Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

20:53 - 21/12/2016

ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΤΗΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΑΝΑΧΩΡΕΙ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΠΙΣΩ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΤΟΥ

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Διαφημίσεις

O 12ετής κύκλος φτάνει στο τέλος του. Τα σημάδια πλέον είναι πάρα πάρα πολλά. Η γέννηση και ο θάνατος του καθενός μας, είναι απόλυτα προσωπικά. Οι κουρτίνες έχουν τραβηχτεί. Η πνευματική γνώση είναι χωρίς όριο και φυσικά οι επιλογές είναι μόνο δικές σας. Εάν υπάρχει ακόμα χρόνος μην αφήσετε το τραίνο της ζωής να χαθεί ακόμα μία φορά. Καλή επιλογή.

Ο ΤΡΟΠΟΣ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟ

Αυτά που θα σας κατατεθούν τώρα είναι ο μοναδικός δρόμος εξουσίας που θα έπρεπε να ίσχυε στον υποδουλωμένο πλανήτη σας. Θα μπορούσε να εφαρμοστούν και τώρα αλλά με αυτά που έχει εφαρμόσει ο Μαυροψύχης με όλους τους παγκόσμιους νεκροθάφτες σε όλους εσάς, είναι αδύνατον.

Όμως να είστε 100% σίγουροι ότι μετά το Νώε οι φωτισμένες ψυχές που θα συνεχίσουν την εξέλιξη πάνω στο πλανήτη σας θα ακολουθήσουν αυτό το σύστημα εξουσίας.

Εξάλλου, σας έχουμε πει και πιο πάνω ότι η λέξη ουσία είναι ό,τι πιο ιερό υπάρχει. Η λέξη ουσία είναι ο ίδιος ο γεννήτορας των πάντων. Είναι ο ίδιος ο Δημιουργός. Είναι ο Θεός.

Επομένως “εξ-ουσία” έξω η ουσία, είναι αυτή η κατάσταση που όταν κάποιοι καταλαμβάνουν αρχηγικούς θώκους για να σας οδηγήσουν πρέπει να είναι πραγματικοί πνευματικοί διδάσκαλοι και πραγματικοί βασιλιάδες (να μην πεινάτε, να μην υποφέρετε, να μην αδικείστε).

Εάν κάποιος δεν τα ξέρει αυτά τα δυο άριστα και να τα κάνει πράξη, δεν μπορεί να σας οδηγήσει πουθενά. Γι αυτό και την επόμενη μέρα μετά το Νώε, οι ψυχές που θα ηγηθούν να σας δείξουν την συνέχεια, πρέπει να είναι άριστες ώστε να είναι μέγα ιερείς και μέγα βασιλείς (Μελχισεδέκ).

Σήμερα τουλάχιστον όπως βγαίνουν οι εξουσίες ξέρετε πολύ καλά από ποιες σήραγγες ξεπροβάλουν και ποιον υπηρετούν. Σε οποιοδήποτε δημόσιο πόστο και να καταλάβουν.

Όσο γι’ αυτούς τους σκοτεινούς που είναι πίσω από τις κουρτίνες, και που κινούν τα νήματα της ανθρωπότητας υπηρετώντας τον Μαυροψύχη, είναι πολλοί περισσότεροι από τους φανερούς.

‘Έτσι, ο τρόπος εξουσίας μετά τον κατακλυσμό, είναι πολύ συγκεκριμένος, εφαρμόζεται ήδη και σε άλλους πλανήτες και είναι αυτός που θα εφαρμοστεί και στον δικό σας πλανήτη.

Μέσα από όλη αυτή την αποσφράγιση, και φυσικά τον κάθε ένα από όλους εσάς τι τον ακολουθεί στην ζωή του, έχετε καταλάβει ότι η ύπαρξη χρήματος (χρωματιστά χαρτάκια) ή πολύτιμων μετάλλων για την τροφή και στέγη σας κλπ, είναι ένα τεράστιο δόλωμα.

Μάλιστα, έχει ποτιστεί τόσο πολύ το DNA σας, που ακολουθείτε πιστά ό,τι σας δώσουν οι παγκόσμιες εξουσίες και που οτιδήποτε καλό κι αν πάει να γίνει, οι πιο πολλοί από εσάς, αν όχι σχεδόν όλοι, εκφράζετε την απίστευτη ερώτηση:
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ;!

Για πιο πράγμα ποιος θα πληρώσει; Αν θα πρέπει να έχετε τροφή, στέγη, εκπαίδευση, περίθαλψη; Ή οτιδήποτε είναι συνυφασμένο με την τεχνολογικό εξέλιξη της κάθε εποχής.

Έχουν κατέβει κάποιες ιδιαίτερες ψυχές να σας βοηθήσουν ο καθένας στην δική του δεξιότητα. Ενέργεια, τεχνολογία, τροφή κλπ.

Τους έχει ρουφήξει ο Μαυροψύχης μέσα στο σύστημα του, και σας πουλά έντεχνα, ουσιαστικά σας υποδουλώνει αυτή την δεξιότητα της οποιαδήποτε σταλμένης ψυχής να σας βοηθήσει.

Ακόμα και την τροφή που είναι αρμοδιότητα μόνο του ήλιου, και αυτή σας την πουλά.

Και με αυτό τον απίστευτο έντεχνο τρόπο αντί για το αυτονόητο να υπηρετήσει το σύστημα εσάς, όλοι σας σαν μαγεμένοι, υπηρετείτε το σύστημα.

Δηλαδή, ας μείνετε χωρίς τροφή, να μείνετε χωρίς στέγη, νερό, περίθαλψη, εκπαίδευση, αρκεί το σύστημα να μην “φύγει από τις ράγες”.

Και το πιο ασύλληπτο από όλα αυτά είναι ότι δεν κάνετε καμία προσπάθεια να ψάξετε έστω χωρίς να το ολοκληρώσετε τρόπους απεγκλωβισμού από αυτή την φυλακή – τυρρανία.

Κάποιοι από εσάς μπορεί να απομονώνονται στην ύπαιθρο, σε χωριά, και κάπως να έχουν ξεφύγει από αυτή την φυλακή. Όμως να ξέρετε, ότι σήμερα είναι η εποχή που η ανθρωπότητα πρέπει να ελευθερωθεί όλη μαζί από αυτή την φυλακή.
Σας έχουμε κάνει και μια αναφορά πιο πάνω σχετικά με τα όπλα που χρησιμοποιεί ο Μαυροψύχης, δηλαδή τα χρήματα, οι στημένες εξουσίες που μέσα και έξω ελέγχονται, και φυσικά η εκπαίδευση από τις εξουσίες που αποσκοπεί μόνο στο να αποβλακώνεστε.

Ήρθε λοιπόν η εποχή έστω και μετά το Νώε, γιατί τώρα δεν είναι εφικτό, κάθε μια ψυχή που θα ενσαρκώνεται στον πλανήτη γη, αντί να υπηρετήσει ο κάθε άνθρωπος το σύστημα, όπως γινόταν μέχρι τώρα από τον Μαυροψύχη, να υπηρετήσει το σύστημα τον άνθρωπο.

Χρήματα, ακίνητη περιουσία, και διαιρετικές καταστάσεις, όλα αυτά είναι αστεία και σας έχουν γνωστοποιηθεί με πολύ αποδεικτικό τρόπο. Επομένως στην επόμενη μέρα δεν θα υπάρχουν ούτε για αστείο χρήματα ή πολύτιμα μέταλλα για αγορά ή πώληση κάθε αγαθού.

Και μόνο η λέξη “αγαθό” που σημαίνει απαραίτητο για την ζωή σας, να μπει στην διαδικασία της εμπορευματοποίησης σταματά πλέον να είναι αγαθό.

‘Έτσι, κάθε συναλλαγή “αγοράζω – πουλώ” “είμαι έξυπνος/βλάκας, έχω πετύχει/ αποτύχει”, όλα αυτά ξεχάστε τα.
Συστήματα εξουσίας είτε ελεύθερου κανιβαλισμού (ελεύθερη αγορά), είτε κομμουνιστικά συστήματα οπωσδήποτε με αθεΐα, ξεχάστε τα.

Όλες οι ψυχές που θα ενσαρκώνονται στον πλανήτη σας, είναι ψυχές οι οποίες κατέβηκαν για να τους μάθει ο πλανήτης σας την αποστολή τους (ποιοι είναι και τι ήρθαν να κάνουν και τι θα γίνουν μετά το φυσικό θάνατο).

Τότε και μόνο τότε αρχίζει το σύστημα να υπηρετεί τον άνθρωπο και όχι αυτό που κάνει ο Μαυροψύχης.

Στη συνέχεια, όταν μια ψυχή ενσαρκώνεται χωρίς οπλικά συστήματα πάσης μορφής, χωρίς εγωισμό πάσης μορφής (δύναμη/ αδυναμία/ δίκιο/ άδικο κλπ), μέχρι 7 ετών τα βρέφη – παιδιά θα μεγαλώνουν με την μητέρα τους. Αμέσως μετά θα τα παίρνει το παγκόσμιο σύστημα εξουσίας να τα εκπαιδεύσει και για πνευματικές γνώσεις αλλά και για υλικές γνώσεις. Τις πνευματικές γνώσεις τις έχετε κατανοήσει. Οι υλικές γνώσεις είναι οι εξής:

Από τα 7 μέχρι τα 13 έτη, όλα τα παιδιά της ηλικίας αυτής θα παίρνουν γενικές γνώσεις για κτηνοτροφία, αλιεία, γεωργία, κλπ, ώστε με αυτό τον τρόπο να μπορούν να έχουν την δυνατότητα και την δεξιότητα αφ ενός μεν της αντιληπτικότητας του ορατού σύμπαντος, και αφ ετέρου την επιβίωση τους σε κάποιες δύσκολες συνθήκες που θα πρέπει μόνοι τους να τραφούν κλπ.

Μετά τα 13 και μέχρι τα 20-25 έχοντας αναδείξει η κάθε μια ψυχή τις δεξιότητες της, θα βοηθηθούν από την εκπαίδευση του αυτές οι δεξιότητες να γίνουν προσφορά στο κοινωνικό σύνολο μετά τα 20-25 χρόνια ζωής. Από τα 20-25 μέχρι τα 50 χρόνια περίπου, κάθε ένα πλέον μέρος της κοινωνίας, προσφέρει τις υπηρεσίες του στο σύνολο, χωρίς να είναι άθεος, χωρίς να πασχίζει να αγοράζει, να πουλήσει, να κτίσει σπίτι, να αγοράσει τροφή, να ταΐσει τα παιδιά του, και όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια – μπούρδες του Μαυροψύχη.

Περίπου στα 50, επειδή θα έχει έρθει η επόμενη γενιά να συνεχίσει το έργο της προηγούμενης, η γενιά που μόλις σταμάτησε σ’ αυτό το κομμάτι της κοινωνίας, θα συνεχίσει να ασχολείται με οτιδήποτε έχει σαν ενδιαφέρον, χόμπι κλπ.
Μέσα στην κίνηση του χρόνου, κάθε φορά θα έρχονται σταλμένες ψυχές που θα παραδίδουν και μια νέα τεχνολογία στην ανθρωπότητα, φυσικά για να βοηθηθεί όλη η ανθρωπότητα και όχι οι λίγοι.

Κάθε νέα τεχνολογία που θα δίνεται στην ανθρωπότητα, θα την απολαμβάνει όλη η ανθρωπότητα. Έχουν περάσει και ήδη υπάρχουν στον πλανήτη σας κάποιες φυλές που έφεραν γνώση, όπως αυτή που ονομάζετε “ελληνική φυλή”.

Η γνώση αυτή όμως μέχρι σήμερα με τους χειρισμούς του Μαυροψύχη δεν έφτασε ποτέ να την κατανοήσετε και να την εφαρμόσετε. Για αυτό με σεβασμό για όλους αυτούς που προσπάθησαν να φέρουν το φως στο πλανήτη σας, σαν λέμε ότι η ανθρωπότητα θα είναι έξω από ταμπέλες, τίτλους και διαιρέσεις. Όλοι εσείς που θα συνεχίσετε να κατοικείτε στον πλανήτη γη, θα είστε πλέον στα όντα με νοημοσύνη και θα ονομάζεστε μόνο “ανθρωπότητα”, χωρίς μαύρος/ λευκός/ κίτρινος/ κόκκινος/ έλληνας/ εβραίος/ κινέζος/ ψηλός/ κοντός/ έξυπνος/ βλάκας.

‘Έτσι λοιπόν μετά τα 50 περίπου έτη, θα συνεχίζουν αυτοί που για 25 χρόνια ήταν σε θέσεις που προσέφεραν στην ανθρωπότητα ο καθένας στην δική του δεξιότητα, να αφήσουν τη θέση τους στην επόμενη γενιά.

Όλα αυτά θα εφαρμοστούν στον πλανήτη σας μετά τον κατακλυσμό στο ακέραιο. Αν κάνετε μια σύγκριση με το σήμερα και με αυτά που σας γράφουμε και σκεφτείτε τη δική σας ζωή και κανενός αλλού, πόσο στημένο είναι το παιχνίδι και με πόσες ηλιθιότητες ασχολείστε.

Τρέχετε από δω από κει, μάχεστε, ζητάτε χρήματα, γκρινιάζετε για περισσότερα, και όλα αυτά για πιο λόγο;
Για να μην κουράζεστε, επειδή έχετε κατανοήσει πλέον τα πάντα, ο πλανήτης σας θα έχει πλέον αυτό τον τρόπο εξουσίας.

Όσο για το ποιοι θα είναι στην εξουσία, αυτό είναι το τελευταίο. Όταν ένας οργανισμός είναι τέλειος, κανένα μα κανένα όργανο δεν δια-χωρίζει τη θέση του. Ούτε η καρδιά από το συκώτι, ούτε η σπλήνα από τα πόδια κλπ..
Αυτό το σύστημα εξουσίας έχει ήδη εφαρμοστεί σε άλλους πλανήτες και είναι ακριβώς το ίδιο.

Ένας κοντινός σας πλανήτης που αυτό είχε εφαρμοστεί πριν εκατομμύρια χρόνια, είναι ο πλανήτης Αφροδίτη.

Μάλιστα, οι κάτοικοι της ονομάζονται “Αφροδίσιοι”.

‘Έτσι, οι κάτοικοι του πλανήτη σας θα ονομάζονται “γήινοι”.

Με τα τηλεσκόπια και τα μέσα της τεχνολογία σας δεν βλέπετε στον πλανήτη Αφροδίτη να περπατούν Αφροδίσιοι, αλλά σας διαβεβαιώνουμε ότι κατοικούνται όλοι οι πλανήτες και δεν υπάρχει τίποτα στο σύμπαν χωρίς εξέλιξη.

Όσο για τον πλανήτη Αφροδίτη συγκεκριμένα, οι Αφροδίσιοι πριν εκατομμύρια χρόνια, αφαίρεσαν το φυσικό τους σώμα και πλέον κινούνται με το ενεργειακό τους – αιθερικό σώμα. Για αυτό και οι 460 βαθμοί Κελσίου που υπάρχουν πάνω στο πλανήτη δεν δημιουργεί κανένα απολύτως πρόβλημα στους Αφροδίσιους.

Αυτό είναι μια κατάσταση που θα συμβεί και στον πλανήτη σας αλλά όχι αμέσως μετά το Νώε, παρά πιο μετά.
Αυτός ο τρόπος εξουσίας στην Αφροδίτη είναι αυτός που θα σας δώσει την δυνατότητα να μην ξανα-ασχοληθείτε ποτέ για οτιδήποτε μέχρι σήμερα καταναλώνετε σαν ενέργεια. Πως θα μπορούσατε να βρείτε τροφή, σπίτι, περίθαλψη κ.ά.
Η ονομασία αυτού του ύψιστου πνευματικού όντος, που πρωτοστάτησε για να γίνει αυτό το αποτέλεσμα στον πλανήτη Αφροδίτη, πριν 17.000.000 χρόνια, είναι:

“ΣΑΝΑΤ ΚΟΥΜΑΡΑ”

Και επειδή βλέπετε ότι τα πάντα έχουν μια τέλεια ένωση μεταξύ τους, και αυτό θα βοηθήσει ακόμα περισσότερο όλους εσάς να καταλάβετε την αξία της μονογαμικότητας και της χριστοποίησης του ζευγαριού άντρας-γυναίκα, από τον καιρό της χριστοποίησης του έχει την ίδια ακριβώς σύντροφο, της οποίας το όνομα είναι:

“ΚΥΡΙΑ ΑΦΡΟΔΙΤΗ” ή “ΛΕΙΝΤΙ ΜΑΣΤΕΡ ΒΕΝΟΥΣ”

Όταν φτάνετε σ’ αυτά τα επίπεδα, με το σημερινό σας σκεπτικό είστε γεμάτοι απορίες και όχι άδικα.

Όμως, όταν ο ίδιος ο διδάσκαλος σας, σάς έδειξε τον δρόμο μέσα από την χριστοποίηση της ανάστασης, πιστεύετε ότι δεν θα μπορούσε να εμφανιστεί ο Ιησούς οπουδήποτε θέλει ακόμα και με φυσικό πυκνό σώμα;

Φυσικά και μπορεί.

Αυτό ακριβώς συμβαίνει με τα μονογαμικά ζευγάρια όταν φτάνουν στην χριστοποίηση.

Ποτέ πλέον δεν αποχωρίζονται, αλλά συνεχίζουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους μέσα στην μονάδα, ώστε και τα όντα με νοημοσύνη που δεν έχουν φτάσει εξελικτικά τόσο ψηλά, να μπορέσουν να κατανοήσουν αυτά που διδάσκουν

Βούδας (φώτιση -γνώση)
Χριστός (Χριστοποίηση)
ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ

‘Έτσι και στην περίπτωση του ασύλληπτου πνευματικού όντος Σανάτ Κουμάρα, το θειο συμπλήρωμα του είναι η Λέιντι Μάστερ Βένους, (κυρία Αφροδίτη).

Αυτός ο τρόπος εξουσίας εφαρμόζεται ακόμα και τώρα στον πλανήτη Αφροδίτη.

Και εδώ ακριβώς πρέπει να σας κάνουμε μια ιδιαίτερη επισήμανση.

Για λόγους διαιρετικότητας, ο Μαυροψύχης, είτε δημιουργεί υποψήφια κόμματα στα υποτιθέμενα δημοκρατικά κράτη, ή κάποιοι δήθεν επαναστάτες που εναντιονονται στον Μαυροψύχη, και προσπαθούν να βοηθήσουν την ανθρωπότητα δημιουργωντας κόμματα και κατεβαινοντας στον πολιτικο “στιβο”.

Το αποτέλεσμα και στις δυο περιπτώσεις είναι ακριβώς το ίδιο. Είτε στην πρώτη περίπτωση που ο Μαυροψύχης ψηφιζει με έντεχνο τροπο τον Μαυροψύχη, είτε στην δευτερη περίπτωση, το αποτέλεσμα δεν αλλάζει γιατί τα πάντα είναι στημένα.

Υπάρχει όμως κάτι το όποιο οι αφυπνισμενοι που κατεβαίνουν στον πολιτικο στιβο θα μπορούσαν να κάνουν.
Εάν πραγματικά θέλουν το καλό της ανθρωπότητας και όχι το καλό του εγώ τους, να ζητησουν όποιος ζητήσει την ψηφο του οποιοδήποτε λαού, να εφαρμόσει ακριβώς αυτά που θα εφαρμοστουν μετά το Νως. Δηλαδη,

Εξαλειψη κάθε χρήματος ή πολύτιμων μετάλλων
Καταργηση κάθε μορφής αγορας – πωλησης και ανταγωνισμου
Το σύστημα υπηρετεί τον άνθρωπο και όχι ο άνθρωπος το σύστημα
Εξασφάλιση από το σύστημα κάθε μορφής αγαθου, τροφής, στέγης κλπ

Οπωσδήποτε πνευματική γνώση στον άνθρωπο και γνωστοποιηση της αποστολης του από ποιον πήρε ενσάρκωση και τι ήρθε να κάνει στον πλανήτη και

Μετά από 25 χρόνια προσφορας στο κοινωνικό συνολο, όλη αυτή η γενια αφήνει τη θέση της για την επόμενη γενια στην παραγωγή αγαθών, γιατί το πολύ σε 25 χρόνια έχει έρθει η επόμενη γενια.

Εάν λοιπόν αγαπατε εσείς οι αφυπνισμενοι 100% την ανθρωπότητα και τους συνανθρώπους σας, θα έχετε σαν υλικό ώστε να ψηφιστητε, μόνο αυτό.

Ανεξάρτητα εάν το εφαρμόσουν αυτό το υλικό κάποιοι άλλοι, το καλό της ανθρωπότητας δεν αλλάζει. Επομένως, εάν κάνετε διασπορα αυτού του τροπου εξουσίας, ανεξερτητα του ποιος θα το ασκησει, αυτόματα η αφυπνιση σας έχει πάρει σάρκα και οστά.

Εάν όμως θέλετε σονι και καλά εσείς να ηγηθειτε αυτής της καταστασης, τότε πρέπει να δουλεψετε με το εγώ σας, το όποιο εχε καλυφθει με την φράση “θέλω να βοηθησω τους συνανθρώπους μου”.

Φυσικά όλα αυτά που σας καταθεσαμε τώρα, είναι ανεφικτα να εφαρμοστουν στο πλανήτη σας πριν το Νώε, αλλά σας τα καταθεσαμε για ένα και μόνο λόγο:

Κάθε ένας που θα θελησει να ζητήσει την ψηφο σας, είτε είναι νέο-εισερχομενος στην πολιτική, είτε είναι από τους πάλιους νεκροθάφτες σας, ο τρόπος απελευθερωσης της ανθρωπότητας είναι μόνο αυτός.

Για περισσότερα http://kataklusmosnoe.blogspot.gr/



Μην αφησετε την Πληροφορια να σας ξεπερασει

Επιλεξτε να γινετε οι πρωτοι που θα εχετε προσβαση στην Πληροφορια του Stranger Voice

Support Hellasbook.gr

Ολοι οι Ελληνες πατριωτες επιλεγουν το Ελληνικο κοινωνικο δικτυο https://Hellasbook.gr ελα μαζι μας γιατι ειναι λογικο πια να μην ειμαστε στους ξενους!!

Θελεις να κανεις ενα δωρο στον εαυτο σου;

Δες την Κατηγορια με τα προιοντα μας
Σχετικά με Κατοχικά Νέα
"Το katohika.gr δεν υιοθετεί τις απόψεις των αρθρογράφων, ούτε ταυτίζεται με τα ρεπορτάζ που αναδημοσιεύει από άλλες ενημερωτικές ιστοσελίδες και δεν ευθύνεται για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία και το περιεχόμενό τους. Συνεπώς, δε φέρει καμία ευθύνη εκ του νόμου. Το katohika.gr , ασπάζεται βαθιά, τις Δημοκρατικές αρχές της πολυφωνίας και ως εκ τούτου, αναδημοσιεύει κείμενα και ρεπορτάζ, από όλους τους πολιτικούς, κοινωνικούς και επιστημονικούς χώρους." Η συντακτική ομάδα των κατοχικών νέων φέρνει όλη την εναλλακτική είδηση προς ξεσκαρτάρισμα απο τους ερευνητές αναγνώστες της! Ειτε ειναι Ψεμα ειτε ειναι αληθεια !Έχουμε συγκεκριμένη θέση απέναντι στην υπεροντοτητα πληροφορίας και γνωρίζουμε ότι μόνο με την διαδικασία της μη δογματικής αλήθειας μπορείς να ακολουθήσεις τα χνάρια της πραγματικής αλήθειας! Εδώ λοιπόν θα βρειτε ότι θέλει το πεδίο να μας κάνει να ασχοληθούμε ...αλλά θα βρείτε και πολλούς πλέον που κατανόησαν και την πληροφορία του πεδιου την κάνουν κομματάκια! Είμαστε ομάδα έρευνας και αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε μαζί μας καμία ταμπέλα που θα μας απομακρύνει από το φως της αλήθειας ! Το Κατοχικά Νέα λοιπόν δεν είναι μια ειδησεογραφική σελίδα αλλά μια σελίδα έρευνας και κριτικής όλων των στοιχείων της καθημερινότητας ! Το Κατοχικά Νέα είναι ο χώρος όπου οι ελεύθεροι ερευνητές χρησιμοποιούν τον τοίχο αναδημοσιεύσεως σαν αποθήκη στοιχείων σε πολύ μεγαλύτερη έρευνα από ότι το φανερό έτσι ώστε μόνοι τους να καταλήξουν στο τι είναι αλήθεια και τι είναι ψέμα και τι κρυβεται πισω απο καθε πληροφορια που αλλοι δεν μπορουν να δουν! Χωρίς να αναγκαστούν να δεχθούν δογματικές και μασημενες αλήθειες από κανέναν άλλο πάρα μόνο από την προσωπική τους κρίση!

Σχόλια Αναγνωστών (39)

  1. ΡΕ ΤΙ ΠΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ?????

  2. Ανώνυμος 12/20/2016 @ 11:33 ΜΜ

    Πως μετατράπηκαν τα σώματα σε ενεργειακά και πώς βιώνουν πλέον την καθημερινή οντολογία δεν αναφέρει. Ατεκμηρίωτο σε πολλά άλλα άξιο προβληματισμού.

  3. ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!
    ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝA ΤΣΙΠΑΚΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙΤΕ!!!
    ΨΙΤ!!! ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΕ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ!!ΠΙΑΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΟ ΜΕ ΣΚΟΡΔΑΛΙΑ!!!
    ΘΕΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΣΤΡΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΕΝΑΝΤΙΩΘΕΙ ΣΤΟΝ ΧΡΕΙΣΤΟΝ!!!
    ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΟΥ,ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΥΘΜΕΝΟ!!!
    Σ ΕΧΟΥΝ ΞΕΣΚΙΣΕΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ,ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΗΡΟΝ ΠΝΕΥΜΑ,ΚΑΙ ΑΚΑΘΑΡΤΟΝ!!!
    ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ,ΟΤΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ,ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΟΝΗΡΟ ΠΝΕΥΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ,ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΑΘΑΝΑΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑ.
    ΑΕΙ ΠΑΓΕΝΕ ΡΕ!!! ΣΑΙΤAΝ ΑΠΟ ΕΔΩ.
    ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΕΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ.

  4. δεν γνωριζω ποιος ανθρωπος γραφει αυτα τα πραμματα αλλα μου εδωσε την εντυπωση πως ολα οσα διαβασαμε απο το γραπτο του ειναι…. αμερικανιες και μαλιστα νεοεποχιτικιες…………..Χριστος, Βουδας,Μελχισεδεκ,Σανάτ Κουμάρα ….ολοι μαζι στο τσουκαλι μεχρι να βγει η σουπα …..πως την ονομασε ο αγαπητος μας φιλος?….”” ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ!!!!””’ αυτη η παγκοσμια εξουσια θα παιρνει τα παιδια μας απο 7 ετων για να τα μορφωσει με τις αξιες του!!!!!!!ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΡΑΦΕΙ………….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!……..ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΝΕΟΠΕΟΧΙΤΕΣ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΠΟΤΕ ΓΙΑ………ΕΛΛΑΔΑ!!!!!ειναι τραγικο αδελφια να εχουμε τοσα γραπτα κειμενα απο ΠΛΑΤΩΝΑ, ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ, ΠΛΩΤΙΝΟ ,και να ασχολουμαστε με τους μαστουρομενους Ανατολιτες γκουρου του βουδισμου και και τον ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟΝ ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ……ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΙΤΑΝΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΝ ΟΡΑΤΟ ΚΑΙ ΑΟΡΑΤΟ ΚΟΣΜΟ ΦΡΑΓΚΟΔΙΦΡΑΓΚΑ….ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ !!! και μεις καθομαστε να μιλαμε για ανωτατες πνευματικες οντοτητες και αλλα τετοια παλαβα…………………ΟΤΑΝ Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ Ο ΣΩΚΡΑΤΕΣ, ΣΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΕ ΠΕΝΗΝΤΑΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ…..!!!!!………….ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ …ΑΤΟΜΙΚΑ…και οχι ομαδικα μεσω παγκοσμιας εξουσιας οπως γραφει ο αγαπητος μας φιλος …ΠΩΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΠΙΝΕΙ ΚΑΦΕ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΥς ΘΕΟΥΣ!!!!χαχχαχαχαχχα…………..ΝΑΙ !!!!………… Οταν σου γραφει πως το θυμοειδες μερος της ψυχης μας πρεπει να ειναι σε αρμονια με επιθυμητικο ωστε αυτο το ρημαδι το λογιστικο μερος να βρει ακρη και να μπορει κανει την δουλεια του χαλαρα………..ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ….παυεις πια να κανεις μαλακιες…!!!ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΗΝ ΓΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΤΑ……..αυτοι οι μαστουριδες οι ΒΟΥΔΙΣΤΕΣ ,αλλα και οι ορθοδοξοι ασκητες σου διδασκουν μονο το επιθυμητικο μερος…..και καταπιεζουν το θυμοειδες…..ΕΤΣΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΣ……το λογιστικο τμημα τησ ψυχης μπλοκαρει……τα παιζει ρε παιδι μου………….αντιθετα αυτα τα σκουπιδια οι Σατανιστες και οι ανατολιτες ταντριστες γιογκι.δινουν βαση στο θυμοειδες…..και σε κανουν στο τελος ΨΥΧΑΚΙΑ ΣΕΞΟΜΑΝΗ ΜΑΛΑΚΟΠΙΤΟΥΡΑ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!………………ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ…..ΤΑ ΚΡΥΒΟΥΝ….τουμπεκι αδελφια…μας εχουν ζαλισει με αυτους τους απλυτους βουδιστες και μαλιστα στο κειμενο.. διαβασα βουδας= φωτιση ….χαχαχχαχαχχαχχαχαχχαχα ΠΟΙΑ ΦΩΤΙΣΗ ΡΕ, ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ……….ΤΙ ΕΙΠΕ ΡΕ Ο ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ..?……ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙ ΕΙΠΕ ΑΥΤΟΣ ΤΙΠΟΤΑΣ ………….εδω ο Αριστοτελης ΣΤΑ ΕΔΩΣΕ ΟΛΑ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ,ΜΑΣΗΜΕΝΗ ΤΡΟΦΗ ΣΟΥ ΕΔΩΣΕ ΜΗΝ ΚΑΤΣΕΙ ΚΑΝΑ ΚΟΚΚΑΛΑΚΙ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟΥΔΑΚΙ σΟΥ…………ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΥς ΜΑΥΡΟΨΥΧΗΔΕΣ , ΤΟΥΣ ΣΚΑΤΟΨΥΧΗΔΕΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΡΕΣ ”ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ.”’…………ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΓΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ……αυτα……χαχαχχαχαχχαχα ουφ τα ειπα και ξεδωσα….

    • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ 12/21/2016 @ 10:35 ΜΜ

      Έδωσες φωνή στις σκέψεις μου! Γειά σου ρε μεγάλε! Το καταευχαριστήθηκα μόνο και μόνο που το διάβασα! Άιντε μας έχουν πρίξει με τους χαζοανατολίτες ποια… Στέρεψε η Ελλάδα από διδασκαλίες και εφευρέσεις και έχουμε ανάγκη τα ξένα… Θα μας τρελάνουν, πολύ βλακεία παίζει. Ειδικά όλο αυτό που έχουν πάθει απ τον βουδισμό, να είναι μόνο Βεγκαν και ομοφάγοι, άλλη βλακεία και αυτή. Μετά όταν παθαίνουν αναιμίες κλπ. παραπονιούνται. Λες και τζάμπα τους έχει ο άνθρωπος τους κυνόδοντες, που προσαρμόστηκε και επιβίωσε τόσους αιώνες. Όλη μας η κατασκευή βασίζεται στο ότι είμαστε παμφάγοι και αυτοί θέλουν να μας κάνουν ουρακοτάγκους που τρώνε κλαδιά απ τα δέντρα…

      • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ 12/21/2016 @ 10:39 ΜΜ

        Μάλλον, χειρότερα, ψωφίμια θέλουν να μας κάνουν, γιατί κι εκείνοι οι χαζοανατολίτες, ψωφίμια είναι.
        Kung Fu Master σου λέει…τσςςςςς…καλά κρασιά, ας πάνε να πιάσουν έναν παλαιστή της Ελληνορωμαικής, να δούμε σε πόσα δεύτερα θα τους έχει σηκώσει στον αέρα και θα τους έχει σκάσει με τον σβέρκο στο έδαφος…αχαχχαχααχαχ

        • ΜΑΡΚΟΣ ΖΑΡΡΑΣ 12/21/2016 @ 10:48 ΜΜ

          Κι αυτό είναι για τους βέγκαν:
          Σπαρτιατικός μέλανας ζωμός:
          1. Σφάζουμε έναν οικόσιτο χοίρο.
          2. Στραγγίζουμε το αίμα του σε δοχείο.
          3. Κόβουμε τα κομμάτια.
          4. Βάζουμε μια κατσαρόλα με νερό και βράζουμε τα κόκκαλα για ώρες να βγάλουν το μεδούλι και μετά τ αφαιρούμε.
          5. Βάζουμε παιδάκια χοιρινού λαιμού μες την κατσαρόλα και τα βράζουμε.
          6. Παίρνουμε κρίθινο αλεύρι, ρίχνουμε μια ποσότητα μέσα, σαν να φτιάχνουμε κουρκούτι.
          7. Παίρνουμε το αίμα και το στραγγίζουμε διαρκώς από δοχείο σε δοχείο ανακατεύοντας με λίγο ξύδι, με σουρωτήρι να ναι πεντακάθαρο.
          8. Το ρίχνουμε στην κατσαρόλα, βράζουμε.
          9. Καλή όρεξη φυτοφάγοι. (Παρεπιπτώντος, έχω δοκιμάσει!) Στην Κρήτη σ ένα χωριό ακόμα φτιάχνουν, χοιροπασπαλά το ονομάζουν. Απλά έχουν καθαρούς χοίρους, δίχως αντιβιοτικά και τέτοια που κάνουν οι βιομηχανίες.

      • ναι αδελφε ,.τα εχουμε πει τα εχουμε ξαναπει…αλλα οι τυποι θα μας τρελλανουν…..”’ο βουδας ειναι φωτιση!!!!!!”’ ετσι γραφουν……!!! δηλαδη αν αυτος ο κοιλαρας με τις σκουλαρικες στα αυτια ειναι φωτιση τοτε ο Πλατωνας τι ειναι?…χαχαχχαχαχ ……………………….ΡΕ ΣΕΙΣ ΞΥΠΝΑΤΕ….ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟΝ ΒΟΥΔΑ ΣΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΙΛΑΡΑ ΝΑΑΑΑΑΑΑ με το συμπαθειο!!!χαχχαχαχαχ ΠΩΣ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ ΡΕ….ΜΕΤΑ ΤΑ ΧΟΡΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΚΑ ΠΟΥ ΕΤΡΩΓΕ?……ΑΥΤΟΣ ΡΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΤΡΩΓΕ ΜΙΑ ΠΡΟΒΑΤΙΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΣΙΑ ΤΟΥ…..ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΝΕ ΜΙΑ ΝΤΑΜΙΖΑΝΑ ΚΡΑΣΙ ΓΙΑ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!…………….ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΚΑΝΑ ΧΟΡΤΟΦΑΓΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 150 ΚΙΛΑ?…………..και τρεχουν οι Ασιατες ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΛΙΓΟΥΡΗΔΕΣ ΠΟΥ ΖΥΓΙΖΟΥΝ 50 ΚΙΛΑ ΜΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΑΖΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΙΝΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΑΓΑΛΜΑ ΠΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΕΙ ΕΝΑΝ ΦΩΤΙΣΜΕΝΟ ΥΠΕΡΒΑΡΟ ΒΟΥΛΙΜΙΚΟ ΤΥΠΟ!!!!χαχχαχαχχαχαχαχχα ………..Ευτυχως στην ελλαδα οι αγιογραφοι των εχουν κανει τον Χριστο στυλακι…..ΠΕΤΣΙ ΚΑΙ ΚΟΚΚΑΛΟ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ…… ΜΟΝΤΕΛΑΚΙ ΤΟΥ ΑΡΜΑΝΙ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ….και εδω εχουμε το αναποδο απο τους Ασιατες, παμε εμεις που ειμαστε σαν λαος 20 κιλα παραπανω απο το κανονικο απο τις καταχρησεις να προσευχηθουμε σε ενα τυπο ασκητικο, εγκρατη……ΟΙ αΜΑΡΤΩΛΟΙ ΧΟΝΤΡΟΙ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟ,ΓΙΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ………καφες τελος αδελφια…..στο τελωνειο ειμαι…απο τις 6 το πρωι….και κανει ενα ψοφο εξω…..τρεχω στα κοντεινερ τωρα…..μπας και καθαρισω νωρις …..να παω σπιτακι μου νωρις…τα λεμε

    • ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΟΣ…..ΜΙΛΗΣΕΣ Κ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ…..!!!!!!!!

  5. ΜΟΛΟΣΣΟΣ 12/21/2016 @ 2:55 ΠΜ

    ΕΞΟΥΣΙΑ….ΕΚ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ….ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
    ΟΧΙ ΑΝΟΗΤΟΣ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΝΟΙΚΟΣ.

    • ΠΕΣ ΤΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΟΥΝ.ΕΞΟΥΣΙΑ ,ΑΠΟ ΤΟ ΡΗΜΑ ΕΞΕΣΤΙ,ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ.ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ,ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ.

      • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑ 12/21/2016 @ 1:19 ΜΜ

        ΕΞΕΣΤΙ ΑΠΡΟΣΩΠΟ ΡΗΜΑ …. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ, ΕΞΟΥΣΙΑ=ΔΥΝΑΜΙΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΤΑ ΜΙΑ ΕΝΝΟΙΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΑΙΟΣ=ΔΥΝΑΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΕΦΙΚΤΟΥ. ΜΟΝΟ. ΤΑ ΔΕ ΑΝΕΦΙΚΤΑ ΤΑ ΠΑΣΑΛΕΙΒΟΥΜΕ ΜΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ!!!

  6. Μα για πόσο κορόιδα μας έχετε τελικά; Μπορεί να βασανιζετε τις ψυχές μας σ’αυτή την διάσταση, αλλά στην άλλη δεν θα μπορέσετε πια, έχουμε αφυπνιστεί. Είμαστε έτοιμοι…ας προσεχατε. Ελεύθερη βούληση με συμπαντικες αξίες…δε μασάμε.

  7. The NESARA Republic is shortly to be declared, and prodigious sums have been set aside for all the exchanges and for the promised prosperity funds. Use this sacred time to divinely ready your mind for what is about to happen. You are destined to receive funds that are only meant temporarily to let you get used to the power and terror that money symbolized in this realm. The rising consciousness in you is to look beyond these beliefs, and in a short time, various devices such as our trans-matter processor are designed to make money obsolete. Nevertheless, people need to go through a period when they can clear their minds of the vast and ridiculous beliefs about money and wealth. Money was invented by the Anunnaki long ago to emphasize the difference between you and their minions. This exercise is to release you of the lies and misperceptions that you have long held about wealth. Do what you truly wish, and you will learn some basic truths about this particular subject.
    http://sananda.website/the-galactic-federation-of-light-via-sheldan-nidle-december-6th/

  8. Τι να πω…ούτε ένα θετικό σχόλιο…μάλλον εγινε ρεκόρ στα σχόλια χε χε

  9. Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 12/21/2016 @ 9:48 ΜΜ

    ΔΟΞΑ ΣΤΟ ΘΕΟ ΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ…

    http://www.sakketosaggelos.gr/Article/721/

    OΙ ΔΩΔEKA ΕΛΙΚΕΣ , H OIKONOMIKH ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ…

    Στους νεογνωστικούς και νεοπαγανιστικούς κύκλους κυκλοφορεί η πληροφορία, ότι ο Μελχισεδέκ ήταν Έλληνας. Το θέμα εξηγεί ο άγιος Ισίδωρος ο Πηλουσιώτης στην επιστολή ξα’ Προς Αμμώνιο. Ας δούμε τι λέει:

    «Ρώτησες, γιατί ο Παύλος είπε “Δόξα δέ καί τιμή καί εἰρήνη παντί τῷ ἐργαζομένῳ τό ἀγαθόν, Ἰουδαίῳ τε πρῶτον καί Ἕλληνι» (Ρωμ. 2.10) και δεν ανέφερε πουθενά τον Χριστιανό. Γνώρισε λοιπόν, ότι ο Παύλος μιλούσε για τους πριν από την ένσαρκη έλευση του Χριστού. Γιατί δεν ζούσε τότε ακόμα στα χρόνια της χάριτος. Και Έλληνες εδώ δεν εννοεί τους ειδωλολάτρες, αλλά τους ευσεβείς, οι οποίοι ζούσαν με τον έμφυτο νόμο, οι οποίοι, χωρίς τις ιουδαϊκές νομοθετικές διατάξεις, εφάρμοζαν όλα όσα απέβλεπαν στην ευσέβεια, όπως ήταν ο Μελχισεδέκ, ο Ιώβ, ο Κορνήλιος». (Επιστολές βιβλίον δ’, επιστολή ξα’, Ισιδώρου Πηλουσιώτου Άπαντα, εκδόσεις Γρηγόριος ο Παλαμάς, Θεσσαλονίκη 2000, τόμος 4 σσ. 109-11, μετάφραση Π. Παπαευαγγέλου).

    Αυτό που εξηγεί εδώ πολύ καθαρά ο άγιος Ισίδωρος είναι ότι με την λέξη Έλλην, που στην εποχή του είχε θρησκευτική χροιά, στην περίπτωση της χρήσης της από τον απόστολο Παύλο, δεν πρέπει να νοείται ο ειδωλολάτρης, αλλά ο ευσεβής, που πριν τους χρόνους της Καινής Διαθήκης ζούσε, όχι με βάσει το μωσαϊκό νόμο, αλλά τον έμφυτο νόμο της συνειδήσεως. Αυτός που ζούσε κατά συνείδηση, η οποία δεν μπορούσε να του καταμαρτυρήσει τίποτα, διότι ήταν δίκαιος. Τέτοιος Έλλην ήταν ο Μελχισεδέκ.

    Ας σταματήσουν επιτέλους οι νεοπαγανιστές τις άδικες κατηγορίες κατά των Πατέρων, ότι δήθεν ήταν ανθέλληνες. Όπως φαίνεται από το παραπάνω απόσπασμα, οι Πατέρες έδιναν περισσότερη αξία στους Έλληνες, απ’ όσο οι ίδιοι καταλαβαίνουν.

    • Χρηστος(Χ)«Εάν ο Υιός σάς ελευθερώσει θα είστε πραγματικά ελεύθεροι» 12/21/2016 @ 10:59 ΜΜ

      ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ
      Το μυστηριώδες περί του προσώπου του Μελχισεδέκ, συνίσταται στο ότι οι αναφορές της Αγίας Γραφής γι’ αυτόν είναι λίγες, αν και διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο. Εξ αφορμής της έλλειψης στοιχείων, έχει γίνει αιτία περιπλέκεται με διάφορα μυθολογικά στοιχεία και να εξάπτει την φαντασία. Θα προσπαθήσουμε με βάση τις πηγές, να ρίξουμε λίγο φως, με βάση την Χριστιανική Πίστη. Θα παρουσιάσουμε τις αναφορές του Μελχισεδέκ στην Αγία Γραφή, με λίγα δικά μας σχόλια, θα πούμε λίγα για το πως παρουσιάζεται στους αιρετικούς Γνωστικούς, στην απόκρυφη Ιουδαϊκή γραμματεία, στον Ιουδαίο Φίλωνα τον Αλεξανδρέα, στον Ιουδαίο ιστορικό Ιώσηπο και στην Χριστιανική διδασκαλία.

      OΙ ΔΩΔEKA ΕΛΙΚΕΣ , H OIKONOMIKH ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ…

  10. Ανώνυμος 12/21/2016 @ 10:06 ΜΜ

    Να αλλαζετε που και που χερι γιατι κουραζει…

  11. ensign Ro Laren 12/21/2016 @ 10:57 ΜΜ

    -χαρακτηρισμοι προς τα Θεια δεν βλαπτουν παρα μονο τον αποστολεα (εξ αντανακλασεως), εκτος και εαν κλαιτε για να σας ακουσουν οποτε καλα κανετε οσοι φωναζετε, αλλωστε τους “χλιαρους θα τους ξερασω….” ειπε καποτε Ενας.
    – ο καλυτερος υπερασπιστης της α-ληθειας ειναι μονο η αληθεια.
    – σε οσα ονοματα αναφερθηκαν δεν εχει ειπωθει απο κανεναν οτι επιδιωκκουν κατι διαφορρτικο απο την τελειωση. “χιλιοι μοναχοι χιλιες θρησκειες”.
    -οσον αφορα τους βουδιστες εχουν ενα συστημα ηθικης που ακομη ως νεο ελληνες δεν μπορειτε να το αγγιξετε….ο σεβασμος προς και τη μικροτερη μορφη ζωης οπως μας εχει διδαχθει απο τους αρχαιους αλλα και απο τους αγιους δεν υπαρχει σε αυτον τον τοπο παρα τις προσπαθειες τους να μας βαλουν μυαλο, ετσι συναντουμε βουδιστες “ασχετους” να μη σκοτωνουν ουτε μυγα στην κυριολεξια και νεο- ελληνες να καταβροχθιζουν βοδια και γουρουναι καθε χριστουγεννα και πασχα. Υποκριτες και φαρισσαιοι δλδ, οπως θα ελεγε Καποιος…..Γι΄αυτο και μονο πατε μετεξεταστεοι οσοι διατεινεστε ωες αρχαιοι και χριστιανοι και επιβαλετε ποινη μετενσαρκωσης σας απο το μηδεν, δλδ, απο την κατηγορια στουρναρια……με το αιτιολογικο οτι δεν εχετε σεβασμο στην αρχη της Ζωης. ελληναρες μου εσεις περιδρομιαστε ελευθερα τον αγλεουρα.

  12. Ανώνυμος 12/22/2016 @ 12:49 ΠΜ

    ΑΡΚΙΔΙΑ

  13. ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ Μ@Λ@ΚΙΕΣ ΣΕ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΣΤΟΑ ΣΟΥ;;;;;; ΕΙΣΑΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΙ!!!!! ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΔΡΟΜΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΦΩΣ … ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ….

  14. Ο Αριστοτελης οπως και ολοι οι Ελληνες μυημενοι ηταν μαθητες της ανατολης και ο “Ελληνοκεντρισμος” πανω στην βαση της πνευματικης καπηλειας θα κυκλοφορισει για ακομα μνημονιακα χρονια μεχρι την μεγαλη καταστροφη και δεν προκειται ασφαλως να γινει αποδεκτος ουτε απο τους Χριστιανους και τους ακολουθους του Ιησου ουτε απο τους Σατανιστες που ειναι μετοχοι μιας πραγματικοτητας που ειναι πολυ πιο πραγματικη απο την αρχαια ειδωλολατρια. Θα συνεχισουν ασφαλως για οσο μπορουν να ενδυναμωνουν την πολωση στοχευοντας επι του προκειμενου την εθνικη ματαιοδοξια των “απογονων” αλλα μεχρι εκει. Αυτος που πιστευει οτι οι Σατανιστες χεστηκαν για τις παραισθησεις των “Ελληνοκεντρικων” που ειναι μαλιστα δομημενες μεσα σε ενα αντιφιλελευθερο πλαισιο (παρα το γεγονος οτι η δυναμικη αυτης της δαιμονικης οργανωσης ηταν αρχικα οι αριστεροι που βρηκαν πατημα πανω στα ψευδη των εθνικιστων “Χριστιανων”) κανουν τεραστιο λαθος. Μιλαμε απλα για μια μικρη αυτονομη Σατανιστικη σεκτα που επι της ουσιας δεν μπορει να προσδιορισει τι ειναι αυτο το οποιο εκπροσωπει περα απο τον αντιχριστιανισμο τον τομαρισμο και την αρχαιοκαπηλια η οποια εκ των πραγματων οσο ειναι κλεισμενη μεσα σε αυτο το σχημα της αντιχριστιανικης αρχαιοπληξιας δεν εχει καμια τυχη εκτος Ελλαδας μεσα μαλιστα σε ενα πλαισιο οπου η πληρφορια δεν μπορει να ειναι απολυτα ελεγχομενη για να μπορεσουν οι εν Ελλαδι φασιστες αριστεροι και δεξιοι να επιβαλουν το ψεμα τους. Ο Μελχισεδεκ ειναι πιθανον να ηταν Χαναναιος οπως ισχυριστηκαν καποιοι αρχαιοι και ειναι λογικο να γινει αυτη η υποθεση εφοσον μιλαμε για τονν βασιλεα της Σαλημ που ειναι η πολη του Χανανναιου θεου Shalim-Εωσφορου κατι που εξηγει και αρκετα ιστορικα δεδομενα και σε οτι αφορα τον Μεσσια που περιμεναν οι Εβραιοι που επαναστατησαν κατα της Ρωμης τον οποιον αποκαλουσαν Bar Kokhba δηλαδη τον γιο του αστρου αλλα και σε οτι αφορα τα Χριστιανικα κειμενα περι του Πρωινου Αστερα και του Φωσφορου (που μεταφραστηκε ως Luifer στα Λατινικα) εκει οπου ο Πρωινος Αστερας ειναι ο πλαντης Αφροδιτη και ο Εωσφορος. Ειναι φυσικα και γελοιο το να προσπαθει καποιος να βρει την πηγη της Εβραικης παραδοσης στην αρχαια Ελλαδα και να βαλει μεσα στα αρχαιοελληνικα καλουπια παραδοσεις που υπηρχαν πολυ πριν τους Ελληνες και ακομα και τους Πελασγους. Καλη τυχη στον ματαιο αγωνα σας και ο Βαβυλωνιακος θεος της δημιουργιας Γιαχ/ΙΑΩ να σας ελεησει. Καλα Χριστουγεννα σε αυτους που εχουν Χριστο μεσα τους.

  15. Ασφαλως η ολη φαση με τους “Ελληνοκεντρικους” απατεωνες ειναι κατι περισσοτερο απο γελοια. Μιλαμε για ενα τσιρκο απο κλοουν που εχουν βαλθει να διασκεδασουν το συμπαν για να ταισουν τον κομπλεξισμο και την αλαζονεια τους, εκει οπου μαλιστα οι αρχαιοι φιλοσοφοι (δεν μιλαω για τις αντιληψεις της μαζας που ηταν παντα κατευθυνομενες απο τα κατωτερα στοιχειακα ανεξαρτητα απο την θρησκεια και την ιδεολογια) δεν ειχαν καμια σχεση με αυτη την αρρωστημενη νοοτροπια που ειναι ενας διανοτηικοπνευματικος ΚΑΡΚΙΝΟΣ πανω στον πλανητη. Απλα να αναφερω και παλι το παραδειγμα του μυημενου Προκλου ο οποιος θεωρησε το σημαντικοτερο του εργο τα σχολια στους Χαλδαικους χρησμους και ζητησε μαλιστα να καουν ολα τα υπολοιπα του εργα. Οι πραγματικα μυημενοι και μελετημενοι δεν ειχαν ασφαλως αυτες τις παραισθησεις σε σχεση με τις παραδοσεις των θεων και την προελευση της Ελληνικης παραδοσης οι οποιες κυκλοφορουν αλλωστε ΜΟΝΟ στην Ελλαδα αναμεσα στα δαιμονισμενα ζομπι “χριστιανους” και μη που ειναι ετοιμοι να σε σκοτωσουν και σενα και την οικογενεια σου για να επιβαλουν το ψεμα τους, καθως αλλωστε μιλαμε για τους γνησιους απογονους των Ρωμαιων που και πριν και μετα τον Χριστο προσπαθουσαν να επιβαλουν με αθεμητα κυριως μεσα την πλανη και την αρρωστια τους για να υπηρετησουν τον “θεο” Ρωμαιο πορνοκρατορα και την Ρωμαικη εξουσια και ασφαλως για ολα τους φταινε οι Εβραιοι (και οχι οι Χαζαροι για παραδειγμα που ειναι απεναντι στον Τραμπ) που τοτε επαναστατησαν εναντια στον “θεο” πορνοκρατορα και η καταγωγη του Ιησου και των αποστολων επι του προκειμενου. Εδω μιλαμε για κατωτερα οντα της υλης (Γκοιμ?) που εχουν ταυτισει το εγω τους με το ειδωλο και οχι για τους πνευματικους ανθρωπους και τους μυημενους που μαζευτηκαν γυρω απο την διαχρονικη παραδοση του Οφι και της Σ-Οφιας ετσι οπως εκφραστηκε και μεσα απο το ιερατειο του Σεραπι(δηλαδη και τους φυλακες της γνωσης στην Αλεξανδρεια που κυηγηθηκαν αρχικα απο τους παγανιστες Ρωμαιους και επειτα απο τους “Χριστιανους” Ρωμαιους)-Οσιρι-Μαρντουκ (του Γνωστικου Χριστου συμφωνα και με την Μπλαβατσκυ μιας και κανενας δεν γουσταρει στο ΣΥΝΟΛΟ τους αυτα που λεει αυτο το μπλογκ, κατι που φυσικα ειναι και γελοιο καθως ακομα και οι Σατανιστες λενε αληθειες και μεσα στα πλαισια μαλιστα της πραγματικοτητας που εκφραζει ο Ερμητικος νομος της πολικοτητας). Οι νεοελληνες “διανουμενοι” αντιθεοι-αντιχριστοι (“χριστιανοι” και μη) που εχουν θεωρησει το εγω τους ως τον κοσμικο αξονα γυρω απο τον οποιο περιστρεφετε η κοσμικη συνειδηση ειναι η ΑΝΤΙΘΕΣΗ εναντια σε ολους τους πραγματικα μυημενους ολων των εποχων συμπεριλαμβανομενων και των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων που ειναι βεβαιο αλλωστε οτι σε καμια περιπτωση δεν ειχαν τοσο μεγαλη ιδεα για τον εαυτο τους οσο οι ΣΚΙΕΣ τους και οι ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ τους και χαρακτηριστο αυτο του γεγονοτος ειναι αυτο που ελεγε ο Σωκρατης οτι δεν γνωριζουμε τιποτα για τους θεους εκει οπου μαλιστα φοβοταν να αναφερθει σε αυτους για οπως και ολοι οι μυημενοι (στην ανατολη και την Αιγυπτο κλπ) γνωριζαν την υπαρξη τους και την δυναμη που μπορουσαν να εχουν πανω στην ανθρωπινη συνειδηση οι πλανητικοι Λογοι-κυβερνητες.
    Η παρανοια της Ελληνοπληξιας (που για ολα και καλα τις φταινε οι Εβραιοι και οποιος δεν τρωει τα σκατα τους ειναι αυτοματα Εβραιος)εκφραζετε και στο θεμα της προελευσης του Ελληνικου αλφαβητου, παρα τα οσα λενε καποιοι στην Ελλαδα βασισμενοι και πανω σε παπαριες που ειπαν αλλοι (με στοχευση η οχι) οι οποιες εχουν καταρριφθει απο την επιστημη, καθως δεν υπηρχε κανενα αλλο ευρεως διαδεδομενο αλφαβητο πριν απο τον Φοινικικο και παρα τα σποραδικα ευρηματα σε ολο τον πλανητη, τα οποια ειναι πιθανον να συνδεονται με εναν αγνωστο πολιτισμο του παρελθοντος (π.χ Ατλαντιδα) ο οποιος επιβιωσε μεσα απο τα ιερατεια και τους μυστηριακους συμβολισμους (και σε κλειστους δηλαδη κυκλους) και που ειναι πρφανες οτι δεν συνδεεται αμεσα με τον πολιτισμο της αρχαιας Ελλαδας τον οποιο για παραδειγμα καποιοι διανοητικα καθυστερημενοι προσπαθουν να παρουσιασουν ακομα και ως την πηγη του πολιτισμου των κοκκινων στην Αμερικη και του Ινδουισμου βασισμενοι πανω σε μυθολογικες ανοησιες που ειναι μονο για να γελαει ο κοσμος με την ελαχιστη αντιληψη. Καποιοι απλα θα συνεχισουν να ταιζουν τον εγωισμο και τα σκατα που εχουν μεσα στα κεφαλια τους και στο τελος θα κερδισουν και βραβειο οταν θα ξυπνησουν μεσα στον εφιαλτη που δημιουργησαν μεσα στα διαταραγμενα κεφαλια τους. Ειναι ζητημα αν εχουν υπαρξει μεγαλυτεροι πνευματικοι κακοποιοι απο τους εν Ελλαδι φασιστες και τα αφεντικα τους που σπερνουν αυτη την αρρωστια μεσα στην οποια προσπαθουν να χωρεσουν και τον Μελχισεδεκ και τον Ιησου κλπ για να τους καταργησουν μεσα στα πλαισια της εθνικης ματαιοδοξιας και για κανενα αλλο λογο και για αυτο αλλωστε ισως θα πρεπει να δουμε και αυτο μηνυμα απο υπερπεραν μεσα απο ενα διαφορετικο πρισμα απο αυτα που εχουμε συνηθισει και απο τους μεν και απο τους δε που και στις δυο περιπτωσεις αγονται και φεροντε απο τα κατωτερα στοιχειακα που ειναι ενα αποτελεμσα της πυρινικης καταστροφης που εχει υποστει η ανθρωπινη συνειδηση απο τους μαυρους μαγους του παρελθοντος η οποια στοχευει σε ενα βαθυτερο επιπεδο (ανεξαρτητα απο τις τραγελαφικες τις περισσοτερες φορες αντιληψεις της μαζας) στο να αποκοψει την συνειδηση μας απο αυτο που οι Καμπαλιστες λενε supernal triad (καθως το αντιθετο αυτου θα σημαινει και την καστροφη των σκιων που μολυνουν εδω και χιλιαδες χρονια της ανθρωπινη συνειδηση και για αυτο αλλωστε αυτοι που μπλεκουν με τον Γνωστικισμο μεσα απο ενα διαστροφικο πρισμα (π.χ Crowley) αλλα και ολοι οσοι προσπαθουν να μαθουν και να αποκτησουν προσβαση στο δεντρο της Γνωσης (Daath) τις περισσοτερες φορες βλεπουν ασυνδετες εικονες/ειδωλα χωρις πνευματικη υποοσταη και τα κομματια επι της ουσιας αυτης της πυρινικης καταστροφης που τους κανουν συνηθως ενα ομορφο γευμα για τον Δρακο που φιλαει τα μηλα στον κηπο των Εσπεριδων και που προσδιοριζεται απο καποιους και ως Chronozon. Η πλακα ειναι οτι ορισμενοι διανοητικοι μυκητες που παριστανουν τους φιλοσοφους και ταυτοχρονα τους Χριστιανους βαζουν καποιους φιλοσοφους πανω απο τον Μελχισεδεκ-Χριστο και απλα συμβαλουν στην γενικοτερη παρανοια (που προβλεπει και τον “Ελληνα” Ιησου μεσα σε ενα απροσδιοριστο και τραγελαφικο πλαισιο) και μετα δηλωνουν και Ορθοδοξοι κλπ. Οι φιλοσοφοι προσπαθουν να μαθουν και να προσδιορισουν. Το ταγμα του Μελχισεδεκ στο οποιο ανελιχθηκε ο Ιησους ως αρχιερεας στους αιωνες ειναι οι φυλακες της γνωσης των αιωνων (και των Ακασικων Αρχειων) και η συγκριση ειναι γελοια και ανεφ ουσιας, ειδικα για καποιους που και καλα ειναι “χριστιανοι” και πιστευουν στον Χριστο. Αμα θελετε να μαθετε για το ταγμα του Μελχισεδεκ και το ποσο τραγελαφικοι φαινονται στους φυλακες οι ΝΟΗΤΙΚΟΙ ΑΥΝΑΝΙΣΤΕΣ (που ταιζουν μαλιστα το εγω και την αλαζονεια τους με κατορθωματα τριτων) ρωτατε εμενα.

  16. *Chorozon >> Ξεχασα να ποσταρω το τραγουδι που ισως να πρεπει να δουμε μεσα απο ενα διαφορετικο πρισμα: https://www.youtube.com/watch?v=KW4JHG6_ttY

  17. Ασφαλως η ολη φαση με τους “Ελληνοκεντρικους” απατεωνες ειναι κατι περισσοτερο απο γελοια. Μιλαμε για ενα τσιρκο απο κλοουν που εχουν βαλθει να διασκεδασουν το συμπαν για να ταισουν τον κομπλεξισμο και την αλαζονεια τους, εκει οπου μαλιστα οι αρχαιοι φιλοσοφοι (δεν μιλαω για τις αντιληψεις της μαζας που ηταν παντα κατευθυνομενες απο τα κατωτερα στοιχειακα ανεξαρτητα απο την θρησκεια και την ιδεολογια) δεν ειχαν καμια σχεση με αυτη την αρρωστημενη νοοτροπια που ειναι ενας διανοτηικοπνευματικος ΚΑΡΚΙΝΟΣ πανω στον πλανητη. Απλα να αναφερω και παλι το παραδειγμα του μυημενου Προκλου ο οποιος θεωρησε το σημαντικοτερο του εργο τα σχολια στους Χαλδαικους χρησμους και ζητησε μαλιστα να καουν ολα τα υπολοιπα του εργα. Οι πραγματικα μυημενοι και μελετημενοι δεν ειχαν ασφαλως αυτες τις παραισθησεις σε σχεση με τις παραδοσεις των θεων και την προελευση της Ελληνικης παραδοσης, οι οποιες κυκλοφορουν αλλωστε ΜΟΝΟ στην Ελλαδα αναμεσα στα δαιμονισμενα ζομπι “χριστιανους” και μη που ειναι ετοιμοι να σε σκοτωσουν και σενα και την οικογενεια σου για να επιβαλουν το ψεμα τους, καθως αλλωστε μιλαμε για τους γνησιους απογονους των Ρωμαιων που και πριν και μετα τον Χριστο προσπαθουσαν να επιβαλουν με αθεμητα κυριως μεσα την πλανη και την αρρωστια τους για να υπηρετησουν τον “θεο” Ρωμαιο πορνοκρατορα και την Ρωμαικη εξουσια και ασφαλως για ολα τους φταινε οι Εβραιοι (και οχι οι Χαζαροι για παραδειγμα που ειναι απεναντι στον Τραμπ) που τοτε επαναστατησαν εναντια στον “θεο” πορνοκρατορα και η καταγωγη του Ιησου και των αποστολων επι του προκειμενου. Εδω μιλαμε για κατωτερα οντα της υλης (Γκοιμ?) που εχουν ταυτισει το εγω τους με το ειδωλο και οχι για τους πνευματικους ανθρωπους και τους μυημενους που μαζευτηκαν γυρω απο την διαχρονικη παραδοση του Οφι και της Σ-Οφιας ετσι οπως εκφραστηκε και μεσα απο το ιερατειο του Σεραπι(δηλαδη και τους φυλακες της γνωσης στην Αλεξανδρεια που κυνηγηθηκαν αρχικα απο τους παγανιστες Ρωμαιους και επειτα απο τους “Χριστιανους” Ρωμαιους)-Οσιρι-Μαρντουκ (του Γνωστικου Χριστου συμφωνα και με την Μπλαβατσκυ μιας και κανενας δεν γουσταρει στο ΣΥΝΟΛΟ τους αυτα που λεει αυτο το μπλογκ, κατι που φυσικα ειναι και γελοιο καθως ακομα και οι Σατανιστες λενε αληθειες και μεσα στα πλαισια μαλιστα της πραγματικοτητας που εκφραζει ο Ερμητικος νομος της πολικοτητας). Οι νεοελληνες “διανουμενοι” αντιθεοι-αντιχριστοι (“χριστιανοι” και μη) που εχουν θεωρησει το εγω τους ως τον κοσμικο αξονα γυρω απο τον οποιο περιστρεφετε η κοσμικη συνειδηση ειναι η ΑΝΤΙΘΕΣΗ εναντια σε ολους τους πραγματικα μυημενους ολων των εποχων συμπεριλαμβανομενων και των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων που ειναι βεβαιο αλλωστε οτι σε καμια περιπτωση δεν ειχαν τοσο μεγαλη ιδεα για τον εαυτο τους οσο οι ΣΚΙΕΣ τους και οι ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ τους και χαρακτηριστο αυτο του γεγονοτος ειναι αυτο που ελεγε ο Σωκρατης οτι δεν γνωριζουμε τιποτα για τους θεους, εκει οπου μαλιστα φοβοταν να αναφερθει σε αυτους γιατι οπως και ολοι οι μυημενοι (στην ανατολη και την Αιγυπτο κλπ) γνωριζαν την υπαρξη τους και την δυναμη που μπορουσαν να εχουν πανω στην ανθρωπινη συνειδηση οι πλανητικοι Λογοι-κυβερνητες.

    Η παρανοια της Ελληνοπληξιας (που για ολα και καλα τις φταινε οι Εβραιοι και οποιος δεν τρωει τα σκατα τους ειναι αυτοματα Εβραιος) εκφραζετε και στο θεμα της προελευσης του Ελληνικου αλφαβητου, παρα τα οσα λενε καποιοι στην Ελλαδα βασισμενοι και πανω σε παπαριες που ειπαν αλλοι (με στοχευση η οχι) οι οποιες εχουν καταρριφθει απο την επιστημη, καθως δεν υπηρχε κανενα αλλο ευρεως διαδεδομενο αλφαβητο πριν απο τον Φοινικικο και παρα τα σποραδικα ευρηματα σε ολο τον πλανητη, τα οποια ειναι πιθανον να συνδεονται με εναν αγνωστο πολιτισμο του παρελθοντος (π.χ Ατλαντιδα) ο οποιος επιβιωσε μεσα απο τα ιερατεια και τους μυστηριακους συμβολισμους (και σε κλειστους δηλαδη κυκλους) και που ειναι πρφανες οτι δεν συνδεεται αμεσα με τον πολιτισμο της αρχαιας Ελλαδας τον οποιο για παραδειγμα καποιοι διανοητικα καθυστερημενοι προσπαθουν να παρουσιασουν ακομα και ως την πηγη του πολιτισμου των κοκκινων στην Αμερικη αλλα και του Ινδουισμου, βασισμενοι πανω σε μυθολογικες ανοησιες που ειναι μονο για να γελαει ο κοσμος με την ελαχιστη αντιληψη. Καποιοι απλα θα συνεχισουν να ταιζουν τον εγωισμο και τα σκατα που εχουν μεσα στα κεφαλια τους και στο τελος θα κερδισουν και βραβειο οταν θα ξυπνησουν μεσα στον εφιαλτη που δημιουργησαν μεσα στα διαταραγμενα κεφαλια τους. Ειναι ζητημα αν εχουν υπαρξει μεγαλυτεροι πνευματικοι κακοποιοι απο τους εν Ελλαδι φασιστες και τα αφεντικα τους που σπερνουν αυτη την αρρωστια μεσα στην οποια προσπαθουν να χωρεσουν και τον Μελχισεδεκ και τον Ιησου κλπ για να τους καταργησουν μεσα στα πλαισια της εθνικης ματαιοδοξιας και για κανενα αλλο λογο και για αυτο αλλωστε ισως θα πρεπει να δουμε αυτο το μηνυμα απο το υπερπεραν(https://www.youtube.com/watch?v=KW4JHG6_ttY) μεσα απο ενα διαφορετικο πρισμα απο αυτα που εχουμε συνηθισει και απο τους μεν και απο τους δε που και στις δυο περιπτωσεις αγονται και φεροντε απο τα κατωτερα στοιχειακα που ειναι ενα αποτελεσμα της πυρινικης καταστροφης που εχει υποστει η ανθρωπινη συνειδηση απο τους μαυρους μαγους του παρελθοντος η οποια στοχευει σε ενα βαθυτερο επιπεδο (ανεξαρτητα απο τις τραγελαφικες τις περισσοτερες φορες αντιληψεις της μαζας) στο να αποκοψει την συνειδηση μας απο αυτο που οι Καμπαλιστες λενε supernal triad (καθως το αντιθετο αυτου θα σημαινει και την καστροφη των σκιων που μολυνουν εδω και χιλιαδες χρονια της ανθρωπινη συνειδηση και για αυτο αλλωστε αυτοι που μπλεκουν με τον Γνωστικισμο μεσα απο ενα διαστροφικο πρισμα (π.χ Crowley) αλλα και ολοι οσοι προσπαθουν να μαθουν και να αποκτησουν προσβαση στο δεντρο της Γνωσης (Daath) τις περισσοτερες φορες βλεπουν ασυνδετες εικονες/ειδωλα χωρις πνευματικη υποοσταη και τα συντριμια επι της ουσιας αυτης της πυρινικης καταστροφης που τους κανουν συνηθως ενα ομορφο γευμα για τον Δρακο που φιλαει τα μηλα στον κηπο των Εσπεριδων και που προσδιοριζεται απο καποιους και ως Choronzon. Η πλακα ειναι οτι ορισμενοι διανοητικοι μυκητες που παριστανουν τους φιλοσοφους και ταυτοχρονα τους Χριστιανους βαζουν καποιους φιλοσοφους πανω απο τον Μελχισεδεκ-Χριστο και απλα συμβαλλουν στην γενικοτερη παρανοια (που προβλεπει και τον “Ελληνα” Ιησου μεσα σε ενα απροσδιοριστο και τραγελαφικο πλαισιο) και μετα δηλωνουν και Ορθοδοξοι κλπ. Οι φιλοσοφοι προσπαθουν να μαθουν και να προσδιορισουν. Το ταγμα του Μελχισεδεκ στο οποιο ανελιχθηκε ο Ιησους ως αρχιερεας στους αιωνες ειναι οι φυλακες της γνωσης των αιωνων (και των Ακασικων Αρχειων) και η συγκριση ειναι γελοια και ανεφ ουσιας, ειδικα για καποιους που και καλα ειναι “χριστιανοι” και πιστευουν στον Χριστο. Αμα θελετε να μαθετε για το ταγμα του Μελχισεδεκ και το ποσο τραγελαφικοι φαινονται στους φυλακες οι ΝΟΗΤΙΚΟΙ ΑΥΝΑΝΙΣΤΕΣ (που ταιζουν μαλιστα το εγω και την αλαζονεια τους με κατορθωματα τριτων) ρωτατε εμενα.

  18. Ειχα πολυ ασχημο υπνο χθες το βραδυ και γενικα οι δαιμονες του Ελληνικου ματριξ μου εχουν καθισει στο στομαχι μαζι με κατι sushi που εφαγα χθες για αυτο και πρεπει να απαντησω για να θυμαστε οταν ερθει πανω σας η καταστροφη και ο τρομος της πραγματικοτητας οτι αν μη τι αλλο οι περισσοτεροι αν οχι ολοι εχουν ευθυνη για αυτη την κατασταση οπως και οι θρησκειες τους κλπ. Μερικες προσθεσεις και μερικες διορθωσεις για να γινει κατανοητο μεχρι σε καποιο βαθμο οτι η δημοκρατια δεν διαμορφωνει την επι της ουσιας πραγματικοτητα και συνηθως αυτος ο ενας που απορριπτει την πλανη της μαζας πρεπει να ανεβει τον δικο του γολγοθα ειτε μεσα ειτε και εξω απο τις θρησκειες.

    Ασφαλως η ολη φαση με τους “Ελληνοκεντρικους” απατεωνες ειναι κατι περισσοτερο απο γελοια. Μιλαμε για ενα τσιρκο απο κλοουν που εχουν βαλθει να διασκεδασουν το συμπαν για να ταισουν τον κομπλεξισμο και την αλαζονεια τους, εκει οπου μαλιστα οι αρχαιοι φιλοσοφοι (δεν μιλαω για τις αντιληψεις της μαζας που ηταν παντα κατευθυνομενες απο τα κατωτερα στοιχειακα ανεξαρτητα απο την θρησκεια και την ιδεολογια) δεν ειχαν καμια σχεση με αυτη την αρρωστημενη νοοτροπια που ειναι ενας διανοητικοπνευματικος ΚΑΡΚΙΝΟΣ πανω στον πλανητη. Απλα να αναφερω και παλι το παραδειγμα του μυημενου Προκλου ο οποιος θεωρησε ως το σημαντικοτερο του εργο τα σχολια στους Χαλδαικους χρησμους και ζητησε μαλιστα να καουν ολα τα υπολοιπα του εργα. Οι πραγματικα μυημενοι και μελετημενοι δεν ειχαν ασφαλως αυτες τις παραισθησεις σε σχεση με τις παραδοσεις των θεων και την προελευση της Ελληνικης παραδοσης, οι οποιες κυκλοφορουν αλλωστε ΜΟΝΟ στην Ελλαδα αναμεσα στα δαιμονισμενα ζομπι “χριστιανους” και μη που ειναι ετοιμοι να σε σκοτωσουν και σενα και την οικογενεια σου για να επιβαλουν το ψεμα τους, καθως αλλωστε μιλαμε για τους γνησιους απογονους των Ρωμαιων που και πριν και μετα τον Χριστο προσπαθουσαν να επιβαλουν με αθεμητα κυριως μεσα την πλανη και την αρρωστια τους για να υπηρετησουν τον “θεο” Ρωμαιο πορνοκρατορα και την Ρωμαικη εξουσια και ασφαλως για ολα τους φταινε οι Εβραιοι (και οχι οι Χαζαροι για παραδειγμα που ειναι απεναντι στον Τραμπ) που τοτε επαναστατησαν εναντια στον “θεο” πορνοκρατορα και η καταγωγη του Ιησου και των αποστολων επι του προκειμενου. Εδω μιλαμε για κατωτερα οντα της υλης (Γκοιμ?) που εχουν ταυτισει το εγω τους με το ειδωλο και οχι για τους πνευματικους ανθρωπους και τους μυημενους που μαζευτηκαν γυρω απο την διαχρονικη παραδοση του Οφι και της Σ-Οφιας ετσι οπως εκφραστηκε και μεσα απο το ιερατειο του Σεραπι (δηλαδη και τους φυλακες της γνωσης στην Αλεξανδρεια που κυνηγηθηκαν αρχικα απο τους παγανιστες Ρωμαιους και επειτα απο τους “Χριστιανους” Ρωμαιους)-Οσιρι-Μαρντουκ (του Γνωστικου Χριστου συμφωνα και με την Μπλαβατσκυ μιας και κανενας δεν γουσταρει στο ΣΥΝΟΛΟ τους αυτα που λεει αυτο το μπλογκ κατι που φυσικα ειναι και γελοιο καθως ακομα και οι Σατανιστες λενε αληθειες και μεσα στα πλαισια μαλιστα της πραγματικοτητας που εκφραζει ο Ερμητικος νομος της πολικοτητας). Οι νεοελληνες “διανουμενοι” αντιθεοι-αντιχριστοι (“χριστιανοι” και μη) που εχουν θεωρησει το εγω τους ως τον κοσμικο αξονα γυρω απο τον οποιο περιστρεφεται η κοσμικη συνειδηση ειναι η ΑΝΤΙΘΕΣΗ εναντια σε ολους τους πραγματικα μυημενους ολων των εποχων συμπεριλαμβανομενων και των αρχαιων Ελληνων φιλοσοφων που ειναι βεβαιο αλλωστε οτι σε καμια περιπτωση δεν ειχαν τοσο μεγαλη ιδεα για τον εαυτο τους οσο οι ΣΚΙΕΣ τους και οι ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ τους και χαρακτηριστικο αυτο του γεγονοτος ειναι αυτο που ελεγε ο Σωκρατης οτι δεν γνωριζουμε τιποτα για τους θεους, εκει οπου μαλιστα φοβοταν να αναφερθει σε αυτους οπως και ολοι οι μυημενοι (στην ανατολη και την Αιγυπτο κλπ) που γνωριζαν την υπαρξη τους και την δυναμη που μπορουσαν να εχουν πανω στην ανθρωπινη συνειδηση οι πλανητικοι Λογοι-κυβερνητες.

    Η παρανοια της Ελληνοπληξιας (που για ολα και καλα της φταινε οι Εβραιοι και οποιος δεν τρωει τα σκατα τους ειναι αυτοματα Εβραιος) εκφραζετε και στο θεμα της προελευσης του Ελληνικου αλφαβητου, παρα τα οσα λενε καποιοι στην Ελλαδα βασισμενοι και πανω σε παπαριες που ειπαν αλλοι (με στοχευση η οχι) οι οποιες εχουν καταρριφθει απο την επιστημη, καθως δεν υπηρχε κανενα αλλο ευρεως διαδεδομενο αλφαβητο πριν απο τον Φοινικικο και παρα τα σποραδικα ευρηματα σε ολο τον πλανητη, τα οποια ειναι πιθανον να συνδεονται με εναν αγνωστο πολιτισμο του παρελθοντος (π.χ Ατλαντιδα) ο οποιος επιβιωσε μεσα απο τα ιερατεια και τους μυστηριακους συμβολισμους (και σε κλειστους δηλαδη κυκλους) και που ειναι προφανες οτι δεν συνδεεται αμεσα με τον πολιτισμο της αρχαιας Ελλαδας τον οποιο για παραδειγμα καποιοι διανοητικα καθυστερημενοι προσπαθουν να παρουσιασουν ακομα και ως την πηγη του πολιτισμου των κοκκινων στην Αμερικη αλλα και του Ινδουισμου βασισμενοι πανω σε μυθολογικες ανοησιες που ειναι μονο για να γελαει ο κοσμος με την ελαχιστη αντιληψη. Καποιοι απλα θα συνεχισουν να ταιζουν τον εγωισμο και τα σκατα που εχουν μεσα στα κεφαλια τους και στο τελος θα κερδισουν και βραβειο οταν θα ξυπνησουν μεσα στον εφιαλτη που δημιουργησαν μεσα στα διαταραγμενα κεφαλια τους. Ειναι ζητημα αν εχουν υπαρξει μεγαλυτεροι πνευματικοι κακοποιοι απο τους εν Ελλαδι φασιστες και τα αφεντικα τους που σπερνουν αυτη την αρρωστια μεσα στην οποια προσπαθουν να χωρεσουν και τον Μελχισεδεκ και τον Ιησου κλπ για να τους καταργησουν μεσα στα πλαισια της εθνικης ματαιοδοξιας και για κανενα αλλο λογο και για αυτο αλλωστε ισως θα πρεπει να δουμε αυτο το μηνυμα (https://www.youtube.com/watch?v=KW4JHG6_ttY) απο το υπερπεραν μεσα απο ενα διαφορετικο πρισμα απο αυτα που εχουμε συνηθισει και απο τους μεν και απο τους δε που και στις δυο περιπτωσεις αγονται και φερονται απο τα κατωτερα στοιχειακα που ειναι ενα αποτελεσμα της πυρινικης καταστροφης που εχει υποστει η ανθρωπινη συνειδηση απο τους μαυρους μαγους του παρελθοντος η οποια στοχευει σε ενα βαθυτερο επιπεδο (ανεξαρτητα απο τις τραγελαφικες τις περισσοτερες φορες αντιληψεις της μαζας) στο να αποκοψει την συνειδηση μας απο αυτο που οι Καμπαλιστες λενε supernal triad καθως το αντιθετο αυτου (δηλαδη η συνειδποιηση της supernal triad που περασε στον Χριστιανικο μυστικισμο και ως η Αγια Τριαδα Binah-Αγιο Πνευμα, Chokmah-Χριστο, Keter-Θεος) θα σημαινει και την καστροφη των σκιων που μολυνουν εδω και χιλιαδες χρονια της ανθρωπινη συνειδηση και για αυτο αλλωστε αυτοι που μπλεκουν με τον Γνωστικισμο μεσα απο ενα διαστροφικο πρισμα (π.χ Crowley) αλλα και ολοι οσοι προσπαθουν να μαθουν και να αποκτησουν προσβαση στο δεντρο της Γνωσης (Daath) τις περισσοτερες φορες βλεπουν ασυνδετες εικονες/ειδωλα χωρις πνευματικη υποσταση (substance – shekinah – Σ-Οφια) και τα συντριμια επι της ουσιας αυτης της πυρινικης καταστροφης που μεσα απο την ταυτιση του εγω τους με την πλανη και την φαινομενικοτητα τους κανουν συνηθως ενα ομορφο γευμα για τον Δρακο που φιλαει τα μηλα στον κηπο των Εσπεριδων και που προσδιοριζεται απο καποιους και ως Choronzon. Η πλακα ειναι οτι ορισμενοι διανοητικοπνευματικοι μυκητες που παριστανουν τους φιλοσοφους και ταυτοχρονα τους Χριστιανους βαζουν καποιους φιλοσοφους πανω απο τον Μελχισεδεκ-Χριστο και απλα συμβαλλουν στην γενικοτερη παρανοια (που προβλεπει και τον “Ελληνα” Ιησου μεσα σε ενα απροσδιοριστο και τραγελαφικο πλαισιο) και μετα δηλωνουν και Ορθοδοξοι κλπ. Οι φιλοσοφοι προσπαθουν να μαθουν και να προσδιορισουν. Το ταγμα του Μελχισεδεκ στο οποιο ανελιχθηκε ο Ιησους ως αρχιερεας στους αιωνες ειναι οι φυλακες της γνωσης των αιωνων (και των Ακασικων Αρχειων) και η συγκριση ειναι γελοια και ανεφ ουσιας, ειδικα για καποιους που και καλα ειναι “χριστιανοι” και πιστευουν στον Χριστο. Αμα θελετε να μαθετε για το ταγμα του Μελχισεδεκ και το ποσο τραγελαφικοι φαινονται στους φυλακες οι ΝΟΗΤΙΚΟΙ ΑΥΝΑΝΙΣΤΕΣ (που ταιζουν μαλιστα το εγω και την αλαζονεια τους με κατορθωματα τριτων) ρωτατε εμενα. Ρωτατε εμενα πριν να πατε για υπνο και θα ερθω εκει να σας απαντησω. Εδω μεσα δεν προκειται να μπω ξανα στην διαδικασια να απανταω στους σχιζοφρενεις δαιμονισμενους μανιακους που ψαχνουν για αλλου και οχι στον καθρεφτη τους για να βρουν τους μαυρους που ενδυναμωνουν και αναπαραγουν την πλανη μαζι με τα αορατα αφεντικα τους που δεν ειναι ασφαλως απαραιτητο να ειναι μασονοι η παπαδες καθως οι σκιες ουτε θρησκεια εχουν ουτε εθνικοτητα ουτε ειδικοτητα. Ειναι απλα ρουφηχτρες που τρεφονται απο τις κατωτερες συχνοτητες.

    Καλα Χριστουγεννα και ελατε ολοι μαζι να τραγουδισετε τον εθνικο υμνο των γνησιων νεοελληνων και ειθε ο Εωσφορος (πρωινος αστερας – ο γιος του αστρου – ο γιος της αυγης) ο κυριος ημων Ιησους Χριστους να σας απαλλαξει απο την πλανη και των παπαδων και των αρχαιοκαπηλων: https://www.youtube.com/watch?v=KW4JHG6_ttY >> Οι υπολοιποι “χριστιανοι” και μη μπορειτε να προσευχηθειτε στον Σατανα να επιβεβαιωσει την πλανη σας και οχι για να σας απαλλαξει φυσικα απο αυτη με πραγματικη γνωση και με την αληθεια που θα σας ελευθερωσει. Αυτοι που πιστευουν και ψαχνουν για την σωτηρια της ψυχης τους και που καλως φυσικα πραττουν θα πρεπει να το κατανοησουν και να το βαλουν καλα μεσα στα κεφαλια τους οτι ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΠΩΣ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ/ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΑ ΔΕΝ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΛΧΗΜΙΚΟ ΙΕΡΟ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ ΕΒΑΖΑΝ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ (REMEMBER SHE OF THE LEFT > THE GNOSTIC SOPHIA/SHEKINAH THE SUBSTANCE AND THE HOLY SPIRIT OF GOD) ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΦΑΣΙΣΑΝ ΟΙ ΑΡΧΙΠΑΠΑΔΕΣ ΝΑ ΕΥΝΟΥΧΙΣΟΥΝ ΤΟΝ “ΘΕΟ” ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ (κατι που ασφαλως ΔΕΝ συμβαινει σε τοσο μεγαλο βαθμο στην Ιουδαικη παραδοση που μπορει ακομα και να διψαει για γνωση σε οτι αφορα τις υλοποιησεις του οντος) και για αυτο αλλωστε καλυτερα θα ηταν για καποιους να μην παριστανουν τους “ηρωες” και τους “γνωστες” που καλα κατι γνωριζουν και στο θεμα του Εωσφορου κλπ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ (ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ) που μπορει φυσικα να τους σωσει αμα το παρουν αποφαση οτι δεν πρεπει να ταυτιζουν το εγω τους με το ειδωλο και με αυτα που ΝΟΜΙΖΟΥΝ και αυτοι και οι παπαδες οτι γνωριζουν χωρις να τα εχουν γνωρισει επι της ουσιας μεσα απο την προσωπικη τους εμπειρια, καθως αλλωστε η διαδρομη τους δεν περναει μεσα απο τα μονοπατια που οδηγουν στην πραγματικη γνωση του αντικειμενου (περα δηλαδη απο τους οραματισμους και την επαφη που μπορει να εχουν σε ενα ΝΟΕΡΟ επιπεδο με πνευματικες δυναμεις) των αρχαιων μυστηριων που ειναι φυσικα η Αλχημεια και ο Ερμητισμος.

  19. βρε συ CHAOSKAMPF, εχεις μπερδεψει την φιλοσοφια με την θρησκεια των ελληνων……τα των θρησκειων τα εχουμε πει…το θεμα ειναι οτι η φιλοσοφια των ελληνων ειναι ανωτερη ολων….ποιοι βουδες ποιοι παπαρες μελχισεδεκ….και ποιοι αλλοι μαλακες ανατολιτες που δεν μου ερχονται τα ονομα τους αυτην την στιγμη……….εδω εχουμε γραπτα του Αριστοτελη του πλατωνα και του πλωτινου…..τι σκατα να θελουμε αλλο….απορω γιατι ασχολουμαστε με αυτους τους πουθεναδες……….ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΙΠΟΤΑ…..ΠΕΙΤΕ ΜΕ ΡΕ ,ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ…που μας τα εχουν κανει τουμπανο με αυτον……Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΠΕ….ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΤΙ…ΤΩΡΑ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ Η ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΠΑΠΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ….ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ ΤΙ ΕΙΠΑΝ?…..ΟΙ ΤΑΟΙΣΤΕΣ ,ΟΙ ΒΟΥΔΙΣΤΕΣ….ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΑΠΛΥΤΟΙ…..και μια που ειπα για ταο…..εχω διαβασει το ταο τε τσιγκ του ΛΑΟ ΤΣΕ και γελαει ο κοσμος μαζι του……τι να γραψω τωρα….ΑΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕ Ο ΣΩΚΡΑΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΣΕ ,ΚΑΝ ΣΤΑ ΣΥΜΠΟΣΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΝΑ ΦΙΛΟΣΟΦΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ……………..ΣΕΡΒΙΤΟΡΟ ΘΑ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΣΕ………..

    • Η ΣΥΝΘΕΣΗ 12/24/2016 @ 12:34 ΠΜ

      Λάο Τσε: 579π.Χ.- 499π.Χ
      Confucius 551π.Χ – 479π.Χ
      Βουδας 567π.Χ 483 π.Χ,
      Πυθαγόρας 580 π.Χ. – 496 π.Χ
      Σωκράτης 470/469– 399 π.Χ
      Πλάτων 427 π.Χ.–347 π.Χ.

      Έχεις διαβάσει όλους αυτούς και έχεις δει διάφορες στη διδασκαλία? Και θέλεις τώρα να γράφεις και σχόλια και να σε παίρνει ο κόσμος στα σοβαρά? Λες αν ήσουν στην εποχή του Σωκράτη και του Πλάτωνα όταν έλεγαν αυτά τα σοφά εσύ πιστεύεις ότι δεν εισαι απ’ αυτούς που τους κυνηγούσανε Ή τους δώσανε κωνίο ή τους εξόρισαν ή τους φυλάκισαν λέγοντας ότι αυτά είναι ανατρεπτικά για την πόλη των Αθηνών, κι ότι διαφθείρουν τους νέους.
      Και αυτό αποδεικνύεται πανεύκολα διότι όλα αυτά τα οποία δίδαξαν όλοι αυτοί οι μεγάλοι μύστες και δάσκαλοι πνευματικοί ήταν μόνο για να βγουν οι τσίμπλες από τους ανθρώπους, για να πετάξουν πέρα από τα λίγα γήινα χρόνια μιας ενσάρκωσης και να ενωθούν με το σύμπαν.
      Πιστεύεις μέσα στο θολομένο μυαλό σου που δεν μπορείς να συνθέσεις ούτε αυτών των έξι πνευματικών δασκάλων τα λόγια, και να βγάλεις πηλίκον και προσπαθείς να πάρεις αξία, μέσα από τον Πλάτωνα τον σωκράτη, και όποιους σήμερα από την αρχαία Ελλάδα τους θεωρείς τεράστια παραδείγματα.
      Φυσικά να είσαι σίγουρος ότι και τότε συνέβαλες ώστε όλοι αυτοί να εξοντωθούν στην εποχή τους.
      Νόμιζες ότι Η λέξη εφιάλτης είναι μόνο σ’ αυτόν που πρόδωσε τον Λεωνίδα στις Θερμοπύλες. Αλλά δυστυχώς η λέξη εφιάλτης αποδίδεται σε όλους όσους είτε ηθελημένα είτε άθελα οδηγούν την ανθρωπότητα να χάσει τον δρόμο της.
      Για να μπορέσεις να δίνεις κατευθύνσεις και να εκπαιδεύεις την ανθρωπότητα πρώτα απ’ όλα πρέπει να έχεις εκπαίδευσει άριστα τον εαυτό σου. Να έχεις καταφέρει και να έχεις κατανοήσει και να το έχεις πετύχει, να έχεις ενωθεί με τα πάντα.
      Έαν το είχες καταφέρει αυτό, φυσικά πανεύκολα θα είχες κατανοήσει ότι όλοι αυτοί οι πνευματικοί δάσκαλοι με φυσικά κορυφαίο και ύψιστο, τον Ιησού Χριστό, αυτό τον ένα και μοναδικό ίδιο δρόμο έδειξαν.
      Όμως εσύ έχεις φουσκώσει τα φτερά σου σαν γαλοπούλα, αραδειάζεις συνέχεια την ίδια καραμέλα ούτε του Λάο Τσε τη διδασκαλία που έλεγε ότι τα πάντα ξεκινάνε και τελειώνουν στη λέξη “Τάο”, Ο Πλάτωνας μίλησε για τις αρχαίες μητρες ιδέες, ο Ιησούς είπε ότι τα πάντα είναι ο πατέρας εννοωντας οτι τα πάντα είναι πνεύμα, κι εσύ ούτε τα τόσο αποκαλυπτικα πλέον για την εποχή που ζούμε, δεν μπορείς η δεν θέλεις να κατανοήσεις.
      Το μόνο που ξέρεις είναι να πίνεις κανα ρακί να τρως οπωσδήποτε σάρκες ψοφίμια, να χαχανίζεις, και να περνάς εντυπώσεις.
      Έπειτα από τόση γνώση που έχει δοθεί πλέον στην ανθρωπότητα, δεν έχεις αλλάξει καθόλου το τρόπο σκέψης σου. Ακόμα και στο site κατοχικά που γράφεις σχόλια, εάν είχες την πιο απλή παρατηρητικότητα, θα έβλεπες κι ότι ο χρήστης του από το 2013- 14 μέχρι και το τέλος του 2016, τα άρθρα του πλέον είναι μόνο πνευματικά. Σας μιλάει για αυτογνωσία σας μιλάει για τον υπέρνου, κι εσυ ακόμα χαχανίζεις.
      Όπως και κάποιοι άλλοι, είτε είναι ηλίθιοι δηλαδή είναι μέσα στην λήθη, δεν έχουν τραβήξει την λήθη είτε είναι τρολάκηδες, και πληρώνονται απ’ το σύστημα στο τελευταίο μέσο ενημέρωσης που έχει μείνει στην ανθρωπότητα, δηλαδή το ίντερνετ, και φυσικά πολύ λίγα site, να προσπαθήσει απεγνωσμένα αυτές τις συγκλονιστικές στιγμές που ζει ο πλανήτης, να πάρει γνώσεις, για να περνάτε μηνύματα και εντυπώσεις καταστρέφοντας και προδίδοντας αυτές τις πνευματικές γνώσεις. Λες και ο πλανήτης περιμένει από εσάς να μάθει την ύψιστη αξία που έχει η ελληνική φυλή για να παραδώσει προς την ανθρωπότητα.

      Για αυτό είπα πιο πριν ότι και η λέξη εφιάλτες είναι ελληνική. Και να ακούσεις και ενα τελευταίο. Η ελληνική φυλή ξέρεις γιατί παραπαίει μέχρι και τώρα? Γιατί ποτέ δεν έζησε χωρίς εφιάλτες πάσης μορφής. Είτε φανερούς είτε κρυφούς.
      Σου είχα ξαναναφερθεί και άλλη φορά και σου χα τονίσει, μην αφήσεις να περάσει αυτός ο καιρός χωρίς να εργαστείς με τον εαυτό σου. Και απ’ ό,τι φαίνεται επέλεξες να μην εργαστείς με τον εαυτό σου. Παρά να συνεχίζεις να βλέπεις αυτά που έβλεπες και πριν. Οπότε για εσένα τον ίδιο μάλλον έχεις αποφασίσει. Τουλάχιστον προσπάθησε να μην πάρεις άλλους στο λαιμό σου. Αυτά

  20. ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΣΜΟΣ ΚΡΕΑΤΟΦΑΓΩΝ 150 ΚΙΛΩΝ 12/23/2016 @ 8:06 ΜΜ

    Το άρθρο ανέβηκε 21 δεκεμβρίου. Και συμπτωματικα (φυσικά όλα είναι σύμπτωση), πρώτη φορά ο ήλιος μας, 21/12, μίλησε τόσο βροντερά. Ποτέ πριν δεν έχει μιλήσει τόσο βροντερά.

    http://www.newsbomb.gr/kosmos/news/story/756887/hliaki-kataigida-kateythynetai-pros-ti-gi-kai-apeilei-me-xaos?v5

  21. Σε οτι αφορα το αρθρο λοιπον χωρις να λεω οτι συμφωνω η οτι διαφωνω απολυτα απλα να πω και εγω τα δικα μου ξεκινοντας με καποια δεδομενα. 1) Ο Ιησους Χριστος συμφωνα με τα χριστιανικα κειμενα παρουσιαζεται ως πλανητικος Λογος του πλανητη Αφροδιτη. 2) Ο Μελχισεδεκ παρουσιαζεται ως ο βασιλεας της πολης Σαλημ που μετεποιτα ονομαστηκε Ιερουσαλημ. Η πολη Σαλημ υπηρχε πριν να κατεβουν οι Εβραιοι στην περιοχη και ειχε παρει το ονομα της απο τον θεο Σαλημ (https://en.wikipedia.org/wiki/Shalim) η λατρεια του οποιου σχετιζεται με τον πλανητη Αφροδιτη. 3) Οι Εβραιοι που συμφωνα με την παραδοση τους πηραν τα ιερατικα δικαιωματα απο τον Μελχισεδεκ αρχικα ονομαζαν τον θεο τους Ελ που συμφωνα με την παραδοση που προηγηθηκε των Εβραιων στην περιοχη ηταν ο πατερας του Σαλημ. 4)
    Συμφωνα με τα συμπερασματα αρχαιολογων και ειδικων επι του θεματος ο ναος του Σολομωντα ηταν αρχικα γνωστος ως ο ναος του Σαλημ (που ειναι πιθανον να ονομαστηκε Σολομωντας απο τους Εβραιους και να περασε με αυτο τον τροπο μεσα στην εθνικη τους παραδοση οπως αλλωστε συνεβαινε με ολες τις παραδοσεις και ειδικα την Ελληνικη η οποια υιοθετησε με Ελληνικα ονοματα θεους και ηρωες αλλων παραδοσεων μεσα στα πλαισια της Ελληνικης μυθολογιας) και συσχετιζοταν με την λατρεια του πλανητη Αφροδιτη και ειδικοι μαλιστα στην αρχαια αριτεκτονικη λενε οτι ειναι βεβαιο οτι ο ναος του Σολομωντα/Σαλημ οικοδομηκε απο Χαναναιους που ειχαν την απαραιτητη τεχνογνωσια και οχι απο Εβραιους και ακομα και η μασονικη μυθολογια του Χιραμ Αμπιφ παραπεμπει στον Χανανναιο βασιλεα Χιραμ >> https://en.wikipedia.org/wiki/Hiram_I >> Ο Σανατ Κουμαρα ο οποιος θεωρειτε απο αυτους που μιλανε για αυτον ως ο πλανητικος Λογος του πλανητη μας μου παρουσιαστικε ως Εν.Κι η μαλλον ο Εν.Κι (το ονομα του οποιου σημαινει ο αρχων της Γης) μου παρουσιαστικε ως Σανατ Κουμαρα. Οπως εμαθα μετα φυσικα υπαρχουν και αλλοι που ισχυριζονται αυτη την σχεση (google it). Αλλωστε η Μπλαβατσκυ που δημιουργησε αυτο το κινημα και περασε την πεποιθηση οτι αυτο ηγειται απο τον Σανατ Κουμαρα ειχε πει οτι ο Μαρντουκ δηλαδη ο γιος του Εν.Κι συμφωνα με την Σουμεριακη παραδοση ειναι ο Γνωστικος Χριστος και ο αρχετυπικος Μεσσιας και ο σφαγεας του Δρακου. Τωρα σε οτι αφορα αυτους που ψαχνουν στο παρελθον να βρουν τους θεους και να κατανοησουν το πως εκφραζονται στο τωρα οι πνευματικες δυναμεις το πρωτο πραγμα που θα επρεπε να καταλαβουν ειναι οτι δεν μπορουν να παγιδευσουν το μελλον μεσα στο αρντηικο καρμα του παρελθοντος χωρις μαλιστα επιπτωσεις και μεσα στα πλαισια μαλιστα της διανοητικοπνευματικης τους ανωμαλιας η οποια αγεται και φερεται απο τα κατωτερα στοιχειακα μεσα και απο την ταυτιση τους με το ειδωλο και την φαινομενικοτητα.

  22. Αυτου τους ειδους τα σκουπδια της διανοησης του πνευματος και της υπαρξης λοιπον συγκαταλεγονται ασφαλως αναμεσα στα μεγαλυτερα μπουρδελα που εχεσε ποτε το συμπαν και δεν μιλαμε ασφαλως μονο για ειδωλολατρες ειναι προφανες οτι μιλαμε για εγωμανιακους Σατανιστες που ταιζουν τα αχρηστα κεφαλια τους με οτιδηποτε μπορει να τους κανει να φαινονται “εξυπνοι” στα ματια των ηλιθιων και νομιζουν αυτα τα τραγελαφικα υποκειμενα οτι ειναι κληρονομοι της Σοφιας των αρχαιων που επι το πλειστον οπως μαρτυρουν και τα αρχαια κειμενα ηταν μαθητες των Αιγυπτιων και των Χαλδαιων. Ειναι ζητημα αν εχουν υπαρξει μεγαλυτεροι πνευματικοι κακοποιοι απο αυτους τους αντιθεους πανιβλακοβλακες που ασφαλως και δεν εχουν και ουτε προκειται ποτε να εχουν την παραμικρη σχεση με τους αρχαιους φιλοσοφους αλλα και τους Σοφους ολων των παραδοσεων καθως ολη η “σοφια” που διαθετουν αυτα τα ανθρωπομορφα ζωα περιοριζεται σε ενα penis contest εκει οπου μαλιστα μοστραρουν την ψωλη τριτων για να μην φανει ποσο μικρουλη ειναι το πουλι τους και ποσο τεραστιος ειναι για αυτον τον λογο ο κομπλεξισμος αυτων των βρωμιαρηδων που μολυνουν ακομα και τον αερα που αναπνεουν οι ανθρωποι. Αυτοι οι τρισαθλιοι προφανως Τουρκοσποροι υπερκομπλεξικοι πανιβλακοβλακες ειναι η απολυτη ντροπη και η απολυτη ξεφτυλα του ανθρωπινου γενους και μετα εχουν και απαιτησεις απο το συμπαν γιατι και καλα κατι τους ανηκει λογω της καταγωγης τους (και αναθεμα και ειναι απογονοι των αρχαιων εκει οπου μαλιστα οπως μαρτυρησαν εδω μεσα και αρχαιοπληκτοι τα 3/4 του πληθυσμου της αρχαιας Ρωμης ηταν ξενοφερτοι “αψυχοι” δουλοι) και παριστανουν μαλιστα και τους “ιδεολογους” και τους “αριστερους” και τους “χριστιανους” και γενικα ψαχνουν να βρουν τροπους για να τραφουν και να ταισουν τις ρουφηχτρες και την απυθμενη βλακεια και μαλακια που τους δερνει.
    Ειναι και αριστεροελληνοπληκτοχριστιανη λεει η κλανια που περιφερετε ασκοπα στο συμπαν και βαζει και καλα εναν φιλοσοφο πανω απο τον Θεο του Χριστιανισμου. lol Μιλαμε δεν εχουν υπαρξει ποτε μεγαλυτεροι βλακες στην ιστορια της ανθρωποτητας. lol Τι σχεση εχουν βρε γελοια υποκειμενα οι Σοφοι της οποιασδηποτε παραδοσης με την αμιμιτη στα παγκοσμια χρονικα αθλιοτητα και υπερκομπλεξισμο που κυκλοφορει σημερα στην Ελλαδα; lol Βαζετε και τον Αλεξανδρο στο βρωμοστομα σας γαμω το κερατο σας που ειχε για συμβουλο του εναν Βουδιστη γκουρου. lol Μετα φυσικα τους φταινε οι παπαδες (τους) που ηταν ασφαλως μετοχοι της Ρωμαικης νοοτροπιας πριν και μετα τον Χριστο που μολυνει μεχρι σημερα τον δυτικο πολιτισμο.

  23. Σε οτι αφορα το θεμα ανατολη δυση. Ειναι προφανες οτι στην αρχαια Ελλαδα και μετεποιτα στην Ρωμη και σημερα στο Βατικανο ειχε/εχει εγκατασταθει το μαυρο ιερατειο το οποιο ασφαλως υπηρχε και εδρασε και στην Βαβυλωνα και στην Αιγυπτο. Ασφαλως τα πραγματα στην αρχαια Ελλαδα δεν ηταν τοσο σκοτεινα οσο στα πολιτισμικα μορφωματα που ακολουθησαν και παρα το γεγονος οτι εκει δεν υπηρχε μεσα στο δικο τους σκοταδι ο σωτηριος Λογος του Ιησου Χριστου ομως τελικα κατεληξα στο συμπερασμα οτι η Ελλαδα ηταν και ειναι το οχηρο του μαυρου ιερατειου το οποιο ασφαλως και δεν ειχε καμια σχεση ουτε με τον Σωκρατη που τον σκοτωσαν ουτε με τον Μεγα Αλεξανδρο που τον σκοτωσαν και αυτον και την οικογενεια του και ουτε φυσικα με τον Πυθαγορα και τους μαθητες του που τους σκοτωσαν οι πνευματικοι προγονοι των σημερινων νεοελληνων στην πλεοοψηφια τους. Επισης να θυμισω οτι ο Αριστοτελης αυτοεξοριστηκε και απο γνησιος και “ανωτερος” Ελληνας της εποχης εγινε “Βαρβαρος” Μακεδονας, καθως οι Αθηναιοι δεν θεωρουσαν τους Μακεδονες Ελληνες και αυτος ειναι και ενας απο τους λογους που υπαρχει θεμα με τα Σκοπια, καθως οπως και παντα καποιοι εκμεταλευονται την βλακεια καποιων αλλων. Δεν μπορει φυσικα καποιος να πει ορισμενες αληθειες σε σχεση με την πραγματικοτητα στην αρχαια Ελλαδα χωρις να του επιτεθουν οι καταραμενοι αρχαιοκαπηλοι καθως αλλωστε λογω και του γεγονοτος οτι ειναι ανυπαρκτοι με μικρο πουλι κλπ αντλουν την αξια τους απο τριτους για να δικαιολογησουν τον κομπλεξισμο και την αρρωστημενη τους νοοτροπια που ειναι ενα παγκοσμιο φαινομενο και δεν παιρναει καν απο το μυαλο τους οτι αυτοι ειναι οι μεγαλυτεροι υβριστες του πολυδιαφημισμενου στην gay εποχη μας Ελληνικου πνευματος και των αρχαιων φιλοσοφων, μυστων κλπ με τους οποιους ασφαλως και δεν εχουν καμια απολυτως σχεση σε πνευματικο επιπεδο και για αυτο απο εδω και περα θα μιλαω για τους ανωμαλους παιδεραστες της Ρωμης που μετα φορεσανε και ρασα κλπ για να βοηθησω καποιους που κυνηγανε το πνευμα της αληθειας για να ταισουν την πλανη τους να καταλαβουν ποσο ηλιθιοι ειναι καθως αυτο ειναι critical για την πνευματικη τους εξελιξη αν αυτη θα προκυψει πριν απο τον δευτερο τους θανατο. Ο gay πολιτισμος της Ρωμης λοιπον ειναι μια απατη και μια προσπαθεια καπηλειας της πνευματικης παραδοσης της ανατολης και λογος που ειναι gay ειναι ακριβως αυτος γιατι προσπαθει να εγκαθυδρισει αυτη την ιστορικη πλανη σε οτι αφορα τις αρχαιες παραδοσεις και για αυτο αλλωστε κυνηγησαν τους φυλακες της βιβλιοθηκης της Αλεξανδρειας και το ιερατειο του Σεραπι-Οσιρι- Μαρντουκ που ηταν μια απειλη για τον θεο-πατριαρχη-παπα κλπ αυτοκρατορα της Ρωμης και για αυτο κυνηγησαν και τους Γνωστικους που προηλθαν κυριως απο αυτο το ιερατειο, καθως ειναι και παγια θεση των Γνωστικων οτι η πνευματικη παραδοση της δυσης προηλθε απο την ανατολη. Ετσι εχουμε λοιπον αυτο το σχισμα αναμεσα στα δυο ημισφαιρια του πλανητη το οποιο εκφραζει και την πολωση αναμεσα στα δυο ημισφαιρια του εγκεφαλου μας και την διασταση αλλα και την πολωση αναμεσα στο πνευμα και την υλη και αναμεσα στο θηλυκο και το αρσενικο στοιχειο και αυτη την τεχνητη πολωση ειναι που εκμεταλευεται το μαυρο ιερατειο και αυτοι που σημερα προσπαθουν να επιβαλουν μια νεα ταξη μεσα και παλι μεσα απο τον νοητικο ελεγχο και την επιβολη οπως εγινε και στην αρχαια Ρωμη δηλαδη και για αυτο αλλωστε και ολο αυτο το κινημα της αρχαιοπληξιας εχει πολυ συγκεκριμενη στοχευση που εξυηρετει αυτη την ατζεντα που στοχευει στην πνευματικη υποδουλωση δια μεσω του διαιρει και βασιλευε.

    • ΦΙΛΕ ΧΑΟΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΛΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΑΡΧΑΙΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΛΑΝΤΙΣ?
      ΠΩΣ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΠΛΑΣΕ ΤΟΝ ΑΔΑΜ Κ ΤΗΝ ΕΥΑ Κ ΜΕΤΑ ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΜΑΥΡΑΚΙΑ Κ ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑΚΙΑ?
      ΜΗΠΩΣ Ο ΑΔΑΜ ΗΤΑΝ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟΣ Κ Η ΕΥΑ ΚΙΤΡΙΝΗ?
      ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΓΙΑ ΣΧΥΖΟΦΡΕΝΗ ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΣΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟΥ ΟΤΙ Η ΑΙΜΟΜΥΞΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΑΡΤΙΑ ΑΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΟΝ ΑΙΜΟΜΥΞΕΙΑΣ .
      Κ ΜΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΣ ΓΝΩΣΤΗΣ, ΓΙΑΤΙ Η ΝΟΤΙΑ ΚΙΝΑ ΛΕΓΕΤΕ ΓΙΟΥΝΑΝ (ΙΩΝΙΑ) ?

  24. Πως θα μπορουσαν να τρυπωσουν αυτες οι βλακειες με τις Ανδρομεδιες πουτσες κα τους Σωρρες κλπ που στοχευουν στην διανοητικοπνευματικη αποχαυνωση αν τα αρχιλαμογια οι εργατες του σκοτους αφηναν ελευθερο το πνευμα της αληθειας να δρασει εξω απο τα προκατασκευασμενα καλουπια τους που απλα ενδυναμωνουν και ανααπραγουν το ψευδος και την πλανη δημιουργωντας στρατοπεδα απο ηλιθιους που νομιζουν οτι αγωνιζονται ειτε για τον Χριστο ειτε για τους αρχαιους θεους και τους αρχαιους φιλοσοφους κλπ; Ασφαλως και η αληθεια θα μπορουσε να σας απελευθερωσει απο την πλανη των κατωτερων συχνοτητων και θα μπορουσατε να αποκτησετε διακριση και θα μπορουσατε να καταλαβετε και χωρις ιδιαιτερη σκεψη ποιοι σας λενε την αληθεια και ποιοι οχι, καθως για παραδειγμα αμα παρουμε σαν δεδομενη την ιστορικη πραγματικοτητα περι της σχεσης που ειχαν οι αρχαιοι μυστες με τα μυστηρια της Αιγυπτου και της ανατολης πως θα μπορουσαν να χωρεσουν μεσα στην πλανη τους αυτους που στο παρελθον κυνηγουσαν οι πνευματικοι τους προγονοι; Το μαυρο ιερατειο στοχευει το λογικο των ηλιθιων αλλα κυριως το θυμικο των ηλιθιων και τους καλλιεργει ψυχωσεις οι οποιες τους κατευθυνουν και οι οποιες επι της ουσιας στοχευουν στο να εγκλωβισουν το μελλον μεσα στα ορια που προδιαγραφουν οι δαιμονες της ιστοριας κσι αυτο συμβαινει και με τις θρησκειες αλλα και με τις ιδεολογιες και τα πολιτικα κομματα. Η Σοφια και η πραγματκη γνωση επι του προκειμενου δεν πασχει απο ψυχωσικα συνδρομα και δεν κατευθυνεται απο αυτα και αυτη ειναι η διαφορα καποιου πραγματικα πνευματικα ανελιγμενου απο αυτους που αγονται και φερονται απο τα κατωτερα στοιχειακα ανεξαρτητως θρησκευματος και ιδεολογιας και αυτο ειναι που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ και οχι αυτα που ΦΑΝΤΑΖΟΝΤΑΙ οι ηλιθιοι, καθως αυτο μονο θα μπορουσε να ειναι απειλη για την πραγματικοτητα τους. Οι ψυχωσεις αυτες ενδυναμωνονται μεσα απο τις πρακτικες του μαυρου Ταντρισμου που εχει σαν στοχο την δημιουργεια πραγματικοτητας μεσα απο τον ελεγχο των σκεπτομορφων και για αυτο το ταγμα του Μελχισεδεκ (του Μαρντουκ επι της ουσιας αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα που δεν βλεπω και πως αφορα τους σχιζοφρενεις που νομιζουν οτι κατι γνωριζουν και που προσπαθουν αποκτησουν αξια πινοντας το αιμα των αρχαιων φιλοσοφων) προσδιορισε αυτη την πραγματικοτητα ως το αντιθετο της Ισταρ (της Lady Venus που ηταν αρχικα γνωστη ως η Θεα Ιναννα) και ως την Λιλιθ την μανα των δαιμονων και για αυτο αλλωστε μιλαμε για μια ΑΡΡΩΣΤΙΑ που μαλιστα απο καποιο σημειο και μετα ειναι ΑΝΙΑΤΗ καθως η θεραπεια και για τα θυματα αλλα και για αυτους που ασκουν τον μαυρο Ταντρισμο τις περισσοτερες φορες και εφοσον μαλιστα ο ευνουχισμος της επικρατουσας θρησκειας δεν μπορει να βοηθησει μπορει να επελθει μονο μεσα απο τις πρακτικες του Λευκου ταντρισμου και της σεξουαλικης θεραπειας επι της ουσιας.

Σχολιάστε

To e-mail σας δεν θα δημοσιευθεί


*