Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

17:03 - 09/07/2019

Κύπρος – Ελλάδα με πλοίο: Πόσες ώρες το ταξίδι, πόσο το εισιτήριο και πότε θα γίνει

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

Προσπάθειες για λειτουργία ακτοπλοϊκής σύνδεσης Κύπρου – Ελλάδας μέχρι το καλοκαίρι του 2020. Πόσες ώρες θα διαρκεί το ταξίδι και πότε θα γίνει.

Προσπάθεια του Υφυπουργείου Ναυτιλίας είναι όπως η ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας τεθεί σε λειτουργία το καλοκαίρι του 2020. Το θέμα της σύνδεσης συζητήθηκε ενώπιον της Επιτροπής Ενέργειας, Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού, όπου προσκλήθηκαν να παραστούν η Υφυπουργός Ναυτιλίας Νατάσα Πηλείδου και ο Υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος.

Η κ. Πηλείδου είπε ότι ολοκληρώθηκε η μελέτη βιωσιμότητας της ακτοπλοϊκής σύνδεσης και ότι αναμένεται η έγκριση της κρατικής ενίσχυσης που θα χρειαστεί και μετά θα ακολουθήσει η διεξαγωγή διαδικασίας προσφορών για να βρεθεί ο κατάλληλος επιχειρηματίας που θα αναλάβει το έργο αυτό.

Το κράτος θα επιχορηγήσει τη σύνδεση αλλά όχι το εμπορικό της κομμάτι.

Η κ. Πηλείδου είπε ότι η προσπάθεια είναι να ολοκληρωθεί η διαδικασία πριν το καλοκαίρι για να υλοποιηθεί η σύνδεση το 2020.

Το εισιτήριο θα είναι φθηνότερο από το αεροπορικό. Επίσης, εξετάζεται το θέμα του ενδιάμεσου σταθμού, πχ όπως η Ρόδος.

Η συχνότητα του δρομολογίου θα είναι μια φορά την εβδομάδα από Μάη μέχρι Σεπτέμβρη και τους χειμερινούς μήνες μια φορά το δεκαπενθήμερο. Το ταξίδι θα διαρκεί 30 ώρες.

Το πιθανότερο λιμάνι που θα εξυπηρετεί το δρομολόγιο στην Κύπρο θα είναι εκείνο της Λεμεσού.

Ο Πρόεδρος της Βουλής Δημήτρης Συλλούρης προήδρευσε για λίγο της Επιτροπής και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο ενδιαφέρον της Αιγύπτου για επέκταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης καλύπτοντας και την Αλεξάνδρεια, ένα θέμα που προέκυψε κατά την πρόσφατη επίσκεψη αντιπροσωπείας της Βουλής στη χώρα αυτή.

Ο κ. Περδίος είπε ότι η ακτοπλοϊκή σύνδεση είναι σημαντική για εισερχόμενο τουρισμό από την Ελλάδα και σημείωσε ότι υπάρχουν περιθώρια ακτοπλοϊκής σύνδεσης και με άλλες χώρες όπως το Ισραήλ, ο Λίβανος και η Αίγυπτος και είπε ότι εάν ευδοκιμήσουν αυτές οι προσπάθειες το Υπουργείο σκοπεύει να συμβάλει με δικές του προσπάθειες σε ό,τι αφορά τα κοινά πακέτα με τις γειτονικές χώρες.

Το Υπουργείο εργάζεται για καθορισμό συγκεκριμένων θεματικών που αφορούν κοινά πακέτα με γειτονικές χώρες, είπε.

Ο κ. Περδίος είπε ότι παρατηρείται μείωση στις αφίξεις αλλά και στα έσοδα από τον τουρισμό φέτος με κύριες αιτίες το Brexit και την απώλεια αεροπορικών θέσεων από τη Γερμανία, ενώ και η ρωσική αγορά η οποία φέτος κινείται στα ίδια επίπεδα, μπορεί να αντιμετωπίσει προβλήματα λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της Τουρκίας.

Για το λόγο αυτό, είπε, το Υφυπουργείο εργάζεται για προσέλκυση και άλλων αγορών καθώς και τα κοινά προγράμματα με άλλες χώρες.

Μέχρι τώρα η μείωση είναι σχεδόν στο 1% και δύσκολη χρονιά προβλέπεται να είναι και το 2020 με το Υφυπουργείο να λαμβάνει μέτρα.

Τα έσοδα από τον τουρισμό μπορεί φέτος να μειωθούν κατά 5%.

Ο κ. Περδίος ενημέρωσε την Επιτροπή για το επιχειρησιακό πλάνο δεκαετίας το οποίο έχει ετοιμαστεί και το οποίο κατατέθηκε στο Υπουργικό Συμβούλιο τον Ιούνιο με βραχυπρόθεσμο, μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο πλάνο.

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Ανδρέας Κυπριανού είπε ότι τα νέα με την ακτοπλοϊκή σύνδεση είναι καλά και το θέμα βρίσκεται σε καλό δρόμο. Υπάρχει η ελπίδα, είπε, ότι μπορεί να μπει σε λειτουργία η γραμμή αυτή στην επόμενη τουριστική περίοδο.

Ολοκληρώθηκε η μελέτη σε σχέση με την σύνδεση και υπάρχει η συζήτηση με τον έφορο κρατικών ενισχύσεων για να δούμε πώς μπορεί να ολοκληρωθεί η επιτυχία της χρηματοδότησης της γραμμής που θα βοηθήσει και το τουριστικό προϊόν, ανέφερε.

Είπε ότι ο Υφυπουργός Τουρισμού τόνισε το ενδιαφέρον του υφυπουργείου για τη σύνδεση και τα κοινά πακέτα που πρέπει να αναπτυχθούν με Αίγυπτο, Ιορδανία, Λίβανο και Ισραήλ. Ο κ. Κυπριανού χαιρέτισε την ολοκλήρωση του επιχειρησιακού πλάνου του Υφυπουργείου και είπε ότι η Επιτροπή θα ενημερωθεί για το πλάνο αυτό στις 17 Σεπτεμβρίου από τον Υφυπουργό.

Ο κ. Κυπριανού αναφέρθηκε και στην ολοκλήρωση της συζήτησης της πρότασης νόμου για τις καταχρηστικές ρήτρες σε επιχειρηματικές συμβάσεις. Η απόφαση της Επιτροπής, είπε, είναι όπως την Παρασκευή πάει στην ολομέλεια η πρόταση νόμου που θα επεκτείνει την προστασία από καταχρηστικές ρήτρες και στις πολύ μικρές επιχειρήσεις. Σήμερα ισχύει η νομοθεσία που προστατεύει τον καταναλωτή από καταχρηστικές ρήτρες και αυτή η προστασία επεκτείνεται με την συγκεκριμένη πρόταση νόμου και στις μικρές επιχειρήσεις.

Ο κ. Κυπριανού αναφέρθηκε και στο άλλο θέμα που συζητήθηκε και αφορά στην δυνατότητα του Υπουργικού Συμβουλίου να επεκτείνει την περίοδο έρευνας για την ανακάλυψη κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στον εκάστοτε αδειούχο κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Το θέμα οδηγείται για ψήφιση ως κατεπείγον στην ολομέλεια την Παρασκευή.

Είπε ότι η επέκταση της περιόδου έρευνας δεν έχει χρονικά όρια, θα είναι απεριόριστη μέχρις ότου οι εταιρείες ολοκληρώσουν τις υποχρεώσεις τους με βάση τη συμφωνία. Σημείωσε ότι πρόκειται για ένα θέμα που δεν άπτεται μόνο της ενέργειας αλλά έχει και πολιτική πτυχή.

Στις δηλώσεις του, ο βουλευτής του ΑΚΕΛ Κώστας Κώστα είπε ότι το κόμμα του προειδοποιούσε τα τελευταία τέσσερα χρόνια ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει οι θετικές επιδόσεις στον τουρισμό να προκαλέσουν εφησυχασμό αλλά να προχωρήσει η Κυβέρνηση στην επίλυση των πολλών και σοβαρών προβλημάτων του τομέα. Ο κ. Κώστα είπε ότι η Κυβέρνηση πρέπει να προχωρήσει σε όλες τις ενέργειες για επίλυση των προβλημάτων και ευχήθηκε όπως αξιοποιηθεί η μελέτη και οι προτάσεις που ετοίμασε το ΑΚΕΛ, μια μελέτη που καλύπτει το όλο φάσμα της τουριστικής δραστηριότητας.

Σε ό,τι αφορά την ακτοπλοϊκή σύνδεση, είπε ότι είναι αδιανόητο να εξαρτάται ο κόσμος από τις ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες για να ταξιδέψει και είπε ότι το ΑΚΕΛ θεωρεί ότι η επαναλειτουργία της θαλάσσιας επιβατικής συγκοινωνίας μεταξύ Λεμεσού και Πειραιά θα αυξήσει το τουριστικό ρεύμα και χαιρέτισε το γεγονός ότι η Υφυπουργός Ναυτιλίας πήρε το θέμα ζεστά όπως είπε και το προωθεί.

Αναφορικά με την πρόταση νόμου της Επιτροπής για προστασία φυσικών προσώπων και πολύ μικρών επιχειρήσεων από καταχρηστικές ρήτρες σε επιχειρηματικές συμβάσεις, είπε ότι η Επιτροπή σήμερα παρά τις αντιδράσεις την προωθεί στην ολομέλεια την Παρασκευή και εξέφρασε την ελπίδα κανένα κόμμα να μην ζητήσει την αναβολή της ψήφισης και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας να μην προχωρήσει στην αναπομπή της αν πραγματικά θέλει να προστατεύσει τους πολίτες και όχι τις τράπεζες, όπως είπε.

Ο βουλευτής του ΔΗΚΟ Άγγελος Βότσης μίλησε για το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης εκφράζοντας την ελπίδα να υλοποιηθεί το επόμενο καλοκαίρι. Όσον αφορά τον τουρισμό είπε ότι η μικρή μείωση οφείλεται στο Brexit και στην απώλεια θέσεων από τη Γερμανία και ότι το επιχειρησιακό πλάνο θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβριο στην Επιτροπή, ούτως ώστε η Επιτροπή να μπορεί να παρακολουθεί την εξέλιξη των στόχων.

Ο βουλευτής της ΕΔΕΚ Ηλίας Μυριάνθους αναφέρθηκε στη μείωση 1% στο τουριστικό προϊόν και είπε ότι τους μήνες αιχμής το καλοκαίρι θα αναμένεται περαιτέρω μείωση. Το 2020, είπε, λέχθηκε στην Επιτροπή ότι γίνονται προσπάθειες αύξησης των πτήσεων για μεταφορά τουριστών κατά κύριο λόγο από την Κεντρική Ευρώπη.

Για το νομοσχέδιο για τους υδρογονάνθρακες είπε ότι θα δοθεί το δικαίωμα του Υπουργικού Συμβουλίου να δίδει μέσα από δικαιολογημένες θέσεις την παράταση στις εταιρείες να ολοκληρώσουν το ερευνητικό τους πρόγραμμα. Για τις καταχρηστικές ρήτρες είπε ότι ομόφωνα η Επιτροπή οδηγεί την πρόταση νόμου την Παρασκευή στην ολομέλεια μια πρόταση που ολοκληρώθηκε με την συμβολή του Χρηματοοικονομικού Επιτρόπου.

Offsite.com.cy



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Be the first to comment

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*