία Τατιάνα”.Τότε  λοιπόν, δίδασκες στους τηλεθεατές ότι είναι καλό να επιβάλλουν την ηθική της στους άλλους.

Θυμάσαι αγαπητή Τατιάνα μου,  όταν συνεργεία διάφορων καναλιών έστηναν καραούλια έξω από σπίτια κατηγορουμένων για να πάρουν δηλώσεις από συγγενείς και γείτονες (οι οποίοι αν δεν ήταν αυτά τα συνεργεία δεν θα ξέρανε καν για τον κατηγορούμενο γείτονα τους μιας και αυτό είναι προσωπικό δεδομένο);

Δεν ξέρω αν το έχουν κάνει και δικά σου συνεργεία γιατί δεν σε παρακολουθώ αλλά σίγουρα ΠΟΤΕ δεν βγήκες να καταδικάσεις αυτήν την πρακτική. Αυτή η πρακτική όμως δίδασκε στις γειτονιές και στους τηλεθεατές ότι έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα ΠΑΝΤΑ για τον γείτονα τους και να διαπομπεύουν όποιον διαφέρει, αλλά και την οικογένεια του. Υπ όψιν, η οικογενειακή ευθύνη είναι φασιστικό χαρακτηριστικό.

Καταδίκασες ποτέ τα ρεπορτάζ που μας “βομβαρδίζουν” κάθε καλοκαίρι για την Μύκονο; Τις εκπομπές μαγειρικής; Έχεις σκεφτεί ποτέ πόσο εξοργίζουν όλα αυτά ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού σήμερα που ζει είτε με τα τελείως απαραίτητα είτε υποσιτίζεται είτε τρώει σε συσσίτια;

Κατάλαβες κυρία Τατιάνα μου, γιατί θεωρώ ότι το σινάφι σου αποτελεί τους πνευματικούς γονείς της κάθε Χρυσής Αυγής;

Κατάλαβα να λες.



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Foti_Fox
Μια ελεύθερη συνειδητότητα. που προσπαθεί να μην μπαίνει σε κουτάκια και ορισμούς. Αντιτίθεμαι στον κρατισμό και στον κορπορατισμό και σε οτιδήποτε περιορίζει την ανθρώπινη δυνατότητα, την ελευθερία και τον νου. Πιστεύω ότι υπάρχουν δυο τάσεις μέσα στον Ελληνικό πολιτισμό, μια "Βαλκανίστικη" και μια "Ελληνική κοσμοπολίτικη". Είμαι με την δεύτερη τάση και δεν θεωρώ "αδερφούς" μου τους Σέρβους τους Βούλγαρους τους Ρώσους ή τους οποιουσδήποτε, επειδή έχουν κοινή θρησκεία με την πλειοψηφία. Αντιθέτως θεωρώ αδερφό μου όποιον σκέφτεται και νιώθει σαν έλλογο και συναισθηματικό ον.

Σχόλια Αναγνωστών (70)

  1. νικητας 01/23/2017 @ 10:44 ΜΜ

    Εκτιμω πολυ που δεν ‘μασας’ τα λογια σου !!! κι ας διαφωνω καθετα σε πολλα μαζι σου και θα συνεχισω να τα αντικρουω με τον τροπο που μπορω!! Εχεις το θαρος της γνωμης σου ..και αυτο ειναι αξιωμα !!!

  2. Ανώνυμος 01/23/2017 @ 10:49 ΜΜ

    Καλα τωρα, η μονη επανασταση που μπορει να κανει αυτο το σουργελο, ειναι για τα φραγκα και μονο.
    Αυτο ακριβως κανει και τωρα οπως εκανε παντοτε.
    Τωρα το παιζει λαθρολαγνα γιατι αυτο επιβαλλουν τα αφεντικα της οι καναλαρχες. Αυτο πουλαει κ ανεβαζει νουμερα, και πουλαει απλα γιατι προκαλει. Προκαλει το 80% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ οταν βγαινει καθε τσουτσεκι κ υπερασπιζεται τους αυριανους φονιαδες του λαθρομουσουλμανους.
    Τα ιδια εκανε κ παλαιοτερα το τσοκαρο προς χαριν της τηλεθεασης , των νουμερων της aGB κ της κονομας φυσικα. Αραγε η βερα Λαμπρου να συμφωνει με ολα αυτα που λεει η μεντορισσα της Τατιανα?
    Αυτο το τσοκαρο εχει στη χαλκιδα ενα σπιτι(κ δεν ξερω ποσα αλλα) καστρο υπερπολιτελες που φανταζομαι λαθρομεταναστης θα επιτρεπεται να περνα μονο σε ακτινα χιλιομετρου απο εξω. Το καστρο-σπιτι δεν το μεμφομαστε, ας ειναι καλα τα κοροιδα που της εδιναν τηλεθεασεις τρωγοντας τα σκουπιδια που τους ταιζε.

    Και μονο που το συγκεκριμενο ατομο εχει γινει πανελλαδικο αντικειμενο σχολιασμου για ταχα αντιφασιστικη συμπεριφορα, καταδεικνυει και τη καταντια της Ελληνικης κοινωνιας.
    Η κυρια απλα δεν επρεπε να υπηρχε ουτε στη σκεψη οτι θα εκφερε κ πολιτικο λογο κ δη λαθρολαγνο.
    Καλα θα κανει να το βουλωσει, διοτι ο Ελληνικος λαος ειναι πολυ νευριασμενος, και δεν ξερω κατα ποσο θα μπορουν να κρυφτουν τα ατομα σαν και δαυτη, οπως κ ολο το προδοτικο σκυλολοι των δημοσιογραφων κ των πολιτικων, οταν θα ερθει η πραγματικη επανασταση των ελληνων.
    Δεν ξερω κατα ποσο οι ικεσιες ολων αυτων θα σταθουν ικανες για να αποστρεψουν το μενος του λαου απεναντι στην προδοτικη κ ανθελληνικη σταση που κρατησαν, σε ολη αυτη τη διαρκεια της κατοχης κ του ξεπουληματος που ζουμε.

  3. Επέτρεψέ μου λέγεται! Όχι επί - τρεψε! ΕΠΕΤΡΕΨΕ! ΜΑΘΕΤΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΘΗΝΑΙΟΙ!!! 01/23/2017 @ 10:54 ΜΜ

    ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΙ!
    ΑΛΛΟ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΤΗΣ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑΣ!
    ΑΛΛΟ ΠΙΤΑ, ΑΛΛΟ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ! ΑΛΛΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΦΥΛΛΟΥ!
    ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΟΥΒΛΑΚΙ! ΟΧΙ ΕΝΑ ΠΟΥ ΡΟΥΦΑΝ!

    • Δεν είμαι από την Αθήνα. Και νομίζω πως είναι σωστό. Επίσης το σουβλάκι λέγεται και καλαμάκι. Οι λέξεις είναι για να επικοινωνούμε βασικά και αν ο άλλος ξέρει τι εννοείς και το κάνει θέμα είναι λίγο κακούλης…

      • H απλά είναι τρολ αλλά δεν τσίμπησες! ΑΧΧΑΧΑΧΑ 01/23/2017 @ 11:05 ΜΜ

        Κρίμα….(Πάντως κάθε τόπος έχει τα δικά του οπότε… Δεν έχεις άδικο…

    • ΜάθετΑΙ με άλφα γιώτα κι έρχεσαι να κάνεις και διορθώσεις?
      Ζω στο απόλυτο φρενοκομείο.

      Μη μασάς Φώτη, σωστά το έγραψες.
      Τώρα πού ακριβώς διαφωνεί (στο συγκεκριμένο θέμα) ο Νικήτας, δεν κατάλαβα, αλλά δε βαριέσαι…

      Όσο για την κυρία Τατιάνα… όλοι στο ίδιο έργο θεατές, με τα ίδια καλόπαιδα να παίρνουν βήμα και να διαμορφώνουν άποψη… Όλοι ίδιοι με μικρές παραλλαγές για να παραμυθιαζόμαστε ότι ψιλοδιαφέρουν… Όλοι δασκαλεμένοι και εντελταλμένοι από το ίδιο κέντρο εξουσίας για να πασάρουν διαρκή και ανηλεή προπαγάνδα και να κάνουν τα μυαλά νιανιά. Οσοι τους βλεπουν, διαμορφώνουν άποψη και ζουν την πραγματικότητα που αυτά τα σκύβαλα τους παρουσιάζουν, είναι άξιοι της τύχης τους αλλά ανάξιοι να λέγονται άνθρωποι αυτόνομα σκεπτόμενοι και αυτεξούσιοι…

      • νικητας 01/24/2017 @ 10:11 ΠΜ

        Βασουλα , στο συγκεκριμενο θεμα που αναφερεις ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΣΑ θα το εγραφα . Σε αλλα που διαφωνω καθετα ,το διατυπωνω !! Ευχαριστω για το απαξιωτικο ( ‘δεν βαριεσαι’) σου !!! Αν και αγραμματος ,προσπαθω να εκφραζομαι καθαρα ,και να αποφευγω να δημιουργω ‘εντυπωσεις’ για τους αλλους!!

      • ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ, ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΑΠ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΩΣΑΜΕ ΣΗΜΑΣΙΑ;

        • Επέτρεψε είναι παρελθοντικός χρόνος βασικά
          Αυτός μου επέτρεψε να οδηγήσω το αμάξι του και του το έσπασα γιατί δεν εχω δίπλωμα.
          Τατιάνα επΙτρεψε μου (προστακτική) 🙂
          Όμως συμφωνώ ότι είναι ήσσονος σημασίας.
          Απορώ πάντως που βαριέμαι να βάζω τόνους και όλοι στέκονται σε ένα σωστό ορθογραφικό ότι και καλά είναι λάθος,
          ενώ θα μπορούσαν να μου την πουν για τον τονισμό ή για τα “τυπογραφικά” στα σχόλια μου.

      • Μητσος εξ Αγγλιας 01/24/2017 @ 1:43 ΜΜ

        Αυτη θα πολιτευτει,ετοιμη ειναι.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 01/24/2017 @ 12:51 ΠΜ

      ΕΠΙ-ΤΡΕΠΩ, ΕΠ-ΕΤΡΕΠΑ, ΕΠΙ-ΤΡΕΨΩ, ΕΠ-ΕΤΡΕΨΑ………… ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙ-ΤΡΕΨΕ, ΕΠΙ-ΤΡΕΨΕΤΕ…… ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΕΣ. ΛΕΜΕ ΠΡΟΣΤΑΖΟΝΤΑΣ… ΑΝΑ-ΤΡΕΨΕ, ΑΛΛΑ ΣΤΟΝ ΑΟΡΙΣΤΟ ΛΕΜΕ ΑΥΤΟΣ ΑΝ-ΕΤΡΕΨΕ…. ΠΡΟΣΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑ-ΣΤΡΕΨΕ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΚΑΤ-ΕΣΤΡΕΨΕ [ΑΟΡΙΣΤΟΣ].

    • Βάσει των:
      “Μείζον Ελληνικό Λεξικό” του Φυτράκη, και
      “Γραμματική και Ορθογραφία της Νέας Ελληνικής – Ελληνομάθεια” της Lexigram,

      “επέτρεψε” έχουμε μόνο στο τρίτο ενικό αορίστου. Η προστακτική αορίστου είναι “επίτρεψε”, οπότε σωστός ο Φώτης. Και όπως είπε η Βασούλα, κάνε επανάληψη λίγο στην παθητική φωνή, καλό θα σου κάνει.

    • ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΠΑΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΑΜΑΚΙ, ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟ ΛΕΜΕ ΚΑΛΑΜΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΑΠΟ ΚΑΛΑΜΙ, ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ!!!
      ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΑΜΑΚΙ ΠΟΥ ΡΟΥΦΑΝ ΤΑ ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ. ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ, ΑΠΟ ΚΑΣΤΑΝΙΑ, Ή ΑΠΟ ΠΕΥΚΟ;;;;

      • Από χοιρινό , κοτόπουλο ἐξαρτᾶτε τι προτιμᾶς …
        το ξυλάκι είναι σα την σούβλα γιαυτό και λέγεται σουβλάκι λόγο μικρού μεγέθους …

        τωρα εσύ που φτιάχνεις σουβλάκι απο ξύλο καλαμιοῦ είναι γοῦστα.

      • ΟΡΘΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΣ ΛΕΚΤΩΡ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΗΣ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ 01/24/2017 @ 12:05 ΜΜ

        Η ΣΟΥΒΛΑ, είναι μια ράβδος, μεταλλική η ξύλινη από την εποχή των ΟΥΓΚΑ ΜΠΟΥΓΚΑ, στην οποία καρφώνεις κρέατα για να τα ψήσεις! ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΟΥΒΛΙΣΜΑ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΠΑΣΧΑ!
        Το σουβλάκι, είναι στην ουσία, μια ΜΙΚΡΗ σούβλα στην οποία μπαίνει κρέας πάνω!
        Το καλάμι όμως, είναι κάτι κυλινδρικό και κούφιο! Είτε πρόκειται για καλάμι από την φύση, είτε ένα αυτοσχέδιο.
        Το καλαμάκι, είναι στην ουσία, ένα ΜΙΚΡΟ καλάμι, ΚΟΥΦΙΟ, που χρησιμοποιείται για ποτά.
        ΣΥΝΕΠΩΣ: Σουβλάκι είναι το σωστό για την μικρή σούβλα που βάζεις κρέας, καλαμάκι είναι το σωστό για εκείνο που χρησιμοποιείς για να πιεις το όποιο ποτό!
        ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΤΣΙ ΤΟ ΛΕΕΙ! ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΤΕ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΙΑΝΟΙ ΔΗΘΕΝ…ΑΙ ΡΕ!

      • ΟΡΘΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΣ ΛΕΚΤΩΡ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΗΣ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ 01/24/2017 @ 12:10 ΜΜ

        ]+[ ΑΠΟ ΚΑΛΑΜΙ, ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΦΙΟ! ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ, ΚΟΥΦΙΟ ΕΙΝΑΙ!

      • ΚΑΛΑΜΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ Τ ΑΛΛΟ ΣΟΥΒΛΙ: 01/24/2017 @ 12:20 ΜΜ

        http://www.caneplex.gr/wp-content/uploads/2014/07/elliniko-KALAMI-metrio-1024×1024.jpg
        ΤΕΤΟΙΑ ΒΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΡΕΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ; Η ΤΑ ΣΤΟΥΠΩΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ; ΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ

        http://www.insituconservation.com/uploads/images/products/book_paper_conservation/book_and_paper_restoration_tools/leather_knives_and_awls/bookbinders_awl.jpg
        ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΟΥΒΛΙ!

        (ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΚΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ: ΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ;

        • Επικοινωνούμε το ίδιο πράγμα. Οπότε ποιο το θέμα;

        • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 01/24/2017 @ 5:41 ΜΜ

          ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΣΑΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΜΗ ΑΘΗΝΑΙΟΣ. ΣΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΣΟΥΒΛΑΤΖΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΚΥΛΙΝΔΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΥΤΕΡΟ ΞΥΛΙΝΟ ΣΟΥΒΛΙ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΙΝΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΠΑΜΠΟΥ. ΥΠΗΡΧΑΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΚΑΛΑΜΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΥΛΙΝΔΡΙΚΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΚΑΠΩΣ ΠΛΑΚΕ.
          ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΟΜΩΣ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ “ΟΒΕΛΙΣΚΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΙΝΩΝ ΤΕΜΑΧΙΩΝ ΚΡΕΑΤΟΣ”. ΕΤΣΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ…. ΜΟΝΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ, ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΟΙΡΙΝΟ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ… ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΑΝ.
          http://www.mixanitouxronou.gr/to-souvlaki-katagete-apo-to-egeo-ke-to-epsinan-se-kalamakia-sti-santorini-prin-apo-6-500-chronia-perizititi-lichoudia-itan-o-garos-mia-eklekti-s

      • Τι κοτσάνα πέταξες ρε;;; Πωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω 01/24/2017 @ 12:30 ΜΜ

        Φιλε, αστο…………………………….
        Αυτος ειναι ο ΠΑΟΚ: https://i.ytimg.com/vi/BBE7t0s1QqM/hqdefault.jpg
        Κι Αυτος ειναι ο κ…γαβρός σας:
        http://www.parmenidis.gr/wp-content/uploads/2013/04/γαύρος.jpg

    • Αριστοφάνης 01/24/2017 @ 2:18 ΜΜ

      Εσύ μάλλον πρέπει να μάθεις Ελληνικά… Αθηναίε.
      Το ρήμα είναι σύνθετο από το επί και το τρέπω.
      Προστακτική του τρέπω είναι “τρέψε” και όχι “έτρεψε”
      Η προστακτική του επιτρέπω, είναι “Επί-τρεψε” και όχι επ’-έτρεψε το “επέτρψε” είναι απλά το ρήμα στον αόριστο και όχι προστακτική ενεστώτος που είναι πάντα “επίτρεψε”.
      Το ίδιο ισχύει και για το “υπόγραψε” που σε καμμία περίπτωση δεν λέγεται “υπέγραψε εδώ σε παρακαλώ” διότι τότε θα ρώταγε ο οποιοσδήποτε ξέρει σωστά Ελληνικά, “Ποιός υπέγραψε?”
      Δεν σου κάνω το μάγκα αλλά ο δάσκαλός σου ήταν ή βαλτός να σου κάνει ζημιά και στην έκανε ή κοπανατζής που πήρε το πτυχίο του με κοματικό μέσο.
      Με όλη την καλή μου θέληση έστω και αργά, διόρθωσε τις γνώσεις σου και μάλιστα δωρεάν.

    • Πιάσ ένα με διπλή κι απ’όλα καλοψημένο!Φχαριστώ

    • Πανίβλακα, πανηλίθιε, γαμώ το σπίτι σου! “Επίτρεψέ μου” λέγεται διότι είναι προστακτική ενεστώτος και όχι “επέτρεψέ μου” παλιο αγράμματε. Το “επέτρεψε” είναι αόριστος παλιο βλάκα. Και το “σουβλάκι” λέγεται και “καλαμάκι”. Το σουβλάκι είναι κάτι σαν υποκοριστικό τής σούβλας, όπως και το καλαμάκι που είναι υποκοριστικό τού “κάλαμου”. Καλαμάκι ίσον μικρό καλάμι, πάνω στο οποίο μπαίνει το κρέας όπως γίνεται και στην σούβλα. Και μην λες ότι “το καλαμάκι είναι αυτό που ρουφάμε”..άντε ηλίθιοι τής Βορείου Ελλάδος που θα μάς μάθετε να μιλάμε και ελληνικά, εσείς που λέτε το λάστιχο φούιτ και το τζατζίκι αλοιφή. Από την αρχαιότητα σάς είχαν κατηγορήσει για τα βλακώδη σας γλωσσικά ιδιώματα που βαρβάριζαν. Το καλάμι λοιπόν, πανηλίθιε (από το οποίο προκύπτει το καλαμάκι), προηγείται κατά πολύ χρονικά από το καλαμάκι που ρουφάς τον φραπέ σου παλιο βλαχαδερό και λες “χαλλλλααααράαααα”. Το κατάλαβες σκουλήκι, που μπήκες εδώ μέσα για να μάς το παίξεις μορφωμένος και έξυπνος; Είχες την ατυχία να διαβάσω την μαλακία σου και να πέσεις πάνω μου, που σε έβαλα στην θέση σου. Και μην δω μαγκίτσες σε μένα στην πορεία, γιατί θα φας κάτι μπουκέτα που θα ξεχάσεις το όνομά σου μαλακισμένο.

      • ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΖΕΙΣ;;; 02/06/2017 @ 8:10 ΠΜ

        Εγώ έτσι το μαθα και δεν μπορεις να χεις την απαιτηση ν αλλαξουμε προφορα η καθε περιοχη βλακα! Πανε επεβαλε το στους Κρητικους αν εισαι μαγκας. Γαμω το δικο σου σπιτι ζωον! Βριζεις κιωλας. Ανθρωπε των γραμματων, εγω μπορει να μην ειμαι της γραμματικης αλλα της τσαπας του φτυαριου, του μυστριου και της οικοδομης τσουτσεκι οποτε προσεχε τα λογια σου, θα σε σπασω σε χιλια κομματια που με βριζεις παλιομπασταρδι! Το καλαμι μωρη κουφια, ειναι κουφιο! Το αλλο λεγεται βεργα, η σουβλα!
        Το τζατζικι ποτε το παμε αλοιφη ρε μπουρδολογια; Εγω δεν ξερω κανεναν να το λεει αυτο, ποιος ηλιθιος το επινοησε αυτο;
        Λίγα λογια για τις περιοχες της βορειου Ελλαδος, το προβλημα το γλωσσικο το χουμε μονο με σας τους Αθηναιους, οπως ολη η Ελλαδα εχει το ιδιο προβλημα μαζι σας! Γαμω την μπασταρδουπολη σας του κωλου που μεχρι το 1900 ηταν ενα κωλοχωρι και ξαφνικα γινατε πρωτευουσιανοι και δουλευει ολη η Ελλαδα για σας. Πριν απο σας ξεκινησαμε το μετρο και αντι να το ολοκληρωσουν το σταματησαν και ξεκινησαν αυτο της Αθηνας. Ερχεται εμπορευμα απο αλλη χωρα, με προρρισμο Θεσσαλονικη και παει πρωτα στον πουστη τον Πειραια γαμωτο. Να δω το μπουρδελο και την βουλη σας να καιγεται και τι στον κοσμο! Ξερεις ποσες περιοχες της Ελλαδος το θελουν αυτο; Πρωτοι πρωτοι οι Κρητικοι κιωλας!
        Και λιγα λογια για τους Βλαχους! Ειναι φυλη ζωον! Δεν ειναι βρισια. Σκουληκι πατημενο θα σε λιωσω που μου το παιζεις μαγκας και τσαμπουκας, ελα Θεσσαλονικη ρε γαμημενε να συναντηθουμε και αν εχεις τ αρχιδια να σε σπασω στο ξυλο να μην μπορεις να παρεις τα ποδια σου παλιομαλακιστηρι του κερατα! Ελα δω πανω ρε να σου γαμισω οτι εχεις και δεν εχεις!!!
        Μαλάκα! Μας λες και βαρβαρους, οτι ελεγε ο πουστης ο Δημοσθενης για τον Φιλιππο, η ιστορια επαναλαμβανεται και εσεις το ιδιο πουστηδες παραμενετε! Σε ολες τις εργασιες που εκανα με Αθηνα, εναν τιμιο δεν γνωρισα, ολοι της λαμογιας και της κομπινας ηταν να σου φανε λεφτα. Στην Χαιρωνεια σας πηδηξε ο Φιλιππος που τον ελεγαν Βαρβαρο καποιοι σαν και του λογου σου, φλωρε, μαλθακε, παιδακι της φαπας, ετσι και τωρα θα πηδηξω εγω εσενα!
        ”ΑNEFIX” ΑΝ Σου βάλω στο κώλο ένα Ε θα είναι FIX, δεν θα βγαίνει!

    • Άντε ηλίθιε που με σύγχισες και έγραψα μαλακία…προστακτική αορίστου είναι το “επίτρεψε” και όχι ενεστώτος. Στο ενεστώτα η προστακτική είναι “επίτρεπε”. Και άλλη φορά, πριν γράψεις την παπαριά σου, φρόντισε να ενημερώνεσαι σωστά.

  4. ΔΙΗΝΕΚΗΣ 01/23/2017 @ 11:38 ΜΜ

    Μια χαρά τα λες, Φωτάρα….

  5. ΒΑΣΙΛΗΣ 01/23/2017 @ 11:51 ΜΜ

    Άκου αρθρογράφε και προπαγανδιστή της κακιάς ώρας!! Πρώτον ο αντιχρυσαυγιτισμός σου φαίνεται από μακριά. Δεύτερον με ψέματα και δήθεν τραμπουκισμούς δεν τεκμηριώνεις την άποψη σου. Ελευθερία είναι να μπορείς να αρνείσαι το Ολοκαύτωμα. Ελευθερία είναι να μπορείς να λες 2+2=4. Τα γελοία φληναφήματά σου δεν με αφορούν. Τέλος τόσα πολλά κανάλια, τόσες πολλές φυλλάδες αλλά όλες μιλάνε με την ίδια φωνή. Αδίκως κάνετε ρε μασόνοι της κακιάς ώρας προσπάθειες. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ που αντιδρά στην Ελληνοφοβία.

    • Ναι έχω αντιχρυσαυγητισμό και θα τον έχω όσο αναπνέω. Δεύτερον ναι φαίνεται απο πολύ μακρυα.
      Τρίτον το να συγχέεις τον αντιχρυσαυγητισμό με την “Ελληνοφοβία”, ειναι σαν να συγχέεις την χρυση αυτή με την Ελλάδα και ως εκ τούτου να λες ότι όποιος δεν ειναι χρυσαυγήτης δεν είναι Έλληνας.
      Οπως ακριβως ο Χιτλερ κατηγορούσε ως μη-Γερμανους οσους δεν υποστήριζαν το NSDAP ή ο στάλιν θεωρούσε εχθρούς του λαού όσους δεν ήταν κομμουνιστές ή οι χριστιανοί του μεσαίωνα θεωρούσαν αιρετικούς
      οσους δεν γούσταραν το ιερατείο.
      Οπως βλέπεις εσύ ο ίδιος επιβεβαιώνεις τους λόγους που έχω εντονότατο αντιχρυσαυγητισμό.

      • ΒΑΣΙΛΗΣ 01/24/2017 @ 10:49 ΜΜ

        Πως φαίνεται ότι κάνεις προπαγάνδα όμως!! Από που φαίνεται η ταύτιση αντιχρυσαυγιτισμού και Ελληνοφοβίας στο κείμενο;; Δεν νομίζω να άφησα καμία υπόννοια επ αυτού. Κάποιος μπορεί να μισεί ή να αντιπαθεί τους χρυσαυγίτες (αντιχρυσαυγίτης) και να αντιστέκεται παρόλα αυτά απέναντι στην Ελληνοφοβία. ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΩ το που θες καταλήξεις. Σε αυθαίρετα συμπεράσματα

        • Mα το να μιλας για Ελληνοφοβια ετσι στο ασχετο κατω απο το άρθρο μου (εκτός αν το είπες ετσι για να πεις κατι) ειναι σαν να υπονοείς ότι εγώ είμαι Ελληνοφοβικός. Το άρθρο μου δεν δείχνει πουθενά κάτι τέτοιο. Δείχνει εναν εντονο αντιχρυσαυγητισμό και μέχρι εκει.

    • Βασίλη, σε ποια Χρυσή Αυγή πάει το μπράβο σου?
      Σ’αυτήν? http://2.bp.blogspot.com/-Yym9FB5eieg/T1_bjjxuX7I/AAAAAAAABJ0/LpIz3_x7k2g/s1600/periodiko-xa.23_ian1987_B.jpg ή μήπως σ’αυτήν?
      https://alithiastofos.blogspot.gr/2010/06/blog-post_7729.html

      γι’αυτούς τους πατριώτες?

      ακομα περιμένουμε να σηκωθούν τα έδρανα…

      • ανωνυμος 01/24/2017 @ 2:22 ΠΜ

        ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΚΑΝΑΝ ΒΑΣΟΥΛΑ ? ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΑΝ ΦΥΛΑΚΗ ,ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ? ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ,ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΕΘΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.

        • Μα πόση αφέλεια.

          • ανωνυμος 01/24/2017 @ 9:10 ΠΜ

            ευτυχως που δεν εισαι εσυ αφελης και καταλαβες οτι το μεγαλο προβλημα της χωρας και το δικο σου ειναι η χρυση αυγη ,ολα τα αλλα τα ελυσες ,ξερεις καλο ειναι να ενημερωνεσαι αλλα αυτο δεν αρκει ,πρεπει και να μπορεις να επξεργαζεσαι τις πληροφοριες βγαζοντας σωστα συμπερασματα και οχι γραφοντας αερολογιες .

        • Το γεγονός ότι ψάχνεις το ΕΝΑ προβλημα λες και υπαρχει μόνο ένα πρόβλημα γενικότερα σε μια οποιαδήποτε κατάσταση δείχνει τον υπεραπλουστευτικό τρόπο που σκέφτεσαι.
          Η χρυση αυγή δεν ειναι ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ πρόβλημα της χώρας αλλά ένα σοβαρό σύμπτωμα της όλης παθογένειας.

      • Ανωνυμος 01/24/2017 @ 2:38 ΠΜ

        https://youtu.be/extoBrCdSrY σχολιασε και αυτο για το καλο της ενημ,ερωσης τι να κανουν δυστηχως ειναι ακομη 3 δυναμη ΕΝΩ ΟΟΟΟΛΛΟΙΙΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΨΗΦΗΣΑΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑ τυχαιο δεν νομιζω ολοι κρινονται ……..

      • ΒΑΣΙΛΗΣ 01/24/2017 @ 10:56 ΜΜ

        Διάβασε το κείμενο του Μιχαλολιάκου ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕΧΡΙ ΚΕΡΑΙΑΣ!!!
        Που είναι το κακό;;;Καταλαβαίνεις το νόημα του;;;Στο βιντεο που ανήρτησες η χρυσή αυγή δεν αντέδρασε;;;Άδικη!!!

  6. Η ίδια η Τατιάνα πάντως δεν διαθέτει κανένα σπουδαίο προσόν τηλεοπτικό .Είναι ένα πρόβλημα της που αντισταθμίζεται με το φτηνό μα προκλητικό περιεχόμενο των εκπομπών της.. Οσο καλό μπορεί να είναι ένα φτηνό εσώρουχο από το μεταξουργείο…προς πώληση. Το εμπορικό ας πούμε προιόν μπορεί να φτάσει πολύ χαμηλά ..προκειμένου να μας αποδείξει …πως δεν το βάζει κάτω….Και δυστυχώς έχουμε μιά τηλεοπτική εκπομπή με καλεσμένους ..μιά ρακοσυλλογή..ένα αχταρμά από ότι πετάμε μεις στους κάδους το ξεσκονίζει και το σερβίρει ξανά και ξανά σε ανιαρές παραλλαγές…Αλλά πουλάει απλώς λίγο…Νο πρόμπλεμ…σιγά την Τατιάνα…

    • ΜΟΛΟΣΣΟΣ 01/24/2017 @ 3:57 ΜΜ

      ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ.

      ΟΠΩΣ Π.Χ. ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ ΣΑΒΒΙΔΗ ΣΤΗΝ ΕΤ3.

  7. Ανώνυμος 01/24/2017 @ 2:37 ΠΜ

    ΒΛΕΠΩ ΜΕΓΑΛΕ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΤΑΤΙΑΝΑΣ ΔΕ ΧΑΝΕΙΣ

  8. Δημητριος Παπαβραμιδης 01/24/2017 @ 2:39 ΠΜ

    Εγω παιδια ενα εχω να σας πω. Πολυς λογος για την Τατιανα. Γιατι να Τατιανιζω λοιπον, νομιζω οσοι την παρακολουθουν θα ειναι καλυτερα να πηγαιναν σ ενα παρκο να δουν πως μεγαλωνουνε τα χορτα, ειναι εξισου ενδιαφερον. Χαιρετω ειναι και εργα Τατιανυχτα λοιπον.

  9. ΑΣ ΞΥΠΝΟΥΣΕΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ... 01/24/2017 @ 3:19 ΠΜ

    Δικαιωμα σου ειναι να πιστευεις οτι θελεις
    δικο μου δικαιωμα ειναι να σε θεωρω ιδιο με τους αλλους συστημικους σχολιαστες.Εισαι τοσο στενοκεφαλος που δεν αντιλαμβανεσαι ουτε τα προφανη και προσπαθεις απεγνωσμενα να συνδεσεις τα τελειως αντιθετα για να ικανοποιησεις τον αντιχρυσαυγητισμο σου .Πνευματικοι γονεις του 50% των Ελληνων που ψηφιζουν τοξο ειναι ολοι οι συστημικοι δημοσιοκαφροι και φυσικα και η πουτανιδου .ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΕΙ Η ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ .Δεν γινεται οσο και ασχετος να εισαι να λες οτι η πιο συστημικη παρουσια στα ΜΜΕ(πουτανιδου) ειναι ο πνευματικος γονεας της πιο αντισυστημικης στην ελληνικη πολιτικη σκηνη (χρυσης αυγης) . Η δικη σου αποψη για την χρυση αυγη ειναι κατασκευασμενη απο τα μεσα και εσυ δεν κανεις τιποτα αλλο απο να παπαγαλιζεις και να πιθηκιζεις αυτα που σου πλασαραν και αυτα που ακουσες και τα οποια βεβαια απεχουν παρασαγγας απο την πραγματικοτητα .Τελος να σημειωσω οτι ειναι περιεργο αντι να αρθρογραφειτε κατα των πολιτικων απατεωνων υπευθυνων για την σημερινη καταντια της χωρας εσεις χτυπατε τους ΜΟΝΟΥΣ που δεν εχουν καμμια ευθυνη και κοντρα σε ολα και ολους παλευουν για να σωσουν οτι μπορει να σωθει και χαιρομαι γιατι μετα απο καθε αρθρο που γραφετε κατα της χρυσης αυγης πολεμωντας την βγαινουν δεκα υπερ της και την δυναμωνουν ακομα περισσοτερο.

    • Φυσικα. Έχεις δικαίωμα και να πιστεύεις ότι η γη είναι επιπεδη. Και μόνο που λες ότι την “πολεμούμε” δείχνει την νοοτροπία σου. Την άποψη μας είπαμε, δεν πήγαμε και να τους κάνουμε τους αστυνομικούς ή να τους δειρουμε. Άλλων χομπι είναι αυτά.

      • ΑΣ ΞΥΠΝΟΥΣΕΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ... 01/24/2017 @ 9:28 ΠΜ

        Θχι δεν την πολεμας την υμνεις , εγραψες ολοκληρο αρθρο για να μην πεις τελικα τιποτα το ουσιαστικο. Οι απαντησεις σου ειναι αναξιες σχολιασμου και χωρις ουσια.

      • ΓΑΡΓΑΡΑ 01/24/2017 @ 10:07 ΠΜ

        αλλο ενα τρολακι της μοσσαντ

    • ΜΑΣΗΣΑΤΕ ΤΗΝ "ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ" ΠΑΡΑΜΥΘΑ ΚΑΙ ΔΕ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΔΡΑΚΟ 01/24/2017 @ 8:51 ΠΜ

      ΑΝ ΞΥΠΝΟΥΣΕΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ/… θα έβλεπες τουλάχιστον αυτό http://2.bp.blogspot.com/-Yym9FB5eieg/T1_bjjxuX7I/AAAAAAAABJ0/LpIz3_x7k2g/s1600/periodiko-xa.23_ian1987_B.jpg που έδωσε η βασουλα παραπάνω αν όχι τα υπόλοιπα. (και το άλλο που έδωσε φοβερό, αλλά ποιος από σας κάθεται να το διαβασει…) Ο ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ το έγραψε, οχι η Μαρία η Πενταγιώτισσα. Πώς καταλήγει τουλάχιστο μπορείτε να διαβάσετε; Λεει: ¨”Στεκόμαστε όρθιοι πολεμώντας για το δίκιο. Πολεμώντας ΓΙΑ τη ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ!!!” Ξαναδιαβάστε το ρε: Πολεμωντας ΓΙΑ τη νέα τάξη πραγμάτων! Αυτός ο “πατριώτης” τα’γραψε αυτά. Αν πράγματι πιστεύετε ότι θα έμπαιναν στη βουλή αν δεν ήταν συστημικοί, πιο αφελείς πεθαίνετε. Σας ρίξανε το τυράκι, αλλά παραμυθιάζεστε τόσο με την κάλπικη “πατριωτική” παραμύθα, που ΑΡΝΕΙΣΤΕ να δείτε τη φάκα.

      • ΜΟΛΟΣΣΟΣ 01/24/2017 @ 3:50 ΜΜ

        ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΝΤΟΝΑ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΦΩΤΑ ΑΔΕΡΦΕ.

      • ΑΝΩΝΥΜΟΣ 01/24/2017 @ 4:29 ΜΜ

        πολυ σωστό το σχόλιό σου.

      • ΒΑΣΙΛΗΣ 01/24/2017 @ 11:03 ΜΜ

        Όπως είπα και πιο πάνω πόσο πολύ συμφωνών!! Το κείμενο το διάβασες;;; Που διαφωνείς;;;

      • ΑΣ ΞΥΠΝΟΥΣΕΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ... 01/25/2017 @ 1:13 ΜΜ

        ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΣΥ ΑΥΤΟ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ….

        • ΚΛΑΙΝ ΜΑΙΝ ΟΝΛΑΙΝ ΤΕΛΕΙΑ ΤΖΙ ΑΡ! 01/25/2017 @ 1:40 ΜΜ

          ΚΛΑΙΝ ΜΑΙΝ ΟΝΛΑΙΝ ΤΕΛΕΙΑ ΤΖΙ ΑΡ! ΕΙΠΕ ΚΑΤΙ ΤΩΡΑ ΚΙ ΑΥΤΟΣ… ΚΑΤΙ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ…

  10. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ Η ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΙΣ ΑΘΛΙΟΥΣ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΜΟΥΓΚΑ ΤΙΠΟΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΙΣΧΥΡΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΑΜΕΣΑ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΝΩΝΙΑ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕΡΝΟΥΣΑΜΕ ΚΑΛΑ ΤΡΩΓΑΜΕ ΜΕ ΧΡΥΣΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ Κ.Λ.Π. ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟ ΟΤΙ ΤΟΤΕ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΛΛΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΙΣΕΥΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΤΕΣ ΤΟΥ ΣΩΡΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΔΩΝΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΛΕΟΣ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΡΧΕΤΕ ΤΑΧΥΤΑΤΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΘΕΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΗ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΗ ΘΑ ΦΤΑΙΗ Ο ΣΟΙΜΠΛΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΑΜΕ

    • ΗΛΕΚΤΡΑ 01/24/2017 @ 11:28 ΜΜ

      Εισαι εντελώς ανιστόρητος. Επι Παπαδόπουλου δεν χάσαμε ουτε ενα μέτρο Ελληνικού εδάφους. Με τον Ιωαννιδη βεβαια χάσαμε την μισή Κύπρο.
      Αντε πια με την παραπληροφόρηση σας. Και κατι ακομα, επι Παπαδόπουλου πήραμε βραβείο απο τον Ο.Ο.Σ.Α. Τωρα ειμαστε υπο την επιτήρηση του.
      Θα μπορούσα να σου γράψω πολλα ακομα, αλλα ειναι αργα και
      βαριέμαι. Εξ αλλου πρεπει και μονος του κανεις να βάλει το μυαλό του να δουλέψει λιγο.

  11. Ανώνυμος 01/24/2017 @ 9:22 ΠΜ

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΡΗΚΑΜΕ ΘΕΜΑ! ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΤΙΑΝΑ! ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ? ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΦΟΣΟΝ ΟΛΑ ΤΑ SIGHTS ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ!

    • ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ! 01/24/2017 @ 11:10 ΠΜ

      ΟΛΑ ΤΑ SIGHTS? ΤΙ SIGHT? ΑΙΜPOINT, MIL DOT, RED DOT? XAXAAXXAXAXAXAAXXA (ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ) SITES ΛΕΓΟΝΤΑΙ. ΕΛΛΗΝΙΣΤΙ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ!!!

  12. ΓΑΡΓΑΡΑ 01/24/2017 @ 9:25 ΠΜ

    υπερτιμημενο ΤΣΟΛΙ το μονο πλεονεκτημα της ο μακιγιερ της.ο Εισαγγελατος πρεπει να υποφερει το πρωι οταν βλεπει αυτη την φατσα

  13. Πάντως, οι πιστοί φίλοι και τηλεθεατές κάποιων δημοσιογράφων, θα έπρεπε να έχουν πάθει κρίση ταυτότητας, με τον τρόπο που μεταλλάσσονται τα πρότυπά τους από τη μια στιγμή στην άλλη και σε διαφορετικές περιόδους, κατά πως τους βολεύει πάντα και με γνώμονα τη διαμόρφωση ενός προφίλ που περνάει τη δεδομένη χρονική στιγμή. Έχουμε κρίση; Το παίζουμε επαναστάτες. Τώρα τι επανάσταση είναι αυτή με τα πανάκριβα παπούτσια και ρούχα του παρουσιαστή, τη στιγμή που η νοικοκυρά σκέφτεται πότε θα έρθουν οι εκπτώσεις να αγοράσει τα βασικά, αν μπορέσει, κρίνεται.

  14. Συμφωνω FOTI με τη γνωμη σου για την Τατιανα,αλλα κι αυτη σκεψου ποιανου παιδι ειναι.Της δυτικης κουλτουρας που θαυμαζεις.

    • Eχω την εντυπωση οτι παλαιοτερα η Τατιανα συνεργαζοταν στην εκπομπη της και με τον Στεφανο Χιο.Καλη δασκαλα….

  15. Ενας από εσάς.... 01/24/2017 @ 11:38 ΠΜ

    Αθάνατοι ‘Ελληνες………ακόμα και όταν συμφωνείτε…διαφωνείτε…….

    Μας διαίρεσε τόσο πετυχημένα ο εχθρός που δεν τα βρίσκουμε ούτε μεταξύ μας…….

    Ο ένας αποδοκιμάζει τον άλλον λες και τα προβλήματα μας δεν είναι κοινά….

    Αν δεν ενωθούμε δεν έχει καμία τύχη η πατρίδα μας….

    Όσο εστιάζουμε σε όσα μας χωρίζουν και όχι σε όσα μας ενώνουν…..η Ελλάδα θα πνίγεται στο βούρκο….

    Σε ότι αφορά την ”Κυρία” Στεφανίδου……απέδειξε πόσο δημοκράτισσα είναι όταν έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα, στον τηλεθεατή που έιχε αντίθετη άποψη με την δική της.

    Και σε ότι αφορά την Χρυσή Αυγή…….μια ερώτηση έχω και μόνο……Τόσο για Χρυσαυγίτες όσο και μη Χρυσαυγίτες……..

    Η άσκηση βίας είναι μόνο σωματική και λεκτική?

    Η υπερφορολόγηση σε φτωχούς δεν είναι άσκηση βίας? Οι απολύσεις των εργαζομένων δεν είναι? Η επιβολή νεών μέτρων που οδηγούν στην αυτοκτονία δεν είναι?

    Αν θεωρούμε Δημοκρατία το δικαίωμα μας να λέμε την γνώμη μας μέσα σε μια κοινωνία, όπου οι κυβερνώντες της μας εξοντώνουν κάθε μέρα……τότε ίσως θα πρέπει να αναθεωρήσουμε τον όρο ”Δημοκρατία”.

    • Ο ορος εχει ηδη αναθεωρηθει και δεν το καταλαβαμε.

    • ΒΑΣΙΛΗΣ 01/24/2017 @ 10:39 ΜΜ

      Το ότι εγώ ψηφίζω την χρυσή αυγή δεν σημαίνει ότι θεωρώ και την Δημοκρατία σαν το καλύτερο Πολίτενμα. Εγώ θα ήθελα μία Εθνοφυλετική αριστοκρατία. ΣΩΣΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ !Ναι είναι βία που πρέπει να πληρώσουν στο ακέραιο οι πολιτικάντηδες!! ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ όμως!!

      • ΜΟΛΟΣΣΟΣ 01/24/2017 @ 11:39 ΜΜ

        ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑ, ΕΝΑ ΦΑΤΣΙΟ, ΦΑΣΙΣΜΟ. ΣΑΝ ΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ ΔΗΛΑΔΗ;

        ΜΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ, ΕΦΟΣΟΝ ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΟΝΟ ΣΗΨΗ;
        ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΚΑΝΕΙΣ;

  16. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΗΝ.ΑΝΟΙΓΕΙ ΣΑΜΠΑΝΙΕΣ ΣΤΗΝ ΒΙΛΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΑ ΕΩΣ ΤΡΑΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

  17. Ανώνυμος 01/24/2017 @ 11:52 ΠΜ

    Η <> Στεφανίδου είναι ένα πολύ μεγάλο τηλεοπτικό σκουπίδι.

  18. ΤΑΤΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΛΥΣΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΥΠΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΜΕΡΙΑ?

  19. ανωνυμος 01/25/2017 @ 12:57 ΜΜ

    FΟΤΙ FOX Καταλαβα πολυ καλα τον ρολο που παιζεις .Δεν μας εχεις ξεκαθαρισει ομως εισαι αγορακι η κοριτσακι ? η φωτο που εχεις βαλει μπερδευει…

  20. Συνδεδεμένες είναι οι απόψεις μας, ως φαίνεται.
    Με έχεις καλύψει για άλλη μια φορά.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*